BFBC2 PC: Fel/Bugg: Vapen som nivå 1 i MP, fast rank är högre?

Permalänk

BFBC2 PC: Fel/Bugg: Vapen som nivå 1 i MP, fast rank är högre?

Hej.

Kollar lite snabbt med er då jag inte lyckats hitta några bra sökord.

Senste dagarna kan jag inte välja andra vapen/utrustningsnivåer än de som man har som ny spelar (level 1 i rank). Jag har level 33 och nästan låst upp allt.

Det gäller Multiplayer för PC.

Ranken är korrekt (fn 33) och nästan alla vapen står som upplåsta i spelet och på EA.se. Men när spelet startar är det som om jag nyss skapat kontot vad gäller vapen, i scoreboard står rätt ranking.

Jag har provat alla "vanliga servrar". Samma problem på dem alla.
Har även prövat logga in och ur samt omstart ett tjugotal gånger...

Sjukt störande! Är det någon som hört/vet något om detta?

Tack på förhand!

/J

Visa signatur

-----------------------------------------
Asus X56TA - 2,1 GHz AMD Turion X2 Ultra ZM-80, 4 GB DDR2 800 MHz, ATI Mobillity Radeon HD 3650 512 GB DDR2.

Permalänk

händer rätt ofta faktiskt blir tom ibland att man hoppar från rank 50 till 1 igen.

När jag fått det har det fixat sig självt efter några dagar.

Permalänk

Jisses, har de fortfarande inte fixat den gamla buggen.... Funderade på att börja köra lite bc2 igen men känns inte lönt om det blir så man sitter och väntar på att få komma in på en server och sen hamnar där med lvl1-vapen. Nej tack.

Permalänk
Medlem

Logga ut och tillbaka in igen hjälper ibland.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk

Om jag inte minns fel finns/fanns det servrar som enbart tillåter att man avänder de vapen som hör till grundutförandet för att det ska vara så jämnt som möjligt. Provat en annan server?

Visa signatur

MAIN OS: W10PRO 64-bit, CPU: Intel 4790k @4,0GHz, CPU-kylare: Noctua NH-U9B SE2, GPU: ASUS DCII OC GTX 670, RAM: 32GB Kingston 1866MhZ, BRÄDA: ASUS Z97-A, SKÄRM: Benq BL2400PT + Samsung Syncmaster 940BW, LÅDA: Corsair 550D
LAPTOP ASUS 1215N | TV LG 55UF850V | NAS WD EX2 8TB | MOBIL YotaPhone 2 & Samsung Galaxy A3 | PLATTA Lenovo Yoga Tab 3 Pro & Linx7 32GB
KAMERA Canon 760D

Permalänk
Skrivet av Typen_200:

Om jag inte minns fel finns/fanns det servrar som enbart tillåter att man avänder de vapen som hör till grundutförandet för att det ska vara så jämnt som möjligt. Provat en annan server?

Jodå. Har provat det flera gånger. Samt omstart... I-landsproblem men man blir ju lite småsur :/

Visa signatur

-----------------------------------------
Asus X56TA - 2,1 GHz AMD Turion X2 Ultra ZM-80, 4 GB DDR2 800 MHz, ATI Mobillity Radeon HD 3650 512 GB DDR2.