Permalänk
Medlem

Lyckades ammoracka en T110 med min Type 59! xD
Replay.

Victory!
Battle: Himmelsdorf den 5 april 2012 16:51:10
Vehicle: Type 59
Experience received: 2 182
Credits received: 103 531
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker..

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Inte vara sån, men går till och med plus med is -3 (även om det inte handlar om 10k+). Kör just nu prem, får se om jag fortsätter med mer någon gång:)

Jodå IS3 är väldigt lätt att gå plus med har jag märkt.
Om du inte åker in som en idiot i fienden i början av matchen så är det redan fixat
Men att förlora men ändå vara en riktigt bra defender kan ibland sätta en back 10k =/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

T110 är en underbar tank spelar den som min t-54 i komination med heavy och det funkar bra för t110 laddar om lika snabbt (+ - 1 sec) som min t-54.
Skulle säga att det är is-7 combinerad med en patton typ.
Men tanken drar in mer pengar än man förlorar oftast i striderna, Då dess höga rof och "kassa skada" gör en perfekt kombination.
Med rammer ligger din dpm på runt 2800 med vent och bia så ökar den lite till och det är den högsta dpmen i spelet av t10 tanks.
Alpha är inte allt i spelet och folk ska inte behöva vara allmänt rädd för din kanon men låg skada kanonerna underskattas och kan då användas mycker mer.
Och t110 är en väldigt aggresiv tank som spelar bra med is-7or och meds.

Du kan inte se tanks du äger i storen. ;P (om du inte klickar i den lilla knappen "in garage").
Hmm går plus på min T34a även fast jag är trigger happy. :3

T34 går jag plus med, den är inga problem.
Det är bara med T110 som jag blir slarvig och chansar mer. Likadant med Marder och Stug. Så länge man kan hålla lite avstånd är T110 helt ok.
Snabb omladdning och hög pen är skönt men jag har svurit ett antal gånger när fi haft 430hp och man inte får död på dom på ett skott. Kommer vänja mig vid den, och kanske lära mig älska den med till slut

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Har nyligen låst upp KV och Stug III och är sådär nöjd med det här spelet just nu.

Hur fungerar match-making systemet? Nu har jag inte fört någon riktigt statistik. Men i uppskattningsvis 90% av alla matcher jag spelar hamnar jag längst ner i listan. Detta blir sådär lyckat med en långsam pansarvagn som dessutom inte kan göra betydande skada på fienden, som då har allt mellan tear 6 och 9. Det hela blir mer irriterande då jag även nästan alltid kommer väldigt långt ner i listan om jag kör med tear 3 eller 4. Känns så ruttet att hamna öga mot öga med en vagn som är 3 tear högre än sin egen.

Jag förlorar dessutom 60% av alla matcher villket antingen indikerar att jag är tämligen värdelös eller mindre troligt har värdens jävla otur. Vägrar att köpa guld ammo då det känns som man borde klara sig utan.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmOOthy:

Har nyligen låst upp KV och Stug III och är sådär nöjd med det här spelet just nu.

Hur fungerar match-making systemet? Nu har jag inte fört någon riktigt statistik. Men i uppskattningsvis 90% av alla matcher jag spelar hamnar jag längst ner i listan. Detta blir sådär lyckat med en långsam pansarvagn som dessutom inte kan göra betydande skada på fienden, som då har allt mellan tear 6 och 9. Det hela blir mer irriterande då jag även nästan alltid kommer väldigt långt ner i listan om jag kör med tear 3 eller 4. Känns så ruttet att hamna öga mot öga med en vagn som är 3 tear högre än sin egen.

Jag förlorar dessutom 60% av alla matcher villket antingen indikerar att jag är tämligen värdelös eller mindre troligt har värdens jävla otur. Vägrar att köpa guld ammo då det känns som man borde klara sig utan.

http://wiki.worldoftanks.eu/Battle_Mechanics#Matchmaking Så fungerar det. (inte alls kan man tycka och gnälla för det mesta)

Nej du behöver inte köpa guldammo för att ha kul, det enda jag kan motivera är att köra premiumkonto för att få ihop pengar och xp snabbare.

