Permalänk

Fraps

Har för antal år sedan på en mycket sämre dator än den jag har nu kunnat spela in film med fraps på wow utan problem, men nu så får jag väldigt låg FPS...
Logic?
Dator specs: Intelcore I5-2310 2.90GHz, 8GB ram, Gerforce GTX 560

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Danjelhehe:

Har för antal år sedan på en mycket sämre dator än den jag har nu kunnat spela in film med fraps på wow utan problem, men nu så får jag väldigt låg FPS...
Logic?
Dator specs: Intelcore I5-2310 2.90GHz, 8GB ram, Gerforce GTX 560

Mer info.

Upplösning? Grafikinställningar (spelar inte wow själv men någon kanske har en bättre uppfattning)? Antal hårddiskar?

Spelar du in på samma hårddisk som du har wow på? Då blir read/write påverkad till exempel.

Kan finnas många anledningar till skillnaden.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk

Prova att skriva filmerna till en annan hårddisk.

Visa signatur

Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt med skit.

Citera om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FudgieCars:

Prova att skriva filmerna till en annan hårddisk.

Det funka för mig.
Jag fps droppa till ca 10 fps och det var p.g.a att jag skrev filmerna till en annan hårddisk.

Permalänk
Medlem

WoWs grafik har "höjts" flera gånger.
Hårddisken du spelar in på kan ha blivigt långsamare med tiden (om det är samma) alternativt du spelar in på en sämre hårddisk nu.
Eller som redan är nämnt du kanske spelar in på samma hårdisk nu men inte förut.

Permalänk
Moderator
Moderator

*rensat tråd*

Inlägg som bröt mot §1.2 borttaget.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers