Fyndvara beställd "Asus 6950" Kolla hit snabbt, Står "bekräftad" ?

Permalänk

Fyndvara beställd "Asus 6950" Kolla hit snabbt, Står "bekräftad" ?

Tjena! Beställde ett Asus 6950 2gb från komplett för 1600 spänn och nu står det "bekfräftat" på orderstatus. Betyder det att det är jag som kommer få det? Skulle vara awesome!!!!!!!!!!

TACK!

Permalänk
Medlem

yes, dom skickar på måndag. Ha så kul

Visa signatur

Processor Intel i7 2600k | Moderkort Asus P8Z68 - V Pro | Chassi Antec P280 | Grafikkort Radeon 6970x2 Crossfire | Nätaggregat Corsair 750W | Ram Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

Japp, grattis till fyndet.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Grattis

Permalänk
Skrivet av Slabb^:

Lyckades få tag på ett XFX 6970 2GB för 1,395;-

Måttligt nöjd känner jag mig

måste säga grattis till detta oslagbara fynd
knappt så man kan hitta dom beg. för de priset

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2223471 = gillar :P

!OBS dyslektiker OBS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av linusberg:

Tjena! Beställde ett Asus 6950 2gb från komplett för 1600 spänn och nu står det "bekfräftat" på orderstatus. Betyder det att det är jag som kommer få det? Skulle vara awesome!!!!!!!!!!

TACK!

Skrivet av Slabb^:

Lyckades få tag på ett XFX 6970 2GB för 1,395;-

Måttligt nöjd känner jag mig

Var det något fel på deras sida? Finns något av de kvar att beställa än?

Permalänk
Medlem

Jag såg det där Asus kortet också och hade tänkt köpa det men dom hade bara ett i lager så då sket jag i det för jag hade velat köra CF.

Permalänk
Medlem

Hur är garantier och reklamationsrätten på såna produkter medföljer den från ursprungliga köpet eller enligt det nya kvittot?

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk

Fan va nöjd jag är grabbar!, Svar på ovanstående, Nej det är http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=647231

Jag velade mellan att köpa sapphire hd 6950 2gb för 2200 sen kommer detta för 1650 upp, med kablar o allt! Sen beställer jag i5 2500k osv imon! Vilket jädra monster det är, 29cm långt, 5cm tjockt!

Permalänk
Skrivet av FireFox:

Hur är garantier och reklamationsrätten på såna produkter medföljer den från ursprungliga köpet eller enligt det nya kvittot?

Garantier är som vanligt!

"Alla produkter skall vara i fullt funktionabelt skick och har vanlig garanti."

Permalänk

Jag har handlat där förut och garanti är det inga problem med. Dock blir det oftast pengarna tillbaka vid ett garantiärende och ingen utbytesprodukt såklart.

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem

"bekräftad" betyder inte att du fått det.
La en beställning på ett 570 som jag även emialade komplett om när kortet skulle komma in, den 22e skulle den komma in.(söndag)
Den 24e(tisdag) mailade jag igen och frågade om något hänt varpå jag fick att var att varan hade utgått och inte skulle komma in i sortimentet igen.

Tur att jag valde postförskott!

Så har du otur så skiter det sig...

Permalänk

Det ska inte stå bekräftat. Det ska stå skickat.

Visa signatur

I Fractal Design Define R4 Arctic White I EVGA GeForce GTX 680 2GB I i7 2600K I 16gb 1333mhz I Be-Quiet Pure Power L8 630W I 1 TB hårddisk I SanDisk SSD Extreme 120GB I Logitech MX Master I SteelSeries 4HD Mousepad I Samsung S27A950D I Logitech Z623 I

Permalänk
Medlem

Det dyker upp sådanna erbjudanden ibland, "gav bort" ett med ett 6950 1GB för 1500:-.
2GB för bara 100:- mer var ju dock ännu bättre Grattis!