KV är en riktigt bra maskin iaf, speciellt med 152mm kanonen med HEskott kan man göra betydande skada dock världens segaste reload. Du kommer ha det mycket roligare när du kommer till IS tanken.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tack för länken.

Blir så jäkla tröt på att spela när man nästan alltid har den sämsta pansarvagnen. För övrigt ligger jag på 30% vinster med KV´n vilket är helt katastrofalt dåligt! Oddsen säger 50/50, något lägre om jag är en sämre spelare än genomsnitt. Vilket ser ut att vara lite för sant just nu

Jag kör faktiskt med premium konto just nu men jag kommer knappast fortsätt betala för det här spelet om det hela tiden ska vara så här. Och då inkluderar jag givetvis mina bristande talanger.

Blev just dödad av ett skot från en annan KV och datorn riskerar att åka ut just nu...

EDIT: 3 "just nu" i ett inlägg måste vara ett rekord

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmOOthy:

Tack för länken.

Blir så jäkla tröt på att spela när man nästan alltid har den sämsta pansarvagnen. För övrigt ligger jag på 30% vinster med KV´n vilket är helt katastrofalt dåligt! Oddsen säger 50/50, något lägre om jag är en sämre spelare än genomsnitt. Vilket ser ut att vara lite för sant just nu

Jag kör faktiskt med premium konto just nu men jag kommer knappast fortsätt betala för det här spelet om det hela tiden ska vara så här. Och då inkluderar jag givetvis mina bristande talanger.

Blev just dödad av ett skot från en annan KV och datorn riskerar att åka ut just nu...

EDIT: 3 "just nu" i ett inlägg måste vara ett rekord

Om du brukar spela nu på sena kvällar eller nätter så är det ofta man blev matchad mot högre tiers.
KV tror jag dock ligger ett snäpp över det normala pga dess armor och kanoner.

F.ö den KVn som one shottar dig kör med "ROFL" 152mm kanonen
(700/700/910 Average damage)

Haft några roliga stunder med den, men kör numera med den mer stabila 107mm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av The_Fatrix:

http://wiki.worldoftanks.eu/Battle_Mechanics#Matchmaking Så fungerar det. (inte alls kan man tycka och gnälla för det mesta)

Nej du behöver inte köpa guldammo för att ha kul, det enda jag kan motivera är att köra premiumkonto för att få ihop pengar och xp snabbare.

KV är en riktigt bra maskin iaf, speciellt med 152mm kanonen med HEskott kan man göra betydande skada dock världens segaste reload. Du kommer ha det mycket roligare när du kommer till IS tanken.

Skrivet av Tobblish:

Om du brukar spela nu på sena kvällar eller nätter så är det ofta man blev matchad mot högre tiers.
KV tror jag dock ligger ett snäpp över det normala pga dess armor och kanoner.

F.ö den KVn som one shottar dig kör med "ROFL" 152mm kanonen
(700/700/910 Average damage)

Haft några roliga stunder med den, men kör numera med den mer stabila 107mm.

Provade 152an nyligen efter buffen på he igen men den känns extremt random fortfarande ibland träffar man för inget ibland för mycket oftare för mindre dock.
Som exempel 2 skott på en tiger 1 i sidan första 200 andra 400 på samma tid kunde jag döda den med 107an utan problem som gör avg runt 300 per skott ibland kan den träffa för långt över 300 men håller sig runt 270 - 330 för mig som oftast.
Därför gillar jag 107an mycket bättre än derp kanonen.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Provade 152an nyligen efter buffen på he igen men den känns extremt random fortfarande ibland träffar man för inget ibland för mycket oftare för mindre dock.
Som exempel 2 skott på en tiger 1 i sidan första 200 andra 400 på samma tid kunde jag döda den med 107an utan problem som gör avg runt 300 per skott ibland kan den träffa för långt över 300 men håller sig runt 270 - 330 för mig som oftast.
Därför gillar jag 107an mycket bättre än derp kanonen.

