Permalänk
Medlem
Skrivet av Twister86:

Så ni tror att http://www.spelbutiken.se/catalog/product/63452-world-of-warc... är legit då?

Alltså att cd nyckeln fungerar och att spelat är inplastat och inte redan använt när man beställer det? Låter ju sanslöst billigt för ett CE.

De använder retrospelbutiken.se till begagnade spel så nej, det där ska inte vara använt. Du får väl maila dom innan ifall du är orolig. Butiken är ju som många andra påpekat seriös.

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk
Medlem

En av Sveriges största spelaffärer online, helt legit enligt mig, brukade köpa alla mina spel där när jag körde xbox, har till och med skickat tillbaka saker och fått pengarna tillbaka.

Permalänk
Medlem

Har aldrig haft problem med dom :)!

Permalänk
Medlem

488 kronor för fysiskt utgåva av diablo 3
498 kronor för en kod som de mailar en.

Hmmm... nåt måste vara fel

Iaf, de är legit

Visa signatur

Wahoo

Permalänk

Jag har då aldrig haft problem med dom, har beställt massvis med titlar där.

Permalänk

Jag har köpt alla mina spel därifrån utan några probs, levererat som väntat.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av deques:

Iaf, de är legit

+ Att dom har gratis frakt

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cimlite:

Det finns ju alltid någon som haft problem, så är det med alla butiker. Över 3600 omdömen och ett snittbetyg på 8.85 är dock inte vad jag skulle kalla dåligt.

Nej, och snittet dras ner en hel del av många som röstat 1 för att dom t.ex. inte fått diablo 3 på releasedagen, när det lika gärna kan ha varit postens fel.
Jag har beställt ett par gånger därifrån, har varken ris eller ros att ge...

Permalänk
Medlem
Skrivet av deques:

60 euro om du köper Diablo 3 download direkt från blizzard själva, så, ja, systemet är helt galet.