Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

Verkar som att alla klasser inte är upplåsta i denna beta !
Char norn coh human är upplåsta inte andra.

Alla klasser är upplåsta, dock inte alla raser

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Synd. Jag vet inte om det går, men kan ni inte bara skicka tillbaka det och köpa spelet på GW2's sida? https://buy.guildwars2.com/
Jag fick mitt på mail direkt (köpte det den 10e april). Dock så kommer det ta lite tid för er att ladda ner, men skulle räkna med 6-7 timmar totalt inkl patchen

Köpte det på rean för 299kr plus 30kr frakt så fortfarande värt extra tiden men tanke på priset. Beställde för två dagar sen. Borde kommit idag eftersom att de skickade igår enligt dom. De skickar väl säkert riktigt budget.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

Beställde från Kompletts rea i onsdags. Hämtade ut det i förmiddags från pick up point Malmö. Nu är det laddat och klärt!

Visa signatur

O2 + ODAC ~ Sennheiser HD 650 ~ Swans M1 ~ BOSE 901 MKIII ~ McIntosh XR14 ~ Luxman L550 ~ Technics SL1210MK2 ~ 1080 TI ~ 7700K@5.0 ~ Noctua D14 ~ AX850 ~ ACER PREDATOR 165Hz ~ Texas Instruments TI82 ~ HHKB Professional 2 ~ WhiteFox ~ Topre Realforce

Permalänk
Medlem
Skrivet av IsakPromKing:

Beställde från Kompletts rea i onsdags. Hämtade ut det i förmiddags från pick up point Malmö. Nu är det laddat och klärt!

Jag beställde från Komplett på förmiddagen i tisdags men jag har fortfarande inte fått något. Är inte säker på om posten varit här än dock. De kan vara väldigt sega.

Skulle det vara så att det inte kommer innan typ sju idag så köper jag det som digital download istället och använder min ångerrätt hos komplett.

Permalänk
Skrivet av Zhatan:

Jag beställde från Komplett på förmiddagen i tisdags men jag har fortfarande inte fått något. Är inte säker på om posten varit här än dock. De kan vara väldigt sega.

Skulle det vara så att det inte kommer innan typ sju idag så köper jag det som digital download istället och använder min ångerrätt hos komplett.

kolla upp så att det fortfarande är möjligt med digital. Guildwars2.com har iaf slutat med sina egna pga att dem inte vill ha helt galet många människor som kraschar servrar vid betan utan hålla det på rimlig nivå. Kolla på cdon och sånna ställen och hoppas dem fortfarande kör på!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrazyBanana:

kolla upp så att det fortfarande är möjligt med digital. Guildwars2.com har iaf slutat med sina egna pga att dem inte vill ha helt galet många människor som kraschar servrar vid betan utan hålla det på rimlig nivå. Kolla på cdon och sånna ställen och hoppas dem fortfarande kör på!

Skrivet av Gw2 Facebook:

We have sold out of keys for digital distribution in North America. GameStop and Best Buy still have stock available.

We limit sales to ensure we have enough capacity for our customers. We're likely to have capacity available after the initial crunch at the start of the weekend. Players who purchase when we're able to resume digital sales at buy.guildwars2.com will still be able to play for the remainder of the weekend. ~RB2

Går fortfarande köpa från gw2 om du bor i europa, dem har sålt slut på keys i usa ^^

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem

kan ni logga in på forumet?

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Skrivet av Fakkahe:

Går fortfarande köpa från gw2 om du bor i europa, dem har sålt slut på keys i usa ^^

aaah, my bad

Permalänk
Medlem
Skrivet av HaBBarN:

kan ni logga in på forumet?

Forumet öppnas när betan öppnas.

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem

för att ladda ner?

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Skrivet av CrazyBanana:

Men det bästa av allt är ändå att vara ute i god tid Förstår aldrig riktigt varför så många står utan nycklar som dom är redo att offra sin själ för när det väl närmar beta datum

Visa signatur

Fractal Define Design R03, Intel 2500K, 16GB DDR3 1600MHz, GIGABYTE PH-67-DS3-B3, GIGABYTE 6950 1GB. PAOW!

Permalänk
Medlem

Kändes ju riktigt tråkigt att köpa GuildWars 2 på Komplett o sen inte få det innan helgen

Visa signatur

mjau

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Crusaderr:

Men det bästa av allt är ändå att vara ute i god tid Förstår aldrig riktigt varför så många står utan nycklar som dom är redo att offra sin själ för när det väl närmar beta datum

ja hehe

redo att logga på

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Jag beställde det på Komplett i onsdags (runt 17:00 tror jag) på rean jag med, med fraktsättet Brev. Hade jag tagit Postpaket istället så hade det kommit till ICA här i närheten idag. Brev skulle ta 2-7 dagar.

Permalänk
Medlem

Någon som vet när betan drar igång i helgen?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiano:

http://www.guildwars2.com/en/

Permalänk
Skrivet av Xiano:

1 timme och 40 min kvar Dvs klockan 9!

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

1 timme och 40 min kvar Dvs klockan 9!

Sitter och rullar tummarna för fullt!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

TAAAAAAAAAAAGGGAAAAAAAARÅÅÅÅÅÅ! Troligtvis lär man få sitta i que för att få komma in :S

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Om ni vill får ni gärna skriva SweC efter ert namn nu under betan om ni ska spela på Far Shiverpeaks så vet man direkt om ni är här i från om ingen skapar en sweclockers guild och gör en shoutout(eller skriv i forumet), bara det inte blir fler som gör en sweclockers guild.
Tror man kan göra en Guild direkt när man gjort sin karaktär eller efter introduktionene eller något som jag har förstått det.

Permalänk
Medlem

Det går att spela nu. Iaf för mig.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk

Skapade just min första char! en Norn Ranger

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Främling:

Skapade just min första char! en Norn Ranger

troll? de är 1 timme kvar minst

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

troll? de är 1 timme kvar minst

Icke troll klarade precis mitt första uppdrag som human hunter. Fick ihjäl en elemental.

Edit: Troll kan du vara själv nonbeliever.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Subzero299:

Icke troll klarade precis mitt första uppdrag som human hunter. Fick ihjäl en elemental.

screens? det står ju fortfarande 1 timme på deras sida:(

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk

Inga troll, betan verkar redan vara igång. Jag spelar just nu!

Permalänk
Skrivet av joshoa:

screens? det står ju fortfarande 1 timme på deras sida:(

Jag sitter ingame också men problemen har redan börjat:

1. Jag har min epost över hela skärmen...som när det va NDA men det är ju ingen NDA!!

2. Jag fick aldrig välja server utan va på Istan direkt vilket jag inte vill ASSÅ FÖR HELVETE!!!

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Avstängd

okej fan va nice, ska snart starta mitt spel, kan int starta de atm en polare tankar de över lan nu 10 min kvar sen ska vi se om det går att logga in från Åland

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är också ingame.

Heter Symphony.

Permalänk
Medlem

Japp inget skitsnack man kan logga in nu!

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB