Muskampen 2025: Segraren korad!

VIDEO | Helikopter i BF3, vad tycker ni?

Permalänk
Medlem

VIDEO | Helikopter i BF3, vad tycker ni?

Laddat upp en video med mig och en nån snubbe på kharg island 1200 tickets, vi gör ett ganska bra jobb genom hela videon tycker jag.
Jag spelar nästan alltid relativt defensivt med den och försöker ta ut fiendens tanks, antiair från långt håll.

Om ni vill lira nån gång är det bara lägga till mig på battlelog och skype,
battlelog: skogaholmslimpa

Vad tycker ni om helikoptern i bf3 och vad är dens uppgift?

.

Visa signatur

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

Det var ju inte lite du lutade Men snyggt

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8
Beyerdynamic DT1990 Pro | Topping E30 II & L30 II | Moondrop Blessing 3

Permalänk
Medlem

Riktigt bra klipp,du borde göra mer klipp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AdamRE:

Riktigt bra klipp,du borde göra mer klipp.

Tack du!
Tänker fortsätta med såna här slags klipp och en del infantry och jet gameplays med mera, prenumerera gärna på youtube

Visa signatur

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

Viperns uppgift är att slå ut pansar. Den flygande flodhästen är till för att sega ner Vipern.

Permalänk
Hedersmedlem

Nice!

Helikopter är sjukt kul att flyga i Battlefield tycker jag. Tyvärr har jag inte flugit så mycket i BF3 så jag har inte ens fått flare än vilket gör det lite svårare när man är noob.

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk
Avstängd

Bra flyget men vidrig musik

Permalänk
Medlem

läget färgblindhet är det att föredra?ser man bättr eller någe liknande,tycker många använder det?även dom som inte är färglinda!

BRA kört;)

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Medlem

Bra flyg!

Visa signatur

Dator: Mac Mini M4 500gb Display: Dell 34" Alienware AW3423DW
Spelkonsol: Nintendo Switch 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av linde:

läget färgblindhet är det att föredra?ser man bättr eller någe liknande,tycker många använder det?även dom som inte är färglinda!

BRA kört;)

Jag har det för att kunna se vart mina vänner är genom väggar, den ljusblåa färgen som är standard smälter in för bra enligt mig, ett plus är även att det är sexigare

Visa signatur

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

Nice som fan!!

Visa signatur

* Fractal Meshify 2/TG Light Tint * Gigabyte B650 Aorus Elite AX Ice* Amd Ryzen 7800x3d+Alphacool Eisbaer Aurora 360 Digital RGB * Kingston Fury Beast 64gb DDR5 CL36 6000Mhz* Asus Prime RTX5070 OC * Samsung 980 PRO M2* Corsair RM750X 80+ gold * Asus ROG XG279Q * Samsung 27" * Roccat Kone XTD * QPAD MK-85 Pro * Steelseries 840 *

Permalänk
Medlem
Skrivet av piercing:

Nice som fan!!

Tack ska du ha

Visa signatur

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

Bra video men snälla ta bort rubriken längst ner. Den var mest ivägen/störde. Lägg istället upp en sån knapp man kan göra som man kan Kryssa bort.

Annars bra jobbat.

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Hedersmedlem

Tona ned musiken så man får med mer av stridsljudet för man tappar känslas av att vara där.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orio:

Bra video men snälla ta bort rubriken längst ner. Den var mest ivägen/störde. Lägg istället upp en sån knapp man kan göra som man kan Kryssa bort.

Annars bra jobbat.

Tack för åsikten, ska se till o fixa det tills nästa video!

Visa signatur

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

Synd att du förstörde en bra video med oljud. Helikopterns uppgift är såklart att ta ut allt man kommer åt, prio på det som hjälper laget mest...

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Medlem
Skrivet av Babianen:

Den flygande flodhästen

???

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av smacked:

Havocen, den är som att flyga en lastbil jämfört med Vipern som är som en sportbil. Man lär sig hur man kan slänga runt den men det är en utmaning.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaLo:

Havocen, den är som att flyga en lastbil jämfört med Vipern som är som en sportbil. Man lär sig hur man kan slänga runt den men det är en utmaning.

Nu när du säger det så, har faktiskt inte tänkt på det även om jag irriterat mig på det några gånger

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaLo:

Amen to that, skönt att nya patchen ska fixa havocen så den blir lite mer som vipern.

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem

Grymt flugit. Jag försöker bli bättre på att skjuta med helikoptern så alltid kul att se hur andra gör. Just nu så träffar jag inte mina targets så ofta , precis lärt mig flyga skapligt

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Theposjo:

Grymt flugit. Jag försöker bli bättre på att skjuta med helikoptern så alltid kul att se hur andra gör. Just nu så träffar jag inte mina targets så ofta , precis lärt mig flyga skapligt

Tackar!

Träna träna träna, adda mig gärna på battlelog om du vill köra lite.

Visa signatur

Fraktfritt Inet

Permalänk

Tycker att det såg ut som att du kunde din grej! Personligen så tycker jag att det är sjukt drygt att möta någon/några som är duktiga på att flyga heli, man har inte en chans om man sätter sig i en tank etc.

/S

Visa signatur

Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 4,5 GHz : GIGABYTE Geforce 680 : Asus P8P67 Pro B3 : 8GB Vengeance @ 1600 MHz : NZXT H2 Vit Classic Chassi : Intel 320 SSD 120GB (Spel) + OCZ Vertex 4 120GB (System) : NZXT Hale90 850w : Antec kühler 620 x 2 Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM.

Permalänk
Medlem

Grymt bra!
Din skytt för börja spela in med så att man kan se båda klippen samtidigt, vore riktigt tufft.

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk

De extra klara färgerna in game, hur fixar man det?
Riktigt bra gjort btw, musiken tyckte jag var okej, men som andra sa, kunde tonat ner det lite

Visa signatur

Define R4, XFX 550w+ bronze, ASUS Z87-A, Intel i7 4770k, Gigabyte GTX 770 4GB, Corsair vengeance LP 8gb, Cooler Master hyper 212 evo

Permalänk
Medlem

Fint men musiken var för hög, hellre helt utan musik.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sampabowie:

Tycker att det såg ut som att du kunde din grej! Personligen så tycker jag att det är sjukt drygt att möta någon/några som är duktiga på att flyga heli, man har inte en chans om man sätter sig i en tank etc.

/S

guided shell och någon som sätter sig i citv så kan man rätt bra hålla äggvisparna borta.

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Medlem

Det är effektivt med javelin mot heli också, one shot one kill

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt gjort där! Du borde nått sådan som rhalla säger att man ser gunner i ett litet fönster eller liknande som man switchar över till lite då och då! Hade varit sjukt ballt! Hjota till om du är sugen på att koka ihop nått jag hjälper gärna till!

la även till dig på battlelog

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Babianen:

Viperns uppgift är att slå ut pansar. Den flygande flodhästen är till för att sega ner Vipern.

Det kommer de iaf bli ändring på i patchen

Visa signatur