Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem

Fick med en nyckel. och en give away nyckel

Tycker spelet var skit kul!

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Skrivet av Cyberz:

Fick med en nyckel. och en give away nyckel

Tycker spelet var skit kul!

Ge mig den andra nyckeln Letat som en tok överallt men hittar inget

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eric:

Ansöker ni någonstans eller får ni bara random? Har CS 1.6 och spelar de samt har Source men spelar de knappt.

Har även Condition Zero så jag nu. Nog fan bör de prioritera oss som köper!

Man får ansöka, steam://takesurvey/2/

Permalänk
Medlem

är spelet något att ha då? hur är känslan vs 1.6?

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk

Har ansökt men inte fått svar på några månader.. (Vet ej om jag bryter på någon forum regel, men) Det är ingen som har någon beta nyckel över till mig? Skulle vara grymt tacksam..

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF 912 Plus Svart Processor: i5 3570K (Ivy Bridge) RAM: 8 GB Grafikkort: GeForce GTX 670, Kepler PSU: 550W Hårddisk: 120GB SSD + 2TB HDD Ned/Uppkoppling: 100/50 Skärm: Acer LED 27'' Headset samt Tangentbord: Razer Megalodon och Razer Lycosa

Permalänk
Skrivet av harman:

Tack för länken!

Hade visst helt glömt bort den/inte märkt den.

Mvh Johan

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en då min bror fick 2 men gav till en kompis han sa att han skulle ge den till mig.nu är skit skit sur!

Permalänk

Tror ni dom skickar ut beroende på hur bra datorn är?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF 912 Plus Svart Processor: i5 3570K (Ivy Bridge) RAM: 8 GB Grafikkort: GeForce GTX 670, Kepler PSU: 550W Hårddisk: 120GB SSD + 2TB HDD Ned/Uppkoppling: 100/50 Skärm: Acer LED 27'' Headset samt Tangentbord: Razer Megalodon och Razer Lycosa

Permalänk
Skrivet av FreppyCTRL:

Tror ni dom skickar ut beroende på hur bra datorn är?

Nej, de skickar ut till "alla" för att få ett så brett test som möjligt, så spelar ingen roll och bra dator eller hur mycket du spelat

Permalänk
Medlem

jag har inte fått någon key jag spelade aldrig CS men vill väldigt gärna ha en beta key

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av runicgol:

Har ni också fått en beta key av någon konstig anledning? Spelet fanns helt plötsligt i min inventory wtf!?

Oj, tack för tipset TS. Brukar inte logga in på mitt Steam-konto så ofta men när jag kollade nu hade jag tydligen fått en CS:GO-nyckel.

Visa signatur

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Vem skulle inte vilja ha en beta invite men tror knappast det hjälper att tigga här. Man får hoppas en RL får en kod eller att du själv får typ. Eller köpa då.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk

Jag är tokig i CS har nästan 3500 timmar på source men har ännu inte provat global offensive

Permalänk
Medlem

CS:GO Beta key

Ingen som har en CS:GO Beta key att skänka bort? Uppskattas verkligen!

Visa signatur

SPELDATOR
FRACTAL NORTH MESH BLACK ASUS ROG STRIX B550-E GAMING AMD RYZEN 7 5800X3D FRACTAL LUMEN S36 V2 ASUS TUF GEFORCE RTX 3070 8GB GAMING OC G.SKILL TRIDENT Z NEO 32GB 3600MHZ KINGSTON KC3000 M.2 GEN 4 1024GB CORSAIR RM750X

KRINGUTRUSTNING
LG OLED42C2 HP X27Q VORTEX TAB 75 LOGITECH G303 SWECLOCKERS MUSMATTA HEXAGON LOGITECH G PRO X WIRELESS YAMAHA YAS-207

Permalänk
Skrivet av Samurai237:

Oj, tack för tipset TS. Brukar inte logga in på mitt Steam-konto så ofta men när jag kollade nu hade jag tydligen fått en CS:GO-nyckel.

Låg den i "manage gifts" eller bara i spellistan?

Visa signatur

Asus ROG Strix B550-F Gaming WIFI, AMD Ryzen 7 5700x, MSI Ventus 3080 OC

Permalänk

Alla ljud och allt är ju likadant.. Source motorn här med..
Vad är meningen med en klon av css??

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem
Skrivet av THURGOOD:

Ingen som har en CS:GO Beta key att skänka bort? Uppskattas verkligen!

