Permalänk
Bitfenix
Skrivet av grottsten:

Skulle verligen vilja se ett minichassi med sfx-agg, inga jättestora grafikkort, ingen 5,25plats och ingen 3,5 tum plats.

Skickades från m.sweclockers.com

Denna ide har jag framfört, men man tackar för den

Skrivet av HerrGoreMann:

Hittade en bild som jag gjorde för några månader sedan och postade i Bitfenix forumet. Tänkte jag kunde posta den här med.
http://i.minus.com/iElgRzBrcjFLv.png

Den ser jättebra ut !

Skrivet av shogun-r:

Det blir en svart 230 mm Spectre Pro i fronten. Den verkar flytta mest luft per dB. Planerar att köra lite lägre volt. Bak blir det sedan en 140 mm Spectre Pro.

Tyvärr verkar 230 mm svår att få tag på. Slut hos leverantören står det. Hoppas inte den är slut hos er eller att det snart kommer nya leveranser.

Finfint!
Dem bör komma in i lager så småningom ska du se.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BitFenix Sverige:

Denna ide har jag framfört, men man tackar för den

Den ser jättebra ut !

Finfint!
Dem bör komma in i lager så småningom ska du se.

Har skickat PM till dig

Permalänk

Välkomna!
Ert chassi Survivour Core pryder mitt skrivbord

Visa signatur

"Citera för svar"
|Gigabyte GA-970A-UD3 <> AMD FX-6100 X6 Black Edition @ 3,8GHz - Kühler 620 <> XFX Radeon HD 6870|
|8bg Corsair DOMINATOR <> Cooler Master 500W <> BitFenix Survivor Core|

Permalänk
Medlem

köpte ett colossus, och jag får inte fast min 120mm fläkt där bak, det står tydligt på eran hemsida att det skall stödjas med 120mm fläkt, ni svarar varken på mail eller pm på sweclockers, vad ska jag göra? Är inne på mitt andra colossus för att tilllägga, reklamerade det första.
jag har inget problem med att stämma er, tänkte visa lite hjärta och ge er en tredje chans

Permalänk
Medlem

Ett mATX-chassi med ännu bättre funktion än Silverstone TJ-08e som jag har nu. Är inte 100% nöjd med hårddiskplaceringen på chassit då det är väldigt svårt att dra strömsladden från SSDn där nere till hårddisken som sitter strax över. Fick till det med många om och men, det ser dock inte bra ut, men det går.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | MSI RTX 4070 SUPER | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Bitfenix
Skrivet av xTran:

köpte ett colossus, och jag får inte fast min 120mm fläkt där bak, det står tydligt på eran hemsida att det skall stödjas med 120mm fläkt, ni svarar varken på mail eller pm på sweclockers, vad ska jag göra? Är inne på mitt andra colossus för att tilllägga, reklamerade det första.
jag har inget problem med att stämma er, tänkte visa lite hjärta och ge er en tredje chans

Tjena, Jag är ny här hos BitFenix Sverige, men skicka över ett Nytt PM så skall jag hjälpa dig med detta ärende

Skrivet av sQuille:

Ett mATX-chassi med ännu bättre funktion än Silverstone TJ-08e som jag har nu. Är inte 100% nöjd med hårddiskplaceringen på chassit då det är väldigt svårt att dra strömsladden från SSDn där nere till hårddisken som sitter strax över. Fick till det med många om och men, det ser dock inte bra ut, men det går.

Det är en väldigt bra ide som jag tycker är värd att framföra till teamet
Man kan väl säga att vi lyckats ganska bra med implementeringen utav 2st SSD (2,5" Platser) på högra sidopanelen i Prodigyt

Permalänk
Medlem

Ett nytt förslag till er då

Hur vore det om ni kunde tillverka adaptrar för att sätta hårddiskar i 5.25"-platser? känns som att det knappt är någon som använder dom längre och då kan man lika gärna ta bort eventuella hdd-burar och köra in hårddiskarna i dom platserna istället.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | MSI RTX 4070 SUPER | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Avstängd

Välkommen till Sweclockers

Sitter och funderar själv på att ev. bygga ett kompakt system att ha till TV:n med erat prodigy chassi.. Det ser snyggt ut.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Kommer bitfenix Ghost att släppas överallt samtidigt, eller gör jag rätt i att beställa från Caseking i tyskland som får hem sina 5;e oktober ?

