Hur gammal är du och vad spelar du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av gammarayburst:

Ålder: 28
Plattform: PC om jag själv får välja, men blir en del xbox när jag spelar med kompisar
Favoritspel: Guild wars 2! (Okej det är inte släppt, men jag vet ändå att jag kommer älska det ), Starcraft 2
Spelar just nu: Starcraft 2

Haha jag gillar tillägget till åldern (understrykningen)

Kul att någon fattade

Visa signatur

NIL

Permalänk
Medlem

Ålder: 28
Plattform: PC
Spelar: iRacing och ibland lite BF3

Permalänk

Ålder: 13 snart 14
Plattform: PS3
Spelar just nu: Batman Arkham City, MW3 och då o då BF3

Permalänk
Medlem

17år
spelar: rage, fallout(har spelat alla och är på LA) stalker, APB.
lan: HON, LOL, css, cs1.6, APB

Permalänk
Medlem

ålder: 14
plattform: pc, ps3
spel: cs 1.6 (pc), bf3 (pc), gt5 (ps3)

Visa signatur

Dator: chassi: Fractal Design define r3 CPU: i5 760 @2.8ghz GPU: XFX 6950 2gbNätagg: Corsair cx500 Ram: Corsair 4gb 1600mhz Tillbehör: Skärm: Samsung s24a850dw Mus: Steelseries Rival Tangentbord: CM Storm Quickfire Rapid Red Musmatta: Steelseries qck+ Högtalare: JBL SpyroHörlurar: Sony MDR-XB700 Mic: Logitech desktop microphone

Permalänk
Medlem

Ålder: 26
Favoritspel: Diablo-serien, Counter-Strike

Visa signatur

[Chassi:Fractal Design R5 "Blackout Edition" Windowed] [PSU:Corsair RM750x] [Moderkort:ASUS Z170 PRO GAMING] [CPU:i7-6700K@Stock] [Kylare:BeQuiet! Pure rock] [Ram:32gb Kingston HyperX Savage DDR4 2666MHz]
[GPU:ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming]
[SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB] [HDD:WD Black 1tb]

Permalänk
Medlem

Dags för uppdatering igen då.

Ålder: 21
Spelar: Quake Live, LoL, Q3 CPMA, BF3.

BF3 är väldigt sällan men dom andra tre spelen körs flitigt, speciellt CPMA och LoL just nu.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Ålder: 12
Plattform: PC, PSP
Favoritspel: Minecraft TmNationsForever sedan finns det väl något man inte minns

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xitorz:

Ålder: 26
Favoritspel: Diablo-serien, Counter-Strike

Är det Xitor från GoaGubbar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

30 år
World of Tanks
Battlefield 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbojan:

Är det Xitor från GoaGubbar?

Skickades från m.sweclockers.com

Ja

Visa signatur

[Chassi:Fractal Design R5 "Blackout Edition" Windowed] [PSU:Corsair RM750x] [Moderkort:ASUS Z170 PRO GAMING] [CPU:i7-6700K@Stock] [Kylare:BeQuiet! Pure rock] [Ram:32gb Kingston HyperX Savage DDR4 2666MHz]
[GPU:ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming]
[SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB] [HDD:WD Black 1tb]

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalSwede:

Left 4 Dead 2, dubbelt upp?

Steam Community :: ID :: DerpishCat

Visa signatur

Desktop: Ryzen 7 5700G / 48GB RAM / RX 7900 XTX / 2TB SSD / Arch Linux
Server 1: i5-7400T / 32GB RAM / 88TB HDD / Proxmox
Server 2: i5-6500T / 32GB RAM / 1TB SSD / Proxmox

Permalänk
Medlem

Kan inte avläsa så mycket från en privat profil

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk
Medlem

Ålder: 17
Favoritspel: Battlefield 3, skyrim, world of warcraft

Permalänk
Medlem

Ålder: 44
Favoritspel: WoW, CSS, CSZ och CS. BF3 hatälskar jag.
Spelar just nu: WoW och BF3

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Ålder : 35
Plattform : PC
Spelar ju nu : Ingenting, väntar på nästa spel som ska attrahera mig. Spelade nyligen igenom Stalker med "Stalker complete 2009" modden (som innebar gudomligt nice grafik). Det var en upplevelse.
Innan dess var Skyrim favoriten.

Skulle gärna se ett spel öppet som Skyrim, med skräck som Amnesia och grafik som säg BF3/Crysis 2 med alla grafikuppdateringar.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalSwede:

Kan inte avläsa så mycket från en privat profil

Var väl mera tänkt att du skulle kunnat lägga till mig som vän

Visa signatur

Desktop: Ryzen 7 5700G / 48GB RAM / RX 7900 XTX / 2TB SSD / Arch Linux
Server 1: i5-7400T / 32GB RAM / 88TB HDD / Proxmox
Server 2: i5-6500T / 32GB RAM / 1TB SSD / Proxmox

Permalänk
Medlem

Ålder: 40
Favoritspel: Max Payne 1, Duke Nukem 3D

Spelar just nu: MSN Hearts, BF3 sen förmodligen Max Payne 3 hela sommaren

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 870 EVO 1TB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Avstängd

ålder 21

Plattform : pc, xbox 360

Counter strike source spelare, alltså fps.. och för det mesta går resident evil skivan spinnande i 360 konsollen.

Permalänk
Medlem

Ålder : 13 Snart 14.

Plattform : X-box 360

Spel :Forza 4,DiRT3.

Permalänk
Medlem

16.
Pc
Minecraft, Bf3, Skyrim, Cod. Och flera fps.

Permalänk

23 snart 24! Spelar hardcore raid WoW, BF3 och Sc2

Visa signatur

Chassi: Corsair 6500X - Processor: AMD Ryzen 9 9900X - Moderkort: Gigabyte B650E Aorus Elite X AX ICE - Kylning: Corsair iCUE Link Titan RX RGB 360 Vit - Raminne:G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL28 Trident Z5 Royal Neo Guld AMD EXPO - Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 Ti Super 16GB TUF Gaming White OC - Nätagg: Corsair RM750x Shift 750W Vit - M.2: Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB x2

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Avstängd

Ålder: 74
Favoritspel: Tarzan,Snake 1,BF3
Spelar just nu: Payday

Visa signatur

Moderkort: MSI 870A-G54 | CPU: AMD Phenom II X4 B55 4ghz | Kylare: Corsair H50 Push n pull| Chassi: CM 430 |
GPU: Sparkle GeForce GTX 580 GURU | RAM: Vengeance 1600Mhz 8GB |PSU: Fractal Design Newton R2, 650W modulär, 80 PLUS | Lagring: WD 500GB 7200rpm | Skärm: Asus VG236 120hz 3D 23" |

Permalänk
Medlem

Ålder : 19

Plattform : PC/PS3

Spel : Dota 2, Quake Live/Prism , UMVC3, Tekken, RE5

Favoritspel: Uncharted Series, Heavy Rain, Shin Megami Tensei Series.

Visa signatur

MOBO: ASUS B550-i                                    CPU: Ryzen 5900X
RAM: GTZN-3600MHZ-CL14                       GPU: EVGA 3080 XC3
BOX: Ncase m1 v6.1                                    PSU: Corsair SF750
AIO: Kraken z53                                           SSD: Samsung 980 PRO             

Permalänk
Entusiast

Ålder: 32

Gillar:

• Spel som kräver mer än två hjärnceller.
    Exempel:
    RTS (Starcraft 1/2)
    Pussel (Portal)
    Djupa MMO-spel. (EVE Online. nuf said: http://4.bp.blogspot.com/-kzhOK3LqB4Q/TqKk4OY4GbI/AAAAAAAAACk... )
    Tidiga versioner av World of Warcraft. (Planering, strategi och karaktärskännedom var ett krav för att överleva de enklaste instanserna)

