Battlefield 3: Close Quarters i ny trailer

Permalänk
Medlem

Fyfan vilken jävla smörja...

“you don’t kill CoD by trying to be CoD. You kill CoD by making a better shooter.”
Alan Kertz: Core Gameplay Designer on Battlefield 3

Vad hände?

Permalänk
Medlem

ÄNNU mindre kartor?! De nuvarande kartorna är ju för fan redan CQB kartor jämfört med BF2.

Usch. BF är ett verkligen ett dött franchise.

Visa signatur

Ryzen 5600X | Asus B550-F Gaming | 32GB G.Skill Trident Z 3600mhz | Powercolor 6800 XT | Seasonic Prime TX 850W

Athlon 64, du har alltid en plats i mitt hjärta. <3

Permalänk
Medlem

Den här DLC:n passar mig perfekt. Så fort jag testar större banor så dör jag direkt av helikoptrar eller tanks -.-

Och ni som klagar - skit i att skaffa denna, och ta bara dom DLCerna med större banor?

Permalänk
Medlem

Skoj med lite nya banor, men känner på mig att vi stackars admins kommer få jobba ihjäl oss. Fuskarnas dröm, små banor.. Jaja sånt är livet

Permalänk

Armored Kill är nog den DLC som kommer att tilltala mig mest:)

Permalänk

Då lär man få spela på servrar där rpg/m320 inte är tillåtet

Visa signatur

| Intel i5-4670k @ 4.6Ghz | Noctua NH-U12P SE2 | Asus GTX 980 | ASUS Z-87 A| Några SSD | Corsair TX V2 750W PSU | 12GB DDR3 Ram|

Permalänk
Medlem

alltså förstår inte varför folk klagar att det är exakt som CoD, skit i och spela de här banorna om det inte passar dig.. det är ju därför World of Warcraft är så populärt som det är.. finns mycket variation inom spelet, variation inom spelvärlden är bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Jag tänkte mer Ghost in the Shell.

http://www.youtube.com/watch?v=V-LMNRO5Iro

Borde kolla på den filmen igen.

Haha hur kan man inte tänka på hisscenen i matrix när man ser den där trailern

Permalänk
Medlem

Har sagt det tidigara, och säger det igen: Den nuvarande suppression + DLCn : SUPPRESSIONFORTRESS

glöm grafik och allt vad det heter. man kommer inte kunna se ett skit

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem

Härligt! Ska bli kul

Permalänk
Medlem

Längtar mer efter Armored Kill DLC'n som ska innehålla bla den största kartan i BF's historia. Men aja, det här kommer nog också bli nice!

Visa signatur

Asus Rog Strix B550-F Gaming | AMD Ryzen 7 5800x3D | Nvidia RTX 3090 | 32gb 3600mhz cl16 DDR4 RAM | 1x 2tb FireCuda 530 gen 4 nvme ssd | 2x 1tb Crucial MX500 sata3 ssd | Creative SoundblasterX AE-5 | 850w 80+ Gold

Permalänk
Medlem

YEAH!

LET´S MILK THIS COW!

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av IDX:

Skoj med lite nya banor, men känner på mig att vi stackars admins kommer få jobba ihjäl oss. Fuskarnas dröm, små banor.. Jaja sånt är livet

Ursäkta min fråga, men varför är det fuskarnas dröm?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Behövs lite fler infantry banor. Dock så är jag inte så high på att betala för 4 nya banor för 150kr och några nya vapen som gör likadan damage som nuvarande vapen och dog tags som jag har ingen användning av. Har använt samma dog tags sedan första veckan av BF3. Jag har inte köpt B2K ännu heller. De hardcore servers jag spelar på använder inte B2K maps så jag har varit väldigt nöjd.

Permalänk
Skrivet av enzity:

Gillar att folk klagar, dvs folk som rantar runt och säger "bluuuh varför fick vi inte det här i original spelet DICE ska alltid hålla på o mjölka nu när dom är uppköpta utav EA"...

Ni inser väl att BF1942 SAMT BF2 också hade liknande mini expansioner?

fast då kom ju nya fordon och massa olika saker'
typ som fristående spel

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zuggmate:

Ursäkta min fråga, men varför är det fuskarnas dröm?

Vad vi märkt så är dom små banorna som t.ex Metro ett ställe där fuskarna håller till mer än på större banor. Thats why

Permalänk

Skämtar ni eller? massa gnäll...har ni en kolv mot tinningen att beställa spelet? Trodde det hörde till allmänbildningen att det är en öppen marknad här i världen där alla aktörer (såsom Dice) har rätt att sälja produkter. Produkter styrs faktiskt efter den underbara regeln: tillgång = efterfråga. Sluta jiddra och agera. Alltså, köp inte om ni får klaustrofobi av strid i bebyggelse <3

Visa signatur

HP

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Har sagt det tidigara, och säger det igen: Den nuvarande suppression + DLCn : SUPPRESSIONFORTRESS

glöm grafik och allt vad det heter. man kommer inte kunna se ett skit

varför gnäller alla på supression ?
finns något som heter squad perks som i stort sett eliminerar supression

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zuggmate:

Ursäkta min fråga, men varför är det fuskarnas dröm?

