Hej!
Jag och min ''polare'' är på lan och allt var ok. Men mitt headset trillade ner på hans data på kanske en 2 decimeters höjd och landar mest på själva datorn men tar också i lite i strömsladden. Ingenting ser ut att ha hänt men headsetet gav i från ett högt tinnitus ljud och vi fick dra ut det. Varje gång man satte in det kom ljudet igen, (provade olika)... Bilden frös också. Vi startade om datorn och ljudet hörs inte längre, men tagenbordet från USB uttaget funkar ej och skärmen från datorn funkar inte heller. Det står antingen '' Ingen Signal, Kontrollera den anslutna strömtillförseln och kabelanslutning eller kontrollera Källvallt'' Vi har provat de olika uttagen med bilddsladden men ingenting funkar.
Nu istället för att jag då måste betala lagningen undrar vi om det är någon som vet vad man ska göra, är det någon koppling från att mitt headset tog lite på strömsladden eller var det bara väldigt dålig tajming? Allt fungera så jag vet inte vad som hänt efter att headsetet landade på den.
Alla hjälp uppskattas, för mer information skriv! Kommer dock inte in på datan och ingen annan skärm fungerar med datan. Står bara '' No signal '' på de 3 olika skärmarna vi har tränat.
Tack så länge!
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.