Vill ju ogärna vänta länge på något som släppts

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem

Tjenare! Har ett bitfenix survivor core,som toppfläkten var trasig på då den anlände,den vibrerade som attans.

Jag hade ingen lust att bråka med er,cdon eller något annat. Så jag köpte bara en ny fläkt. Men hur fasen bär man sig åt för att ta bort toppen?

Permalänk
Medlem

Ni har inget mindre chassi på gång likande prodigy? Nu med Zotacs nya inriktning på korta kort så skulle en prodigy utan 3.5 platser (eller endast 1 vänd 90 grader) vara intressant.

Med måtten (BHD) ~250cm x ~315cm x ~260cm

Perfekt för att litet compakt monster

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk

har en liten idé här om hur en framtida hårdiskbur funkar, 3,5 enheter går att montera vertikalt eller ett antal 2,5 diskar kan sitta horisontellt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag är grymt nöjd med erat Bitfenix Prodigy, väldigt bra timing att lansera det så nära inpå att jag skulle köpa en dator. Här är mitt omdöme om chassit http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=1268167

Hoppas att ni vill fortsätta i samma anda och vidareutveckla och behålla det koncept som är ganska nyskapande (tycker jag) både när det gäller funktion och design.

Gillar speciellt att moderkortet ligger horisontellt i lådan, vad jag förstått är det ont om sådana.

Grymt att man kan ha 230 mm fläkt i fronten, har dock ett litet tips eller förslag, hade man inte kunnat få plats med en liten fläkt i botten av lådan för att kunna blåsa in än mer luft. Känns som det är väldigt mycket utblås (1 st bak, 2 st topp) men att det bara finns plats för en stor eller 2 st små inblås. Tänker på fördelen som många nämner med att skapa ett övertryck i lådan för att undvika att få in damm.

Visa signatur

Chassi : BitFenix Prodigy Svart mITX Moderkort : Asus P8Z77-I DELUXE mITX CPU : Intel Core i7 3770K RAM : Crucial 16GB (2x8192MB) CL9 1600Mhz Ballistix Sport

Permalänk
Medlem

Välkommen till forumet!

Tänkte höra om du/någon vet om man kan köpa dörren med fönster till det svarta Shinobi XL någonstans i Sverige?

Jag har sett att inet.se har en dörr till Shinobi XL men det är med två stycken fläktplatser utfrästa i plexit, och jag har sett på andra sidor att det finns en dörr med fönster som inte har dessa fläktplater, men jag har inte lyckats hitta någon svensk leverantör som har den i sitt sortiment...

Ett tips till en eventuell uppdatering av Shinobi XL är att göra stabiliseringen (den som ser ut så här ===|===) till ventilationsnätet i toppen på chassit borttagbart, med till exempel någon sorts snabbfäste eller med skruvar. Detta skulle göra att man kunde montera vattenkylning med push/pull i taket utan att behöva såga bort den detaljen från chassit.
I övrigt är det ett kanonchassi!

Visa signatur

ASUS Sabertooth Z87, Intel Core i7-4770K, Corsair Vengeance LP DDR3 2x8GB, EVGA GeForce GTX 980, Samsung 850 evo 500gb ssd, Fractal Design Define R4, Corsair HX 1000W, Dell u3011 30" 2560x1600, fråga gärna om du undrar om något i min profil, hjälper gärna till om jag kan...
Hjultomtenz i BF4

Permalänk
Bitfenix
Skrivet av sQuille:

Ett nytt förslag till er då

Hur vore det om ni kunde tillverka adaptrar för att sätta hårddiskar i 5.25"-platser? känns som att det knappt är någon som använder dom längre och då kan man lika gärna ta bort eventuella hdd-burar och köra in hårddiskarna i dom platserna istället.

Det skulle vara något att bita på faktiskt!

Skrivet av Tumnus:

Välkommen till Sweclockers

Sitter och funderar själv på att ev. bygga ett kompakt system att ha till TV:n med erat prodigy chassi.. Det ser snyggt ut.

