Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem

www.playstar.se ger ut CSGO keys om ~3 timmar till deras medlemmar.

Visa signatur

SPELDATOR
FRACTAL NORTH MESH BLACK ASUS ROG STRIX B550-E GAMING AMD RYZEN 7 5800X3D FRACTAL LUMEN S36 V2 ASUS TUF GEFORCE RTX 3070 8GB GAMING OC G.SKILL TRIDENT Z NEO 32GB 3600MHZ KINGSTON KC3000 M.2 GEN 4 1024GB CORSAIR RM750X

KRINGUTRUSTNING
LG OLED42C2 HP X27Q VORTEX TAB 75 LOGITECH G303 SWECLOCKERS MUSMATTA HEXAGON LOGITECH G PRO X WIRELESS YAMAHA YAS-207

Permalänk
Avstängd
Skrivet av malte:

Jaha ok , Reggade mig på playstar nu.. håller tummarna till klockan åtta!

Tyvärr malte så tror jag inte dem hinner registrera ditt konto innan klockan 8. Men jag håller tummarna för dig!

Permalänk
Medlem

Om nån vill ge bort så skulle ja gärna ta emot en ja också..

Visa signatur

| B550 | R5-3600 | Kingston 1Tb M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas Scale |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B |
| iPhone 16 Pro 128Gb |

Permalänk
Medlem

Registrera er inte på Playstar. Ni kommer knappast få några nycklar eftersom de accepterar nya medlemmar manuellt.

steam://takesurvey/2
Klistra in den i webbläsaren och gör deras undersökning om CS så har ni chans att få en nyckel.

Visa signatur

5900X | 4060 | U14S |32 GB Vengeance | u2415

Permalänk
Medlem

Mitt konto blev aktiverat av admin nu.. Bara hoppas dom har massa nyklar

Permalänk

Angående playstar nycklarna är det så att flera kan få samma nyckel, så att den som är först får spelet? Har nämligen inte Steam installerat på denna datorn pga sugig uppkoppling.

Permalänk
Medlem

Playstar pallar inte trycket, går inte att ladda sidan :/

Edit: Antingen så suger Playstars servrar eller så är suget efter cs:go sjukt stort.. sidan död.

Edit2: Fick en nyckel..

Permalänk
Medlem
Skrivet av malte:

Playstar pallar inte trycket, går inte att ladda sidan :/

Edit: Antingen så suger Playstars servrar eller så är suget efter cs:go sjukt stort.. sidan död.

Är väl några stolpskott som vanligt som pumpar F5 och tror att de kommer gå snabbare att komma in på sidan då..

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem

AAAAND they're gone! Varje gång jag klickar på "Klicka här för att få din CS:GO nyckel" så får jag ett mail utan någon nyckel.

Hej rSon!

Här kommer din betanyckel till Counter-strike Global Offensive!
Vi på Playstar hoppas att du gillar spelet.

Betanyckel:

MVH
Playstar Crew

Permalänk
Skrivet av rSon:

AAAAND they're gone! Varje gång jag klickar på "Klicka här för att få din CS:GO nyckel" så får jag ett mail utan någon nyckel.

Hej rSon!

Betanyckel:

MVH
Playstar Crew

Samma för mej

Permalänk
Skrivet av rSon:

Hej rSon!

Betanyckel:

MVH
Playstar Crew

mmm, CS:GO-nycklar kvar: 0% står det på sidan nu. Fan också!

Visa signatur

Walk the streets, what do I see, Shit on legs approaching me!

Permalänk

Fick 3 st mail utan nyckel, tyckte jag var relativt snabbt inne och tröck, men jaja, det är så läget är.

/S

Visa signatur

Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 4,5 GHz : GIGABYTE Geforce 680 : Asus P8P67 Pro B3 : 8GB Vengeance @ 1600 MHz : NZXT H2 Vit Classic Chassi : Intel 320 SSD 120GB (Spel) + OCZ Vertex 4 120GB (System) : NZXT Hale90 850w : Antec kühler 620 x 2 Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM.

Permalänk
Medlem

Jaha, idiotiskt. Jag trodde att de skulle slumpa ut nycklarna till användare, inte "först till kvarn"-praxis... suck, idioter.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sampabowie:

Fick 3 st mail utan nyckel, tyckte jag var relativt snabbt inne och tröck, men jaja, det är så läget är.

/S

Orka med att vara förstående.

