Kritik på min kost [Stryketräning]
Hejsan Sweclockers.
Jag har äntligen kommit i gång med min träning, jag känner att jag har fått koll på min träning någorlunda Men det är min kost jag inte är helt säker på.
Ni får jättegärna ge mig andra tips på vad jag kan ta istället för att ta e.x gröt till frukost.
Frukost :
1 tallrik havregrynsgröt med frysta bär, mjölk och en protein-drink.
Frukosten blir väldigt enformig efter ett tag då inte havregrynsgröt är en favorit men jävligt bra vad jag har hört. Så ge jätte gärna tips på olika frukostar som kan passa en som vill bygga muskler och inte helst gå upp i vikt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
På lunchen försöker jag skippa kolhydrater då jag skulle vilja tappa några kilo. Så min lunch brukar se ut så här :
( 1 tallrik = 60 min )
30min - Grönsaker
20min - Kött/fisk
10min - Potatis, ris, pasta
2 glas mjölk.
Ge jätte gärna kritik här med, jag måste ha alla tips och råd som jag kan få!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är det till den svåra biten...mellanmålet.
Jag har så dåligt koll på vad man kan ha för mellanmål, jag har kört på keso & mosad banan, keso & bär, kesella hallon & kvarg.
Men känner att det inte händer något i min mage när jag äter det.
Så här skulle jag vilja ha alla tips och råd jag kan få, jag är öppen för allt.
Hoppas det är någon snäll själ som har tid att fixa något bra åt mig.
//Davve