Tackar, det kan nog bli en riktigt snygg htpc

Skrivet av HCP:

Kommer bitfenix Ghost att släppas överallt samtidigt, eller gör jag rätt i att beställa från Caseking i tyskland som får hem sina 5;e oktober ?

Vill ju ogärna vänta länge på något som släppts

Caseking är dem som får det först iaf, sen går det ut över till Staterna och Europa

Gör det du tycker känns bäst, det bör komma till Sverige inom kort!

Skrivet av Wasp:

Tjenare! Har ett bitfenix survivor core,som toppfläkten var trasig på då den anlände,den vibrerade som attans.

Jag hade ingen lust att bråka med er,cdon eller något annat. Så jag köpte bara en ny fläkt. Men hur fasen bär man sig åt för att ta bort toppen?

Det var fint gjort utav dig.
Först och främst måste du ta bort dem två locken som sitter på baksidan utav chassit, sen är det väl samma princip som på fronten att du drar av toppen.
Innan du gör det kolla på undersidan så det inte finns några clips eller skruvar på undersidan som håller toppen, jag har för mig att det sitter ett par skruvar under topp plåten ta bort dem och dra sedan av toppen.

Skrivet av Dahle86:

Ni har inget mindre chassi på gång likande prodigy? Nu med Zotacs nya inriktning på korta kort så skulle en prodigy utan 3.5 platser (eller endast 1 vänd 90 grader) vara intressant.

Med måtten (BHD) ~250cm x ~315cm x ~260cm

Perfekt för att litet compakt monster

Vi har inga direkta planer på mindre chassin just nu.

Skrivet av grottsten:

har en liten idé här om hur en framtida hårdiskbur funkar, 3,5 enheter går att montera vertikalt eller ett antal 2,5 diskar kan sitta horisontellt.

http://serverbusy.org/owncloud/?app=files&getfile=ajax/downlo...

Kan tyvärr inte se bilden, så det blir ju lite svårt att förstå hur du menar.

Skrivet av shogun-r:

Jag är grymt nöjd med erat Bitfenix Prodigy, väldigt bra timing att lansera det så nära inpå att jag skulle köpa en dator. Här är mitt omdöme om chassit http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=1268167

Hoppas att ni vill fortsätta i samma anda och vidareutveckla och behålla det koncept som är ganska nyskapande (tycker jag) både när det gäller funktion och design.

Gillar speciellt att moderkortet ligger horisontellt i lådan, vad jag förstått är det ont om sådana.

Grymt att man kan ha 230 mm fläkt i fronten, har dock ett litet tips eller förslag, hade man inte kunnat få plats med en liten fläkt i botten av lådan för att kunna blåsa in än mer luft. Känns som det är väldigt mycket utblås (1 st bak, 2 st topp) men att det bara finns plats för en stor eller 2 st små inblås. Tänker på fördelen som många nämner med att skapa ett övertryck i lådan för att undvika att få in damm.

Roligt med sådan feedback!

Skrivet av Balbuto:

Välkommen till forumet!

Tänkte höra om du/någon vet om man kan köpa dörren med fönster till det svarta Shinobi XL någonstans i Sverige?

Jag har sett att inet.se har en dörr till Shinobi XL men det är med två stycken fläktplatser utfrästa i plexit, och jag har sett på andra sidor att det finns en dörr med fönster som inte har dessa fläktplater, men jag har inte lyckats hitta någon svensk leverantör som har den i sitt sortiment...

Ett tips till en eventuell uppdatering av Shinobi XL är att göra stabiliseringen (den som ser ut så här ===|===) till ventilationsnätet i toppen på chassit borttagbart, med till exempel någon sorts snabbfäste eller med skruvar. Detta skulle göra att man kunde montera vattenkylning med push/pull i taket utan att behöva såga bort den detaljen från chassit.
I övrigt är det ett kanonchassi!

Tackar!

Vad jag vet så skall inga sidopaneler till shinobi Xl ha fläktplatser, det måste då ha varit en väldigt tidig produktionsbild.
I dagens läge ser jag inga andra delleverantörer som säljer dessa med fläkplatser.

För att vara på den säkra sidan så kan du beställa från caseking:
http://www.caseking.de/shop/catalog/BitFenix-Colossus-Shinobi...

Menar du den som sitter på själva plasttoppen, dvs tvärs över vad det nu blir den andra fläktplasten? Visst denna sitter där som förstärkning, men tar man bort den biten så är ju fortfarande hela toppen stabil, med lite lätt modifikation så är den biten lätt att fixa.
Men jag skall iaf framföra detta till teamet.

Permalänk
Skrivet av BitFenix Sverige:

Det skulle vara något att bita på faktiskt!

Tackar, det kan nog bli en riktigt snygg htpc

Caseking är dem som får det först iaf, sen går det ut över till Staterna och Europa

Gör det du tycker känns bäst, det bör komma till Sverige inom kort!

Det var fint gjort utav dig.
Först och främst måste du ta bort dem två locken som sitter på baksidan utav chassit, sen är det väl samma princip som på fronten att du drar av toppen.
Innan du gör det kolla på undersidan så det inte finns några clips eller skruvar på undersidan som håller toppen, jag har för mig att det sitter ett par skruvar under topp plåten ta bort dem och dra sedan av toppen.

Vi har inga direkta planer på mindre chassin just nu.

Kan tyvärr inte se bilden, så det blir ju lite svårt att förstå hur du menar.

Roligt med sådan feedback!

Tackar!

Vad jag vet så skall inga sidopaneler till shinobi Xl ha fläktplatser, det måste då ha varit en väldigt tidig produktionsbild.
I dagens läge ser jag inga andra delleverantörer som säljer dessa med fläkplatser.

För att vara på den säkra sidan så kan du beställa från caseking:
http://www.caseking.de/shop/catalog/BitFenix-Colossus-Shinobi...

Menar du den som sitter på själva plasttoppen, dvs tvärs över vad det nu blir den andra fläktplasten? Visst denna sitter där som förstärkning, men tar man bort den biten så är ju fortfarande hela toppen stabil, med lite lätt modifikation så är den biten lätt att fixa.
Men jag skall iaf framföra detta till teamet.

Funkar det nu?

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Fråga:

Kommer det komma sleevade SATA-kablar med vinklad kontakt i ena änden också?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Bitfenix

Tack för förklaringen!

Skrivet av Überklass:

Fråga:

Kommer det komma sleevade SATA-kablar med vinklad kontakt i ena änden också?

Det vet vi inte i dagsläget, men jag skall se med teamet ifall det skall kunna gå och få fixat framöver.

Permalänk

gillar att du satt copyright på bilden gjord i paint. ingen fildelare där inte.

Visa signatur

Ny burk: 7600x, X670E-plus, RTX3080, 32GB DDR5, 2 TB NVMe, 8TB 3.5"
Pensionerad burk: x5650@3.5 GHz, GTX 670, 12 GB DDR3

Permalänk
Medlem
Skrivet av rallyreavan91:

gillar att du satt copyright på bilden gjord i paint. ingen fildelare där inte.

Ännu roligare är att han tror han är först med att komma på iden jag hade planer på en med 6st 2.5" diskar för några år sen och tror inte jag var först

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dahle86:

Ännu roligare är att han tror han är först med att komma på iden jag hade planer på en med 6st 2.5" diskar för några år sen och tror inte jag var först

Larvigt, en copyright skyddar bara bilden att den inte får brukas utan tillstånd, inte själva innehållet eller dess idé.
(dessutom har bilden ett sådant skydd även utan den vackra copyrightsymbolen)
Ska man skydda sina ideér gör man det genom figur/mönster/funktionsskydd, inte genom att upphovsmarkera sina bilder.

Jag skulle vilja se mer chassin likt prodigy där man skippar 5,25" platserna och får kompaktare chassin istället, det är mer framtiden än att ha en jäkla massa plats för sådant

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk

hej bit´fenix

hej jag skulle vilja bli sponsrad av er jag ska bygga ett trä chassi i skolan ett :skolprojekt:
och skolan har inte mycket pengar derför skulle jag vilja bli sponsrad tacksam för hjälp

Permalänk
Bitfenix
Skrivet av samwester:

hej jag skulle vilja bli sponsrad av er jag ska bygga ett trä chassi i skolan ett :skolprojekt:
och skolan har inte mycket pengar derför skulle jag vilja bli sponsrad tacksam för hjälp

Sådana förfrågningar tar du via detta kontaktformulär:

http://www.bitfenix.com/global/en/about/contact/

Permalänk
Medlem

USB-ingångarna på chassit fungerar ej

Hallå!

