Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem

580 för 3152:-

Hittade http://www.clickok.se/PartDetail.aspx?q=p:3791643
Dock så drog de bara in sitt 7970 erbjudande utan att kontakta folk som redan betalat (min kompis). Skulle aldrig handla därifrån, de lär göra samma sak med detta antagligen...

Permalänk
Medlem

Billigt är det iaf, om man nu får kortet dvs
Verkar inge vidare att göra förskottsbetalning till det företaget. Om man kan välja faktura är det väl okej, sen får man se om kortet dyker upp. Om det inte gör det är det ju inte katastrof iaf

Visa signatur

2500k | Asus P8Z68-V Pro/Gen3 | 8GB G.Skill 1600MHz | Asus 560Ti DCII TOP | Samsung 830 128GB | LG W2220P
MSI Wind u100 @ 1.92GHz

Permalänk
Medlem

Dom ska man inte handla av! katastrofalt dålig service mm.

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

Förstår inte vad problemet är, bra priser och man kan ta faktura.. köp nu betala xx antal månader senare, får man inte sakerna så får man ju inte räkningen heller liksom

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av waspen123:

Förstår inte vad problemet är, bra priser och man kan ta faktura.. köp nu betala xx antal månader senare, får man inte sakerna så får man ju inte räkningen heller liksom

inte bara det, dom har värdelös service så skulle kortet gå i sönder så om du har tur så får du det lagat/utbytt innan man hunnit gå i pension!! Dom hör inte av sig när man har saker inne för reperation mm har handlat där så jag vet. fick jaga dom i flera veckor en gånga bara för att få ett svar typ. värt o lägga lite extra på bra servic o bemötande! tror nog dom flesta håller med

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Köp från nått känt ställe istället. CDON har haft bra priser med swecrabatten, vet inte hur det ser ut nu dock.

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem

fattar inte vad problemet är? Det går att ta skiten på faktura?

Visa signatur

Gigabyte z270 K3 Gaming | Intel Core i5 7600k @ 4.6 GHz | GeForce RTX 2080 | 16GB DDR4 | MSI Optix 27" Curved 144HZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av KamuleN:

Problemet ligger i hur dom hanterar saker som returer ifall kortet går sönder..
Har ingen direkt erfarenhet av just dom här. Men en del mindre respektabla återsäljare har tendens att sega och dröja som satan med reperationer/byten.
En del kan även bitcha med att dom inte hittar fel osv, och kan även va såna svin att dom kräver avgift för att dom tog emot en produkt utan fel.. Trots uppenbara fel på produkten..

Och från vad jag hört om ClickOK så är dom inga vidare höjdare med sin service..

Så klart. skiter man helt i service och garanti, så kör på...
Personligen lägger jag hellre några hundra lappar extra för säkrare och snabbare garanti hantering.

Och som andra påpekat så gillar ClickOK att chock sänka sina priser, sen komma med ett mail några dagar senare att dom har inga i lager kvar. Men rekommenderar ett liknande kort, för lite högre pris istället....

Som dom säger. "If it's too good to be true, it usually is"

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Skrivet av KamuleN:

läs alla inlägg i tråden så kanske du fattar

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Beställde ett par ifrån Comegadata så det ska bli kul och se om jag får dom eller inte...

Nu var det höjt till mera normala nivåer (4307:-) Räknar väl kanske med att få ett mail med info om prisökning vilket då gör det hela ointressant...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Senaste budet var den 22 februari så jag gav upp för jag tror inte det skulle kommit några kort då heller.
Givetvis var pengar utplockade på mitt kontokort så ett råd är att ALDRIG förskottsbetala till liknande affärer...

Visa signatur