Permalänk
Medlem
Skrivet av thexps:

Ska gruppen heta Down with Origin eller Hate Origin?

Eller ännu bättre

Group Name - Lose origin or Players! EA choose!

Permalänk
Medlem

samma här.. sjukt jävla oseriöst!

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk

precis fått datorn klar efter moderkortsbyte och cf då funkar inte bf3. kommer in men verkar inte kunna joina

Visa signatur

Moderkort:asus prime x570 pro cpu: Amd ryzen 5600x cpucooler: corsair h70 Ramminne: 64 gb corsair vengance Gpu: AMD: rx 6800 16 gb psu: corsair RM1000i

Permalänk
Medlem

SAme here:(

Permalänk
Medlem

SÅ.
Gå med i Facebook gruppen - protest against Origin
Är vi tillräkligt många så kanske
Jag ska bjuda in EA sverige....

Permalänk
Medlem
Skrivet av EW200:

Håller med! Sämsta skit som finns! Varför inte starta spelet som vanligt & söka servers inne i spelet?
Fattar inte grejen med origin & battlelog systemet.

Råkade "gilla" av misstag. Håller inte alls med dig. Tycker att Battlelog är riktigt bra. skönt att bara snabbt kunna kolla sina stats, se om någon polare lirar eller se om en skön server är uppe. Mycket smidigare än att starta spelet för det. Verkar som det största argumentet mot battlelog är " det är annorlunda och nytt och därför sämst"...

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

är ju inte första gången inte 35 de gången heller.

Visa signatur

Moderkort:asus prime x570 pro cpu: Amd ryzen 5600x cpucooler: corsair h70 Ramminne: 64 gb corsair vengance Gpu: AMD: rx 6800 16 gb psu: corsair RM1000i

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Råkade "gilla" av misstag. Håller inte alls med dig. Tycker att Battlelog är riktigt bra. skönt att bara snabbt kunna kolla sina stats, se om någon polare lirar eller se om en skön server är uppe. Mycket smidigare än att starta spelet för det. Verkar som det största argumentet mot battlelog är " det är annorlunda och nytt och därför sämst"...

Battlelog är det inget fel på, det gillar jag också.
Men Origin är helt meningslöst och de borde inte vara krav på det för att spela BF3

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av thexps:

Ska gruppen heta Down with Origin eller Hate Origin?

skrev fel.

Screw origin låter bra

Permalänk
Medlem

för mej värkar origin funka men när jag ska lira bf3 så kommer det upp en ruta som säger att jag måste aktivera cd keyn igen.... och sedan så händer inget mer

Permalänk

EA-fail som vanligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hailhugen:

Är väl någon uppdatering eller något. Har samma problem här så.

efter allt skit med origin så tror du det är en uppdatering en fredagskväll?

ni är inte ensamma
https://twitter.com/origin_EA
http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654...

Permalänk
Medlem

Jag hade(har kanske fortfarande) problem under kvällen. Jag började med att joina SweC Mumble server där två pers sitter och snackar BF3 på SweC server. Så alla verkar inte få problemet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

Välj "gå offline" i orgin så fungerar det.

Permalänk
Medlem

först blev jag såhär

Skrivet av thexps:

helvetes jävla piss origin, varför i helvete ska jag inte kunna spela BF3 för att det jävla MÖG origin inte fungerar. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!! KOKAR!

sen gjorde jag såhär

Skrivet av Pelllas:

-.-', märkte deras tweet efter det att jag ominstallerat origin, nu e alla spel borta. Går inte ens att ladda ner.

och sen känner jag mig precis såhär va i helvete.

Skrivet av zfrigg:

tja vi är 5grabbar som skulle lira i ikväll tillsammans å dricka öl 2kan spela det är runk

EA gör det igen. hahaha

Permalänk
Skrivet av thexps:

Ja bra!

Har startat en grupp på facebook, hjälp mig med en bra text, på Engelska!

Vad heter den?

Visa signatur

||PC: Asus M5A78L LE||Amd fx 8320 ||Asus DirectCUII TOP R9 280X||Antec DF-35||Corsair TX650w||500 GB WD caviar blue 7200rpm HDD||Samsung 830 120 GB SSD ||8 GB DDR3|| TABLET: Nexus 7

Permalänk

Haha vad fan mina spel har försvunnit nu med!

Visa signatur

||PC: Asus M5A78L LE||Amd fx 8320 ||Asus DirectCUII TOP R9 280X||Antec DF-35||Corsair TX650w||500 GB WD caviar blue 7200rpm HDD||Samsung 830 120 GB SSD ||8 GB DDR3|| TABLET: Nexus 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av wgustavsson:

välkommen till klubben

Permalänk
Medlem
Skrivet av wgustavsson:

Å mitt med

Permalänk
Medlem

Mitt origin loggar ur mig 24/7...

Permalänk
Medlem
Skrivet av fatpipe:

Välj "gå offline" i orgin så fungerar det.

Hur går vi "offline" när man inte ens får upp några valmöjligheter?
Programmet startar ju inte ens, blir bara en svart ruta & så står det programmet svarar inte..

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini

Permalänk
Medlem

Jag kom in nu för fösta gången på 2 timmar och kunde se mina spel. Fick besked att uppdatera BF3 sen slutade Origin att svara och loggas ut efter typ 2 min.

Visa signatur

Phanteks Enthoo Primo Intel i7 3930K@4.7Ghz Asus Rampage IV Extreme
Corsair DDR3 16GB 1600MHz Corsair AX 1500 3x R9 290x
Projekt tråd

Permalänk

Skiten slutar svara..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av wgustavsson:

Vad heter den?

Protest against origin

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

sitter med med polarna i TS o väntar inte kul detta. Varför lägger de en uppdatering på en jäkla fredag!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

dröjer 100 år att starta
slutar svara
inga spel hittas i 99% av fallen, när man väl hittar och startar spelet så auto loggas man ut från origin.. jävligt störande då jag längtat hela veckan tills idag för att kunna nörda :/

själv formaterade jag hela datorn och installerade om origin typ 4 gånger...

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjonss13:

Håller med, hur fan tänker dom egentligen...... RAGE!

Permalänk
Medlem

Ahhh..nu startar det upp igen, nu kör vi...

Visa signatur

Old: NZXT Gurdian 921RB / 2500K 4.5MHz/ G.Skill Ripjaws 8GB 1600 MHz / 1TB Samsung SpinPoint F3 / Corsair Force 3 90GB / Asus P8Z68-V / AXP 850W / Zotac GTX580 1.5GB AMP 950 MHz / Samsung 22x DVDRW L/S / Windows 7 x64 / Artic Frezeer 13 pro.

New: NZXT 630 / MSI Z170A KRAIT GAMING 3X / 6600K 4.4 GHz/ Deepcool Captain 120 / Vengeance LPX White 16GB/ GTX1070 Dual 8GB / GQ 750W / Toshiba 1TB / WD Blue 2TB / Intenso 240GB / SteelSeries Apex 350 / Razer Abyssus / Acer Predator XB240H/ 6-pack Pripps.

Permalänk
Medlem

pissprograaaaaaaaaaam!!!

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini