Permalänk

Internet buggar typ?

Hej alla sweclocekrs jag har ett problem med min stationära dator när jag går in på webläsaren så tar det ungefär 10 sekunder för att komma in på en hemsida det brukar ta 1-2 beroende för vilken hemsida det är jag kan inte heller komma in på något spel t.e.x bf3 då står det någotning om ea disconnected (1) sen när jag försöjker komma in på steam så står det "ERROR" steam exe main exception to run steam you must first connect to internet jag ligger ändå på 5-10 mbit/s så det är inte att internet funkar men något sånt

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
specs Windows 7 home premium

Processor Intel(R) Core(TM) i5-2300 CPU @ 2.80GHz, 2801 Mhz, 4 kärnor, 4 logiska processorer

Installerat fysiskt minne (RAM) 4,00 GB
fråga om du vill ha mer information

Visa signatur

We hurt people that love us,
Love people that hurt us

Permalänk
Medlem

Har du flera datorer hemma du kan testa med? Om du har det så är det samma fel på de andra?
Om du inte kan testa, har du ringt din ISP och kollat så det inte är något fel i ditt område? Detta händer ju faktiskt då och då.
Bara för att du får ut 5-10Mbit från något (du har inte direkt sagt vad du ligger på 5-10Mbit med..) betyder det inte att du inte kan få timeouts och anslutningsproblem mot andra servers.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.