Köpte Arma 2 inkl Arrowhead på steam för Dayz, har installerat allt som man ska flera gånger; men lik förbaskat är det bisarra grafikfel hela tiden; som att buskars transparens blir en massa interlaced block; texturer faller bort (det växlar mellan att det faller bort på bilar, byggnader, karaktärer, vapen...) och antalet polygoner på bilhjul etc är typ 4 så de är bara block... när jag tittar mot solen så blinkar skärmen.... vid vissa inställningar så flimrar interfacet och när jag trycker escape eller ändrar grafiken så står det bara "Recieving..." ända tills jag alt-tabbar ut och tillbaka igen.
Hur jag än ställer in grafiken, upplösningarna, alla avancerade kontroller eller catalyst control center så ser det helt trasigt ut.
Kör med windows 8 RP, har 8 gb ram och ett 6950 graffe med amds win8 drivers.
Måste jag formatera om burken och installera om win7 för att få till detta eller har någon en aning om vad jag kan göra?
Kör Steam i adminläge förresten; många som tipsar om det, men det gör verkligen noll skillnad...
Ser sååå fram emot att få köra detta snart, så alla tips mottages mycket tacksamt <3