Playstar är en äckelsida som den senaste tiden enbart har sysslat med att fiska medlemmar, var samma skit när SC2-nycklar var eftertraktade. En sak att de kanske inte fick så många nycklar men att de går ut så himla hårt med släppet, uppenbarligen för att värva medlemmar istället för att vara schysta och gynna existerande. Detta är enligt mig ett rätt dåligt beteende.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rSon:

Playstar är en äckelsida som den senaste tiden enbart har sysslat med att fiska medlemmar, var samma skit när SC2-nycklar var eftertraktade. En sak att de kanske inte fick så många nycklar men att de går ut så himla hårt med släppet, uppenbarligen för att värva medlemmar istället för att vara schysta och gynna existerande. Detta är enligt mig ett rätt dåligt beteende.

Inte så konstigt kanske eftersom det är med i Sverok.. och sverok ger ut bidrag beroende på antalet medlemmar...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Dom fiskar enbart efter medlemmar.
Sades att det skulle delas ut Gw2 nycklar, var bara att regga sig (tog 1 minut sas det)
Dock så godkändes ingen, förän efter alla nycklar var slut!

Så jag hotade med PUL om inte mitt konto mot Sverok försvann.
Då gick det snabbt!!!

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk

Står lite ny info på deras sida:

Tack för visat intresse, lite synd att en del ska förstöra genom att sabotera för våra medlemmar.
Alla som fått ett tomt mail vart tyvärr utan och det verkar som att pga sabotaget flera fått samma nycklar och då vart det tyvärr dom som registrerade dom först som fick.

Vi kommer att se över servrarna och hemsidan inför nästa utdelning som kommer att ske 2012-06-28, klockan 20:00.

Det kommer upp en mer ingående nyhet senare ikväll!

Permalänk
Medlem

Bara nyfiken om någon har testat hur krävande av datorn detta är jämfört med vanliga source?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 9070
32Gb

Permalänk

Tja undrar om det var nån som hade cs go beta key kvar skulle uppskattas skicka pm

Permalänk
Avstängd

Först till kvarn ZM0K4-CV244-DWG6V, den som tar nyckeln skriv det i kommentar då

Permalänk
Medlem

99987a;12447927]Först till kvarn ZM0K4-CV244-DWG6V, den som tar nyckeln skriv det i kommentar då[/QUOTE]

tagen

Visa signatur

ASUS Rampage II Extreme X58 || Intel i7 Hexa Extreme CPU i7-980 @ 4,4mhz ||Corsair Dominator DHX+ DDR3 1866MHz 6GB || ASUS Radeon HD5970 CF ||

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pacmax:

Njut av spelet och hoppas du tycker det är roligt

Permalänk
Medlem

99987a;12447945]Njut av spelet och hoppas du tycker det är roligt :)[/QUOTE]

Någon han före eller så vare troll

Visa signatur

ASUS Rampage II Extreme X58 || Intel i7 Hexa Extreme CPU i7-980 @ 4,4mhz ||Corsair Dominator DHX+ DDR3 1866MHz 6GB || ASUS Radeon HD5970 CF ||

Permalänk
Ljusskygg
Skrivet av Cyberz:

skulle inte beta testet börjat typ i oktober ?

Nek, då spelet kommer att släppas i Augusti för 15$ (ca 105kr)

BTW:

Innan spelet släpps så kommer det att vara en open beta.
Dom säger också att man ska kunna förbeställa spelet redan den 21 Juli

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hade inte varit helt fel om man fick se att det damp ner en key i pm från någon vänlig själ

Permalänk
Medlem

Någon som har en nyckel över till en alldeles för gammal CS räv? /PM

Visa signatur

|| Cpu: i7 2700k @ 4747 Mhz || Ram: 2x4 = 8gb corsair DDR3 Vengeance/LP @1600Mhz 1.55V || Graffe: Asus Strix 970 1450/7500 || Nätagg: Corsair HX 750W || Moderkort: Asus p8z68-v pro || Hårddisk: Corsair force GT 120GB || Skärm: Acer Predator XB271HUA G-sync 27" 165hz ||

Permalänk

Tar gärna emot en nyckel om någon har en över

Visa signatur

***Datorn du försöker lägga upp i signaturen är för dålig för att få synas***

Permalänk
Ljusskygg

Från en tråd där en ber om en nyckel, till där alla andra ber om nycklar..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har någon möjligtvis en liten key över så pm <3

Permalänk

Jag ber till Oden, Tor och Freia! Ifall någon har en key över, tveka inte! Jag behöver en, följ ditt hjärta och ge en till en snäll själ! (mig )