Permalänk
Medlem

För nån vecka sedan var det ett Asus GTX580 CUII kort som gick för 2635:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Inte för och vara sån, men du verkar tro att 6950 är ett monster i prestanda också?? Där är ju faktiskt riktigt dåligt, jag är inte ens nöjd med mitt 580! men antar att du kanske inte spelar så krävande spel, eller att du inte är så noga med att ha hög fps.

P.S det är min åsikt att 6950 är riktigt dåligt så.

För det priset går det väl knappast får det bättre?

Nej det är inget fel dem har gjort. Det är för att det är en demo produkt. Webhallen brukar också ha demo produkter. Fyndade själv processor och grafikkort där utan några problem!

Permalänk
Skrivet av add9400:

Inte för och vara sån, men du verkar tro att 6950 är ett monster i prestanda också?? Där är ju faktiskt riktigt dåligt, jag är inte ens nöjd med mitt 580! men antar att du kanske inte spelar så krävande spel, eller att du inte är så noga med att ha hög fps.

Nej jag tror inte att det är något monster i prestanda men för det priset blir det kalas ifall jag får det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av linusberg:

Nej jag tror inte att det är något monster i prestanda men för det priset blir det kalas ifall jag får det!

Dubbla 6950 spöar 7970 utan problem, har du ens tittat på benchmarks?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av add9400:

Är du inte nöjd med dagens näst bästa(?) grafikkort och 6950 är riktigt dåligt? Besök verkligheten någon gång.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av linusberg:

TACK!

Hoppas inte det är ett MåndagsX annars lär det ju vara kanon + att du har gjort ett kanon bra köp!

Visa signatur

MODERKORT - CROSSHAIR V FORMULA 990FX| LJUDKORT - ASUS XONAR D2| CPU - AMD PHENOM2 970BE X4 4.1 GHZ| CPU KYLARE CORSAIR HYDRO H80| NÄTAGG - XFX 750W PRO SERIES| GRAFIKKORT - AMD RADEON HD 6970 2GB| SSD - CORSAIR FORCE F60| WD GREEN CAVIAR 1TB| SHASSI - ANTEC TWELVE HUNDRED| MÖSS - RAZER IMPERATOR BF3 EDITION| HEADSET - STEELSERIES SIBERIA V2| SKÄRM - ACER G245H HDMI| TANGENTBORD - LOGITECH G110| HÖGTALARE M-AUDIO AV 40|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av linusberg:

Klart att du får det du hade väll beställt det eller? Isf är det lugnt.

Visa signatur

MODERKORT - CROSSHAIR V FORMULA 990FX| LJUDKORT - ASUS XONAR D2| CPU - AMD PHENOM2 970BE X4 4.1 GHZ| CPU KYLARE CORSAIR HYDRO H80| NÄTAGG - XFX 750W PRO SERIES| GRAFIKKORT - AMD RADEON HD 6970 2GB| SSD - CORSAIR FORCE F60| WD GREEN CAVIAR 1TB| SHASSI - ANTEC TWELVE HUNDRED| MÖSS - RAZER IMPERATOR BF3 EDITION| HEADSET - STEELSERIES SIBERIA V2| SKÄRM - ACER G245H HDMI| TANGENTBORD - LOGITECH G110| HÖGTALARE M-AUDIO AV 40|

Permalänk

Var inte för glad bara. Om jag skulle vara du skulle jag ringt deras support och frågat om det verkligen är du som fick det. Beställde ett Gtx 470 Superoverclock där för ett tag sedan men sen rignde jag support och dom sa att någon hade beställt precis när jag beställde vilket jag inte tror på. Fick också en orderbekräftese. Dagen efter det så kom kortet upp på fyndhörnan igen och jag ringde support för att vara säker på att det verkligen fanns och då sa dom att den fanns så jag beställde det på direkten. Efter 1 timme ringde jag support igen men nix det fanns inte som dom hade sagt. Men får väl säga grattis om du får mail om att den har blivit skickad. Mitt råd är att ringa deras support för att vara säker.

Permalänk
Legendarisk

Tråd rensad: Semestrar utdelade till vissa. Försök att leka snällt nu. ^_^

Visa signatur

Abstractions all the way down.