Skrivet av IDX:

Vad vi märkt så är dom små banorna som t.ex Metro ett ställe där fuskarna håller till mer än på större banor. Thats why

därför att där behöver dom inte springa som galningar för att kunna få sina kills och skitbra stats
det går fan nästan inte att köra på en metro bana utan aktiva admins
det kryllar av fuskare på en gång det finns en server utan aktiva admins
plugins hjälper men dom missar en hel del
det är svårt att ställa in plugins också för att vara effektiva men samtidigt inte för effektiva ock kicka bra spelare

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk

AUG

Visa signatur

Acer Aspire E1-572-6497 | i5-4200U | Intel HD 4400 | W10 | Steelseries Rival

Permalänk
Medlem

ett försök att nalla marknadsandel från MW

Visa signatur

Ryzen 1700 | ASRock X370 Gaming K4 | 16 GB G.Skill Flare X | Corsair AX 750W | Noctua NH-D15 | Samsung EVO 960 | Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem
Skrivet av pumba-kung:

varför gnäller alla på supression ?
finns något som heter squad perks som i stort sett eliminerar supression

det är ju det som är problemet! då måste de ju samarbeta med nån...! vänta nu det kanske var meningen med spelet! =P lider då inte av supression....

Det största felet bf till pc har är att det inte har voicecom! Konsollerna har ju det! såååå tråkigt utan!

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Medlem

Tycker detta skall bli skitkul Hatar större banor där man kan irra omkring i flera minuter utan att se en enda fiende och helt plötsligt bli snipad på 1 km avstånd av en sniper man aldrig hittar, eller att bli totalt rejpad av en helicopter/pansarvagn. Skall bli gött med lite hederligt run and frag spel.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Den enda större kartan jag verkligen tyckt om som finns just nu är Seine crossing, därför att där har infanteriet också en chans, pansarvagnar etc blir ofta fast i korridorer och det finns inget flyg. Den här DLCn är väldigt uppskattad från min sida, särskilt eftersom jag hörde att de ska nerfa suppression. Man kan ju knappast klaga på att det här var en day-after DLC, och tycker man inte om kartorna så försvinner inte de gamla någonstans. Men armored killl verkar också sjukt härlig.

Visa signatur

GPU: AMD Radeon HD 6970 CPU: Intel Core i5-2500K Mobo: Z68X-UD3H-B3
Tuffa specs ju!

Permalänk
Medlem

Snälla glänn inte mer om usas! Den har redan blivit nerfad och är i stort sett värdelös och ännu sämre med frag ammo och ändå finns det fortfarande folk som tycker den är op..

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

Tänker inte betala en spänn för en karta

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaxentiusDecius:

Ser det framför mig; Alla i laget sitter ihoppressade i en liten hörna med RPG:s...

Då blir det knappt någon skillnad, för alla sitter ihop trängda som det är nu med sniperrifles;-)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

va kommer priset ligga för den här DLCn????

haha bf3 got me hooked, ni kollar på en lirare som ALDRIG, verkligen ALDRIG (inte ens bf2 expansionerna), men som nu kommer köpa DLCn..

Folk här på SweC älskar att gnälla på BF3, har aldrig sätt så mycket gnäll.. men men, skönt att man inte har höga förhoppningar på något här i livet, på de sättet blir ja väldigt sällan besviken...

OffT; ooo ska hämta upp min 2700k o mobo, ska bli så najs o ha 2 fullt kompetenta bf3-sandybridge riggar
ja föll verkligen för de här spelet!!

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
backup 144Hz AOC 1080p, zotax rtx3070 8gb, i7 10700K,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB a2000 + mer lagring, Seasonic 650 gold, phantek p300 Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC rtx3050, ryzen 5500, stock cooler, 16GB 3200, 1tb Samsung PM9A1, 2TB HDD,seasonic 550w gold, Mission SG1 chassi

Permalänk
Medlem
Skrivet av IDX:

Vad vi märkt så är dom små banorna som t.ex Metro ett ställe där fuskarna håller till mer än på större banor. Thats why

Mmm GULDSTJÄRNA till alla BF3 server admins...Ni gör livet bättre för oss ärliga spelare.....

Permalänk
Medlem

skulle vara kul att kuta runt med en SMG eller hagelbraka - något jag sällan gör då jag mest spelar de stora kartorna i BF3 - men frustrationen av allt spammande skulle vara på tok för högt.

inget köp för mig. åtminstonne inte dag 1. kanske om det hamnar på rea