Gjorde samma sak, senast jag spelade med derp kanonen var ca 6månader sedan och dom har ju ändrat dess pricksäkert radikalt.
Är nästintill omöjligt att träffa på långt håll haha ^^
Något Wargaming gjort rätt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av FearKill:

Hoppas att dom 2 nya mapsen är bättre än Province iaf.
Vet inte hur dom tänkte den skulle spelas egentligen, man bara står och campa på sin sida av berget och se vem som vinner.

Har helt klart ett sug efter av dom gör av IS4 och om man kan farma med T5-7 tanksen

PS. In Development

Last updated: 02.04.2012
Notice! Dates listes below are subject to change.

The next update v.7.3 is currently estimated to be released in the end of April 2012.
Features to be implemented with the 7.3 update:
Changes in the Soviet heavy tanks:

KV-3 moves from tier 6 to tier 7.
IS-4 moves from tier 9 to tier 10.
KV is divided into KV-1 and KV-2.
T-150 is added as a tier 6 heavy tank.
KV-4 is added as a tier 8 heavy tank.
ST-1 is added as a tier 9 heavy tank.
T-10 (IS-8) is added as a tier 9 heavy tank.

French premium vehicles added:

10.5 сm leFH18 B2 as a tier 4 SPG.
FCM 36 Pak 40 as a tier 3 tank destroyer.

New maps:

South Coast (subtropical mediterranian map)
Dragon Ridge (first Chinese map)

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Hoppas att dom 2 nya mapsen är bättre än Province iaf.
Vet inte hur dom tänkte den skulle spelas egentligen, man bara står och campa på sin sida av berget och se vem som vinner.

Har helt klart ett sug efter av dom gör av IS4 och om man kan farma med T5-7 tanksen

PS. In Development

Last updated: 02.04.2012
Notice! Dates listes below are subject to change.

The next update v.7.3 is currently estimated to be released in the end of April 2012.
Features to be implemented with the 7.3 update:
Changes in the Soviet heavy tanks:

KV-3 moves from tier 6 to tier 7.
IS-4 moves from tier 9 to tier 10.
KV is divided into KV-1 and KV-2.
T-150 is added as a tier 6 heavy tank.
KV-4 is added as a tier 8 heavy tank.
ST-1 is added as a tier 9 heavy tank.
T-10 (IS-8) is added as a tier 9 heavy tank.

French premium vehicles added:

10.5 сm leFH18 B2 as a tier 4 SPG.
FCM 36 Pak 40 as a tier 3 tank destroyer.

New maps:

South Coast (subtropical mediterranian map)
Dragon Ridge (first Chinese map)

Dold text

Kan säga att IS8 är ett monster, värre än Is-7 på att bouncha. Banorna är trevliga har bara kört några rundor på dem. IS-4 den enda ändringen är att den har en 122mm high rof gun, 2300HP. ST-I är trevlig också.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av FearKill:

Kan säga att IS8 är ett monster, värre än Is-7 på att bouncha. Banorna är trevliga har bara kört några rundor på dem. IS-4 den enda ändringen är att den har en 122mm high rof gun, 2300HP. ST-I är trevlig också.

Skickades från m.sweclockers.com

Trevligt att höra
Om jag får fråga, hur länge har du haft tillgång till uppdateringen? ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Trevligt att höra
Om jag får fråga, hur länge har du haft tillgång till uppdateringen? ^^

Ca 1,5 månad.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av FearKill:

Kan säga att IS8 är ett monster, värre än Is-7 på att bouncha. Banorna är trevliga har bara kört några rundor på dem. IS-4 den enda ändringen är att den har en 122mm high rof gun, 2300HP. ST-I är trevlig också.

Skickades från m.sweclockers.com

IS-8 är en vidare arbetning på IS-3 designen.
Men att den bouncar mer än IS-7 låter fel då den är T9 och ska leda till IS-7.

Skrivet av Tobblish:

Gjorde samma sak, senast jag spelade med derp kanonen var ca 6månader sedan och dom har ju ändrat dess pricksäkert radikalt.
Är nästintill omöjligt att träffa på långt håll haha ^^
Något Wargaming gjort rätt

Hmm tycker dem inte gjort något med accuarcyn på 152an..
Den var den samma som när jag använde den sist.
Enda jag märker är att skadan är sämre än med 107an och 107an ger mer exp och creds.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmOOthy:

Tack för länken.