• Spel med en djup och intressant story.
    Exempel:
    Half-life -serien (Half-life 2 Episodes)
    Elder scroll -serien (Skyrim)
    Warcraft -serien (Inklusive senaste MMO-tillskottet: World of Warcraft)

• Spel som har goda moddningsmöjligheter, och har bra verktyg för detta.
    Exempel:
    Unreal -serien (Unreal UDK: Unreal Development Kit )
    Starcraft -serien (Map Editor)
    Valves Source-motorn och dess SDK

• Spel med hög nostalgi-faktor.
    Exempel:
    Duke Nukem -serien (Om det inte vore för Mr. Duke himself, skulle spelen passera obemärkt förbi )
    Quake -serien (Ja, det här är så hjärndött det kan bli, men den har följt med sedan hedenhös tid)
    DooM -serien (Okej. Dek gick att hitta en ännu "hjärndödare" spelserie, men... *gillar* )

• Spel som ger en stor skapelse-frihet. (Sandlåda?)
    Exempel:
    Minecraft.
    Sim city.

Ogillar:

• Hjärndöda spel. Dem utan story och innehåll. Innehåller i regel enbart vacker grafik, men saknar resten eller brister rejält på andra bitar.
    Exempel:
    Crysis -serien (Snygg grafik, halvmedioker story, Monotomt och linjärt)
    Farcry -serien (1an var bara tråkig, 2an var ett misslyckat försök till sandlåde-frihet, saknar innehåll och substans. Snygg grafik annars)
    CounterStrike -serien. (Spelade en del tidigare, men insåg snart hur oerhört tråkigt det var. Gav ingen som helst intellektuell utmaning. Stäng av hjärnan och lira är vad som gäller)
    De flesta World war I / II / III baserade FPS-spelen. (Ett otroligt uttjatat tema, skjut skjut och skjut lite till, spring, skjut, spring och spring lite till.)

• Spel som siktar på den yngre generationen Självfallet ogillar jag dessa. Jag är ju trots allt inte en liten knatte som lär mig hur musen fungerar )
    Exempel:
    Senare versioner av World of Warcraft. (Allt har förenklats och dummifierats. Nuförtiden behövs ingen planering, strategi eller kännedom om den egna och motståndarnas/medspelarnas karaktärer. Det är bara mosa på i hjärndödas tecken. Likt hjärndöda fps behöver man bara lite goda reflexer så är man på plussidan)

Spelar just nu:
Skyrim, Starcraft 2, EVE Online, Minecraft

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Permalänk
Medlem

Ålder: 18
Favoritspel: HoN

Visa signatur

StationärI7-4770k 3.5 @ 4.2, Msi z87 gaming g-45, Corsair Vegence 1600 mhz 16 gb 2x8, Evo 212, Corsair 850 w tx, Samsung 250 gb ssd Operativsystem Windows 7 ultimate 64x

Bärbar Macbook Operativsystem Windows 7 ultimate 64x

Permalänk
Medlem

Ålder 31
spel till 98% BF2

/

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk

Ålder: 22
Favorit spel: BF-serien,NFS-serien och alla möjliga shooters.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Ålder:14
Plattform:PC
Favoritspel:Fallout 3, css och half life 2

Visa signatur

Today I didn't even have to use my MK... I gotta say it was a good day

Permalänk

Minns inte om jag redan skrivit här eller inte, men kör på igen för säkerhets skull

Ålder: 18
Plattform: PC / PS3 / Wii / N64 / Gamecube / Xbox 360
Favoritspel: BF3 / Journey / Skyward Sword / Goldeneye / Gauntlet Dark Legacy / Alan Wake
Spelar just nu: Journey, har verkligen fastnat för det, har spelat igenom det kanske 15 gånger de senaste två dagarna xD

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |