Permalänk

Datorbord/ Egen design

Har funderat på en design länge och kollat runt efter många olika datorbord för vettigt pris.
Kom fram till att jag inte kommer hitta något bord som jag gillar. Så nu har jag bestämt mig för att bygga ett eget datorbord!
Var idag och frågade på brädgården om priset för materialet, det skulle kosta ca 400 kr efter att dom hade kapat det till exakt rätt mått!
Sen kostar dock färgerna lite med... Men bordet kommer kosta knappt 1000 kr! (med all material, ben och färg) Och blev nöjd med designen!

Visa signatur

Moderkort: Asus CG-8350, Intel i7-3770, Asus Nvidia GeForce 660 Ti 3 GB, 1 TB hårddisk, 12 GB DDR3
Skärm: BenQ XL2411T Tangentbord: SteelSeries 6GV2 Mus: SteelSeries Sensei Pro Fnatic Edition Musmatta: SteelSeries 4HD Headset: SteelSeries 7H Fnatic Edition Ratt: Logitech Driving Force GT

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Ser ingen fråga i ditt inlägg.
Eller var det bara för att visa upp att du ska bygga ett bord du skapade tråden ?

Permalänk
Medlem

Antar, som ovanstående, att detta är en projekttråd?
Eller vill du ha feedback på designen?

Kommer du spraya eller pensla/rolla bordet, och vad ska du använda för byggmaterial?

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk

Svart och rött, me gusta. Min favoritfärgkompination!