Blir så jäkla tröt på att spela när man nästan alltid har den sämsta pansarvagnen. För övrigt ligger jag på 30% vinster med KV´n vilket är helt katastrofalt dåligt! Oddsen säger 50/50, något lägre om jag är en sämre spelare än genomsnitt. Vilket ser ut att vara lite för sant just nu

Jag kör faktiskt med premium konto just nu men jag kommer knappast fortsätt betala för det här spelet om det hela tiden ska vara så här. Och då inkluderar jag givetvis mina bristande talanger.

Blev just dödad av ett skot från en annan KV och datorn riskerar att åka ut just nu...

EDIT: 3 "just nu" i ett inlägg måste vara ett rekord

Bara att härda ut tyvärr. Stug och Jpzr.IV är ganska hemska enligt mig, Stug främst på grund av MM och Jpzr på grund av dess veka top-kanon 88/L56 som har alldeles för dålig penetration.
KVn är seg i början, men underbar när den är fullt uppgraderad. Gör inte missen som många gör, när dom forskar fram stora Bajamaja tornet och sitter med dom vanliga små kanonerna monterade.
Tornet är stort, svänger dåligt och är tungt, så montera det först när du har antingen 152mm derp eller 107mm kanonerna.

Jag älska derp kanonen, men plocka av den i samband med HE nerfen i 7.0, sålde i samma veva min älskade Sherman. Tack för den WG.
152mm var roligare och jag bad alltid om Tier9 matcher, men 107mm är mer effektiv generellt sett.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pope:

Bara att härda ut tyvärr. Stug och Jpzr.IV är ganska hemska enligt mig, Stug främst på grund av MM och Jpzr på grund av dess veka top-kanon 88/L56 som har alldeles för dålig penetration.
KVn är seg i början, men underbar när den är fullt uppgraderad. Gör inte missen som många gör, när dom forskar fram stora Bajamaja tornet och sitter med dom vanliga små kanonerna monterade.
Tornet är stort, svänger dåligt och är tungt, så montera det först när du har antingen 152mm derp eller 107mm kanonerna.

Jag älska derp kanonen, men plocka av den i samband med HE nerfen i 7.0, sålde i samma veva min älskade Sherman. Tack för den WG.
152mm var roligare och jag bad alltid om Tier9 matcher, men 107mm är mer effektiv generellt sett.

107an är effektivare i t9 matcher också om man vet vart weakspotsen sitter.
Har aldrig i ett t9 game fått mer exp med derpen än med 107an.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Hoppas dom slänger ur sig 7.3 ganska snart, med ett gäng yberbuffade ryska tanks så T110 hamnar i skymundan lite och inte nerfas

Kommer fysik med i den?

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

Första premium SPG och TD, ingen som reagerar på det? Kan ge mig fasen på att någon kommer ragea över "noob premium campin' feggits!"

Skrivet av Saber:

107an är effektivare i t9 matcher också om man vet vart weakspotsen sitter.
Har aldrig i ett t9 game fått mer exp med derpen än med 107an.

Fast 152 är ju roligare. Och det är ju därför man kör KV, för att herp derp shota tier 9 i baken för 50% hp och se dem ragea i all chatt. Det är liksom värt två förluster och minimalt med exp bara för en sådan reaktion

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Första premium SPG och TD

... T34 är den första premium TDn. Det är inte en heavy.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Första premium SPG och TD, ingen som reagerar på det? Kan ge mig fasen på att någon kommer ragea över "noob premium campin' feggits!"

Fast 152 är ju roligare. Och det är ju därför man kör KV, för att herp derp shota tier 9 i baken för 50% hp och se dem ragea i all chatt. Det är liksom värt två förluster och minimalt med exp bara för en sådan reaktion

Sen nerfen gör man så ont bara på franska tanks t110 och is-7 i princip.
*edit* dock på is-7 gäller det en speciell platta bakpå då den har ganska funky spaced armor.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

... T34 är den första premium TDn. Det är inte en heavy.