Spelet är verkligen inte värt det, köp CS:S så har du i princip det, bara att CS:GO är anapassat för konsol.

Visa signatur

"En dator"

Permalänk
Medlem

Ohoy. haha är de så ruttet alltså?

Visa signatur

SPELDATOR
FRACTAL NORTH MESH BLACK ASUS ROG STRIX B550-E GAMING AMD RYZEN 7 5800X3D FRACTAL LUMEN S36 V2 ASUS TUF GEFORCE RTX 3070 8GB GAMING OC G.SKILL TRIDENT Z NEO 32GB 3600MHZ KINGSTON KC3000 M.2 GEN 4 1024GB CORSAIR RM750X

KRINGUTRUSTNING
LG OLED42C2 HP X27Q VORTEX TAB 75 LOGITECH G303 SWECLOCKERS MUSMATTA HEXAGON LOGITECH G PRO X WIRELESS YAMAHA YAS-207

Permalänk
Medlem
Skrivet av ohoy:

Spelet är verkligen inte värt det, köp CS:S så har du i princip det, bara att CS:GO är anapassat för konsol.

Vart kom det ifrån ? cod-fan?
Jag har testat CS:GO och det är bra mycket bättre än source.
Tycker rekyl osv påminner lite om cs 1.6

och AWP är quickscope :>

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfi:

Och där var spelet otänkbart för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gublo:

Och där var spelet otänkbart för mig

Vad är skillnaden emot idag? Går att quickscopa nu också, om inte lättare

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Medlem
Skrivet av eparaggare:

Vad är skillnaden emot idag? Går att quickscopa nu också, om inte lättare

Har inte spelat CS sen 1.6 men dom senaste åren av COD quickscoping har fått mig att bojkotta alla spel där det går..
Fick bli BF3 istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gublo:

Har inte spelat CS sen 1.6 men dom senaste åren av COD quickscoping har fått mig att bojkotta alla spel där det går..
Fick bli BF3 istället.

Om du har spelat 1.6 så bör du veta att awp går att "quickscopa" Visst det är inte cod varianten, men det är fortfarande quickscoping

Permalänk
Medlem
Skrivet av THURGOOD:

Ohoy. haha är de så ruttet alltså?

Enligt mig, ja.

Skrivet av adfi:

Vart kom det ifrån ? cod-fan?
Jag har testat CS:GO och det är bra mycket bättre än source.
Tycker rekyl osv påminner lite om cs 1.6

Nah, är mer ett cs 1.6 fan.

Visa signatur

"En dator"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ohoy:

det enda som har blivit consolfierat är köp menyn annars så är det ett rent CS spel helt igenom.

det är om du inte räknar med att lagt till dom mest populära modsen som en huvud del av spelet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av harith:

det enda som har blivit consolfierat är köp menyn annars så är det ett rent CS spel helt igenom.

det är om du inte räknar med att lagt till dom mest populära modsen som en huvud del av spelet?

Bara tanken av att dem gör _CS_ till en konsol får mig att må illa. Gillar dock att surf kommer vara officiellt

Visa signatur

"En dator"

Permalänk
Avstängd

tycker också spelet är konsol anpassat rundorna går mycket fottare och många av banorna har ändrats på negativa sätt spelet liknar mer source än 1.6. + att det nya crosshairet är helt oanvändbart. den enda plussidan jag har hittat är gg som är riktigt kul nu facktiskt

Visa signatur

cooler master elite 430, i5 2500k, corsair ax 850w, gigabyte gtx 580,
1tb samsung spinpoint, asrock p67 extreme 4, corsair vengance 8gb

Permalänk
Medlem

Tycker det känns som 1.6 fast bättre grafik. Dock är FOVen helt fuckat

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

Tycker det känns som 1.6 fast bättre grafik. Dock är FOVen helt fuckat

CS:S heter Counter-Strike Source för att det använder source motorn, vad är det då som skiljer CS:GO och CS:S? Då båda använder source som motor.
Skulle vara sjukt mycket mer positiv till det om dem gjorde en ny motor, men näää.

Visa signatur

"En dator"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Om du har spelat 1.6 så bör du veta att awp går att "quickscopa" Visst det är inte cod varianten, men det är fortfarande quickscoping

Som sagt är det dom senaste åren av COD som fått mig och tröttna.