Var ska jag köpa Diablo 3?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArneAnka89:

Jävla oduglingar. Mitt standard edition från Komplett kom inte fram idag trots att de skickade det i fredags. Så tröttsamt.

Dagen är inte slut än och det är posten som ska köra paketet....

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Crucial P3 2TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W |

Permalänk
Skrivet av rinosaur:

Dagen är inte slut än och det är posten som ska köra paketet....

Det jag menar. Postgubben var ju nyss här och hade inget av intresse. Det kommer inget mer idag.

Permalänk
Medlem

Hur många har fått sin nyckel av er som beställt via cd-key tjänster?

Jag beställde via Gamekeydistrict och dom skulle försöka skicka ut nycklarna idag.

Visa signatur

Phantek P400S | Asus ROG Strix Z370-F | i7 8700K | Corsair H115i | Corsair Vengeance 16GB 3000MHz | GeForce 2080 Super | Corsair AX 850W | Samsung 850 Pro 512GB | Samsung 840 EVO 256GB | 3TB WD Green |

Permalänk
Medlem

Jahapp fick inte mitt ex idag av postgubben :/ Ska nog aldrig mer beställa från spelbutiken trodde jag skulle få en dag tidigare då det stog att det skickades redan i torsdag. Får väl vänta o se om det kommer nå mer post idag annars blir det väl att vänta till imorgon. Ska kontakta deras support nu o se.

Permalänk
Medlem

Är också lite sne över det här tramset blizzard sysslar med.
Vad gör det om jag har skivan när jag ändå inte kan spela det?
Vore ju trevligt om man kunde installera skiten innan release.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfi:

Är också lite sne över det här tramset blizzard sysslar med.
Vad gör det om jag har skivan när jag ändå inte kan spela det?
Vore ju trevligt om man kunde installera skiten innan release.

Du kan installera det i förväg idag klockan 17:01

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xedious:

Hur många har fått sin nyckel av er som beställt via cd-key tjänster?

Jag beställde via Gamekeydistrict och dom skulle försöka skicka ut nycklarna idag.

www.g2play.net skriver så här på deras hemsida:

Dear custumer, our support team is sending Dialblo III keys at this very moment! Please be patient! Thank you!

Dyker väl upp lite senare.

Permalänk
Medlem

att folk aldrig lär sig att det inte är värt att förhandsbeställa, köp det i butik eller gå till en butik som har nattöppet!

Permalänk

jag får mitt i morgon från spelbutiken, ringde dit nyss och de sa att skickar idag även det står på order att de har skickat den tionde,
lureri anser jag + att du kan köpa det på ica maxi så snabbt de öppnar i morgon för 448 kr, kommer aldrig mer beställa någon spel därifrån ,räknade att hade fått det idag ,så att hade kunnat börja lira direkt vid natten, dåligt spelbutiken, när det finns snabbare alternativ nästan samma pris

Permalänk
Medlem
Skrivet av xarl:

att folk aldrig lär sig att det inte är värt att förhandsbeställa, köp det i butik eller gå till en butik som har nattöppet!

Det är värt det om man vet vad man gör (eller har ren jävla tur som mig )

Permalänk
Medlem

"Wääääh, jag ska aldrig mer beställa från CDon" Wäääääh, jag ska aldrig mer beställa från webhallen" Wääääh, jag ska aldrig mer beställa från spelbutiken"

Era tomtar, releasdatumet är imorgon 15/5 och det är då ni har blivit lovade att få ert spel och det är då ni kommer att få ert spel.

Jösses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av intel&nvidia fan:

jag får mitt i morgon från spelbutiken, ringde dit nyss och de sa att skickar idag även det står på order att de har skickat den tionde,
lureri anser jag + att du kan köpa det på ica maxi så snabbt de öppnar i morgon för 448 kr, kommer aldrig mer beställa någon spel därifrån ,räknade att hade fått det idag ,så att hade kunnat börja lira direkt vid natten, dåligt spelbutiken, när det finns snabbare alternativ nästan samma pris

Då är vi två fick inte heller mitt spel heller idag då jag ALLTID får det 2 dagar efter det står skickat från det datumet så har det alltid kommit fram efter 2 dagar.

Skrivet av SiRai:

"Wääääh, jag ska aldrig mer beställa från CDon" Wäääääh, jag ska aldrig mer beställa från webhallen" Wääääh, jag ska aldrig mer beställa från spelbutiken"

Era tomtar, releasdatumet är imorgon 15/5 och det är då ni har blivit lovade att få ert spel och det är då ni kommer att få ert spel.

Jösses.

Om du inte har nått vettigt att säga så säg inget. Mina polare o sett andra har fått sitt ex av Diablo 3 i fredags o redan idag har dem fått deras exemplar av spelet medans vi som har beställt från spelbutiken får vänta till imorgon. Och sen är det att många vill hinna spelet nått idag o vara bland dem första som får testa det inatt när servrarna öppnas.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SiRai:

Jösses.

Och hur vet du det?

Lär finnas folk som sitter utan spel även imorgon eftersom posten inte alltid levererar dagen efter.

Jösses.

Visa signatur

[ASUS Z170 PRO GAMING] - [Intel Core i7 6700K 4.0 GHz 8MB, be quiet! Pure Rock] - [ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3] - [Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz CL13 Vengeance LPX] - [EVGA GQ 650W] - [Samsung 750-Series EVO 250GB] - [Fractal Design Define R4 Svart] [Acer Predator GN246HLBbid]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zero201:

Om du inte har nått vettigt att säga så säg inget. Mina polare o sett andra har fått sitt ex av Diablo 3 i fredags o redan idag har dem fått deras exemplar av spelet medans vi som har beställt från spelbutiken får vänta till imorgon. Och sen är det att många vill hinna spelet nått idag o vara bland dem första som får testa det inatt när servrarna öppnas.

Inte har nåt vettigt att säga? Jag säger bara som det är. Det är väl vettigare att göra det än att whina på ett forum och vara sur mot ett företag som ser till att följa reglerna, tycker inte du det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qslig:

Och hur vet du det?

Lär finnas folk som sitter utan spel även imorgon eftersom posten inte alltid levererar dagen efter.

Jösses.

Får ni inte ert spel den 15/5 , ja då får ni börja med ert whinande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SiRai:

Jösses.

För detta är något du kan garantera? Nej, knappast.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av SiRai:

Inte har nåt vettigt att säga? Jag säger bara som det är. Det är väl vettigare att göra det än att whina på ett forum och vara sur mot ett företag som ser till att följa reglerna, tycker inte du det?

Många fick sitt spel idag som sagt och i Fredags för att många av företagen ville vara säkra på att alla skulle få sina exemplar av spelet i tid. Jag läste nåt med att Webbhallen hade över 400 ordrar o bara av Diablo 3. Nej sista gången jag beställer från spelbutiken.

Permalänk
Medlem

Jag beställde från RandyRun tidigare idag. Tog mindre än 2h så hade jag nyckeln i ett mail!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zero201:

Många fick sitt spel idag som sagt och i Fredags för att många av företagen ville vara säkra på att alla skulle få sina exemplar av spelet i tid. Jag läste nåt med att Webbhallen hade över 400 ordrar o bara av Diablo 3. Nej sista gången jag beställer från spelbutiken.

Webbhallen har skickat sina först idag. Lika jävla kasst det.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Crucial P3 2TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zero201:

Ibland händer det att man får sitt spel innan releasedatumet, men det är absolut ingen garanti. Har själv beställt från Webhallen och jag har inte fått mitt spel idag utan jag kommer få (hoppas) det imorgon den 15/5, precis som det var utlovat.

Att nu folk är arga och skriver ut sin frustration här med att de aldrig mer kommer att köpa från det företaget det nu än beställde ifrån bara för att det inte fick sitt spel idag förstår jag inte. Om ni däremot inte får spelet imorgon, ja då kan ni skriva ut er frustration ( kommer nog jag också göra om det skulle hända).

Permalänk
Medlem

Jag har iofs aldrig varit med om att webhallen levererat spel dagen innan release. Inte ens när jag beställt för att hämta i butik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RockoW:

Japp, även den digitala versionen är nu slutsåld.

Skrivet av Sammyc51:

fasen då! jag som ville köpa på nätet :/

Skrivet av Funkish:

WHAT... men..
fasen också.. nu i efterhand tänker man att man skulle förhandsbokat..

Hahaha, tack för dagens skratt!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

14 maj kl 13:32 ICA Supermarket Salem, Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
Det är mitt Collectors Edition. Skickat från Komplett.se

Min CD.key till mitt vanliga D3 version från CJS-cdkeys damp precis ner i min inbox oxå.
Mitt Collectors Edition Från webhallen har inte skickats ännu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SiRai:

Ibland händer det att man får sitt spel innan releasedatumet, men det är absolut ingen garanti. Har själv beställt från Webhallen och jag har inte fått mitt spel idag utan jag kommer få (hoppas) det imorgon den 15/5, precis som det var utlovat.

Att nu folk är arga och skriver ut sin frustration här med att de aldrig mer kommer att köpa från det företaget det nu än beställde ifrån bara för att det inte fick sitt spel idag förstår jag inte. Om ni däremot inte får spelet imorgon, ja då kan ni skriva ut er frustration ( kommer nog jag också göra om det skulle hända).

Man förbokar ett spel för att man skall ha det då det släpps inte 10 - 17 timmar efter spelet släpps. Det är därför man förboka, annars kan man ju gå och köpa spelet i vilken butik som helst mycket tidigare än vad Posten kör ut. Så svårt är det inte går ju liksom inte spela spelet innan 00.01 iaf.

Aldrig mer Webhallen samma sak när BF3 släpptes

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sympan:

Man förbokar ett spel för att man skall ha det då det släpps inte 10 - 17 timmar efter spelet släpps. Det är därför man förboka, annars kan man ju gå och köpa spelet i vilken butik som helst mycket tidigare än vad Posten kör ut. Så svårt är det inte går ju liksom inte spela spelet innan 00.01 iaf.

Aldrig mer Webhallen samma sak när BF3 släpptes

Jag fick mitt BF3 två dagar innan release o kunde spela det med att aktivera det via VPN.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SiRai:

Jösses.

Eller hur Undrar var folk kommer att handla hädanefter... alla butiker gör ju "fel".

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zero201:

Jag fick mitt BF3 två dagar innan release o kunde spela det med att aktivera det via VPN.

WoooooW häftigt 2 dagar alltså du måste varit kung på särvärn elle ? looool, du beställde alltså inte på webhallen med andra ord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inanimate:

Beställde mitt med postpaket från Webhallen för några dagar sedan med förbetalning. Paketet står som "behandlat/skickat" men inget i brevlådan idag. Vet inte vem jag ska ringa och skrika på riktigt. Men och andra sidan, spelet låses väl inte upp vid midnatt för Sverige ändå? För mig jag läste att det låses upp klockan 09.00 i morgon bitti först?

00.01 släpps det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inanimate:

Beställde mitt med postpaket från Webhallen för några dagar sedan med förbetalning. Paketet står som "behandlat/skickat" men inget i brevlådan idag. Vet inte vem jag ska ringa och skrika på riktigt. Men och andra sidan, spelet låses väl inte upp vid midnatt för Sverige ändå? För mig jag läste att det låses upp klockan 09.00 i morgon bitti först?

Jag har också beställt från webhallen och har statusen "Elektronisk förhandsinformation har mottagits". Skickas förmodligen senare under dagen så paketet kommer imorgon på releasedagen precis som utlovat

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Elgiganten och Mediamarkt brukar ju priskriga vid stora spelsläpp, tror ni de gör det för D3 också?