Bah, tänkte inte längre än 7.1..

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

De franska premium tanksen kommer bara super testers som är på ryska serven få enligt mina källor. Men de suger kanske hårt så inget att hurra över. De är Tier II och III btw.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

IS-8 är en vidare arbetning på IS-3 designen.
Men att den bouncar mer än IS-7 låter fel då den är T9 och ska leda till IS-7.

Hmm tycker dem inte gjort något med accuarcyn på 152an..
Den var den samma som när jag använde den sist.
Enda jag märker är att skadan är sämre än med 107an och 107an ger mer exp och creds.

Kan nog bero lite på att folk inte vet vad man ska sikta på den. Sen så är det en T-10 som är nyare än IS-7 tyvärr vet jag inte armor ännu. Men jag gissar på att det är rätt mycket mer än IS-3 för tornet är rätt maffigt på smetat med extra armor.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av murklor:

... T34 är den första premium TDn. Det är inte en heavy.

*T30

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem
Skrivet av FearKill:

Kan nog bero lite på att folk inte vet vad man ska sikta på den. Sen så är det en T-10 som är nyare än IS-7 tyvärr vet jag inte armor ännu. Men jag gissar på att det är rätt mycket mer än IS-3 för tornet är rätt maffigt på smetat med extra armor.

Skickades från m.sweclockers.com

Betyder inte att den har bättre armor..
Tiger 2 är nyare än VK4502p ausf.b men den har klenare front och är en tier under.
Tiger 2 är VK4503h (VK4502p var en presenterad modell som tiger 2 även vk4502p ausf.a var en presenterad modell som tiger 2 men av dessa 3 valde Hitler VK4503h).
Även ang premium sakerna är dem nog för alla, Dem finns med på "complete french" som premium saker.
Och det är ju den första premium TD och SPG (Räknar inte T34 som en td då den i spelet klassas som heavy) tror inte WG missar chansen att sälja en SPG.
Efter som många gillar low tier battles lär dem sälja även fast dem är 2 och 3.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

På tal om låg tier battles, hur är låg tier arty nu? Jag gav SU-26 en chans efter 7.0 patchen och HE nerfen, men den var snubb på värdelös och en skugga av sitt forna jag. Hur är dom nu när HE buffats lite?

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pope:

På tal om låg tier battles, hur är låg tier arty nu? Jag gav SU-26 en chans efter 7.0 patchen och HE nerfen, men den var snubb på värdelös och en skugga av sitt forna jag. Hur är dom nu när HE buffats lite?

Typ ingen skillnad man får ibland in ett skott på awsum dmg men sen hände inget mer.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Det är något lättare att irritera större villebråd. Det är få skott som gör 0 skada längre, men samtidigt upplever jag att awesome damage inte uppkommer lika ofta, som sagt. Fast så var det iofs redan vid nerfen..
Sååå det är med 26an svårare att one-shota flugskit emedan man alltid samlar poäng på heavies. Där man tidigare behövde förlita sig på riktigt bra sikte och timing så kan man nu skicka iväg skott efter skott och göra sina 20 dmg i taget istället för 0 dmg tre skott på raken och något turskott emellanåt. Knappt märkbar bättre skada mot heavies.
Vilket är rätt, arty ska vanligtvis koncentrera sig på heavies. Den lilla HE-buffen kan möjligtvis se till att fler artyspelare låter bli att samla billiga kills på mediums (och lights).

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Skrivet av murklor:

... T34 är den första premium TDn. Det är inte en heavy.

T34 (gammla tier9) är ingen TD står 3st streck som en Heavy brevid min iaf...:P

och som Tobbe Nukem sa att T30 är en premium stämmer inte heller den är ju längst ner i Am TD trädet:)

Visa signatur

Moddat 700D | MSI Mpower |I5 3570k ~4,62Ghz | Corsair Dominator 1600MHz 16GB | XFX 6970 2GB CF | AX 850w | Phobia watercooling