Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem

moderator se hit.

Jag har en fundering om varför just iPhone ska så före Android under kategorin till denna forumdel?
Det är ju fel då Android börjar med ett A och bör komma före iPhone som börjar med ett I.

Så ni bör ändra detta snarast då det ÄR fel.

Visa signatur

Gigabyte z270 K3 Gaming | Intel Core i5 7600k @ 4.6 GHz | GeForce RTX 2080 | 16GB DDR4 | MSI Optix 27" Curved 144HZ

Permalänk
Medlem

*Tråd låst*

Använd formuläret!

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av KamuleN:

Jag har en fundering om varför just iPhone ska så före Android under kategorin till denna forumdel?
Det är ju fel då Android börjar med ett A och bör komma före iPhone som börjar med ett I.

Så ni bör ändra detta snarast då det ÄR fel.

Varför skulle det tvunget vara fel?

Det behöver inte stå i bokstavsordning, det finns flera andra ställen där det inte gör det.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Relik 📜

*låst*

Detta är dagens ickefråga med marginal, och dessutom finns det (mycket) bättre sätt att kontakta forumledningen på. Spana in på till exempel Kontakta.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S