Vi har fått en Gilla-knapp!

Permalänk
Medlem

Vi har fått en Gilla-knapp!

Jag vill bara tacka för den nya knappen! Gör det ni med genom att gilla!

Tack!

För övrigt:
Kommer man kunna sortera i trådarna beroende på det svar som gillats flest gånger?
Kommer man bli notifierad om att någon gillat ens inlägg?

(Placera mig bättre om jag ligger fel //tråden)

Visa signatur

7800x3D, 32GB G.Skill Trident @ 6000Mhz CL30, Gainward Phoenix 3080, ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI, Corsair H115i Elite Capellix, Samsung 950 EVO 1TB, Corsair RM750X v2, Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart, LG 27'' 27GL850

Permalänk
Medlem

Helvete!
Nu måste jag tillbaka till varenda tråd jag följt och gilla inlägg.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Borde man inte även införa en ogilla-knapp för inlägg som är korkade/felaktiga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av magnusvmt:

Borde man inte även införa en ogilla-knapp för inlägg som är korkade/felaktiga?

Hade vi fått det så hade jag ogillat ditt inlägg
Nej, man ska sopa mindre bra inlägg under mattan där de hör hemma, inte rösta på dem.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Fan, nu måste jag tänka på vad jag skriver hela tiden för att folk ska gilla det..

Nej, men ärligt talat så känns det som en bra ide' med en gilla-knapp. Bra att det inte finns någon ogilla-knapp, det kan nog lätt skapa en otrevlig atmosfär.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Fan, nu måste jag tänka på vad jag skriver hela tiden för att folk ska gilla det..

Nej, men ärligt talat så känns det som en bra ide' med en gilla-knapp. Bra att det inte finns någon ogilla-knapp, det kan nog lätt skapa en otrevlig atmosfär.

+1

Nä, skojade bara. Finns den på vanliga sidan nu? Har funnits på mobilsidan ett par dagar nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

märke detta också förut, så det var ju trevligt:)

+1 för det.. eller fan nu slipper jag ju skriva så:P

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av bourne94:

märke detta också förut, så det var ju trevligt:)

+1 för det.. eller fan nu slipper jag ju skriva så:P

Är det någon som egentligen "gillar" +1-inlägg? Inte jag i alla fall. Vi skall helst undvika dem, speciellt nu.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rich:

Är det någon som egentligen "gillar" +1-inlägg? Inte jag i alla fall. Vi skall helst undvika dem, speciellt nu.

Jo, jag fick lära mig det i början och har inte skrivit något sådant sen dess (gjorde någon enstaka), så det är ju alltid trevligt med gilla knapp nu:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej,

Gilla-knappen är än så länge experimentell, vi kommer att fila mer på funktionen framöver.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Hej,

Gilla-knappen är än så länge experimentell, vi kommer att fila mer på funktionen framöver.

Hälsningar,
Andreas

Det borde finnas en funktion för att "un-gilla" ett inlägg man tidigare gillat, ifall det skulle bli fel någon gång.

Visa signatur

7800x3D, 32GB G.Skill Trident @ 6000Mhz CL30, Gainward Phoenix 3080, ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI, Corsair H115i Elite Capellix, Samsung 950 EVO 1TB, Corsair RM750X v2, Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart, LG 27'' 27GL850

Permalänk
Medlem

Jaha.. Ska Swec också börja med detta :/ Nåja.. är väl bara "gilla" läget..

E: Visst kan väl bara bra på sitt sätt. Som t.ex. någon skrev om man kan sortera vilka inlägg som gillats bäst då man lättare i en tråd kan hitta en lösning t.ex. Men just "gilla" är jag så sjuukt trött på! Vettetusan vad man skulle ha istället men kanske en stjärna eller något?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk

tips på fler knappar som facebook skippade som kunde varit bra att ha flera av dom som jag iaf haft användning för

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Relik 📜

*låst*

Vi samlar diskussionerna i en tråd.
http://www.sweclockers.com/forum/72-feedback/1085509-diskussi...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S