Köpte för en tid sedan ett Prodigy för att bygga en kontorsdator. Allt fungerar kanon, förutom en sak nämligen USB-portarna på chassits sida, där fungerar nämligen bara USB 3.0. Så vitt jag vet så ska det gå att köra USB 2.0 i 3.0-ingångar (fungerar i alla fall på mina andra datorer) men när jag ansluter en 2.0-enhet så får jag felmeddelandet: "USB Device not recognized".

Jag har försökt att installera om drivrutiner till höger och vänster utan resultat. Har ni något förslag på lösning?

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dahle86:

Välkommen.
Passar på att fortsätta tjata, möjlighet att köpa "normala" fötter och lister till Prodigy skulle vara uppskattat.

Skrivet av BitFenix Sverige:

Jag vet faktiskt inte om det blir något sådant som extra tillbehör till Prodigy, skall iaf få fram detta och se vad dem säger.

Jag tycker man borde få höra "vad dem säger" snart?

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk

Kommer ett OCZ 550W ZT få plats i mitt bitfenix shinobi window? det står inte om det är ett Atx eller något annat.

http://cdon.se/hemelektronik/ocz_550w_zt_series_power_supply-... Tacksam för svar

Permalänk
Bitfenix
Skrivet av YGLeXz:

Hallå!

Köpte för en tid sedan ett Prodigy för att bygga en kontorsdator. Allt fungerar kanon, förutom en sak nämligen USB-portarna på chassits sida, där fungerar nämligen bara USB 3.0. Så vitt jag vet så ska det gå att köra USB 2.0 i 3.0-ingångar (fungerar i alla fall på mina andra datorer) men när jag ansluter en 2.0-enhet så får jag felmeddelandet: "USB Device not recognized".

Jag har försökt att installera om drivrutiner till höger och vänster utan resultat. Har ni något förslag på lösning?

USB 3.0 är bakåtkompatibelt med USB 2.0 så det skall inte vara några problem.
Vad är det för moderkort du kör med? Har du prövat att köra USB 2.0 enheter på USB 3.0 portarna på baksidan utav moderkortet, vad har du fått för resultat då i så fall ?
Har du testat med andra USB 2.0 eller 3.0 enheter ?

Edit: Hur har du kopplat USB 3.0 hubben ? Ifall du gjort som ett antal andra att du kopplat både USB 2.0 och 3.0 kablarna till moderkortet så kommer det inte att fungera väl, koppla i så fall bort USB 2.0 kontakten och problemet bör lösas.
Jag hoppas vi kan lösa detta åt dig

Skrivet av Dahle86:

Jag tycker man borde få höra "vad dem säger" snart?

För tillfället är det inget sagt om att man kommer att framföra detta förslag till ett koncept för Bitfenix Prodigy

Skrivet av racce178nr178:

Kommer ett OCZ 550W ZT få plats i mitt bitfenix shinobi window? det står inte om det är ett Atx eller något annat.

http://cdon.se/hemelektronik/ocz_550w_zt_series_power_supply-... Tacksam för svar

Ja, den skall passa utan några som helst problem

Permalänk
Medlem

Hej!

Tänkte bara kolla om du skulle kunna ta kontakt med mig genom PM ang. ett ärende som jag har varit med hos både Thomas K och dig Venhar Bara(?). Har försökt skicka mejl till Thomas men får bara massa delivery status failure och har skickat PM till dig utan framgång. Vore tacksam om jag skulle kunna få kontakt med någon.

Mvh Carl Carlsson

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag är mycket intresserad av att bygga om min burk till mITX och kollar då främst på Prodigy. Jag har läst att referenskylare på grafikkortet är att föredra och undrar då hur mitt GTX 680 med en Twin Frozr 3-kylare på skulle prestera rent ljudmässigt och kylningsmässigt i detta lilla chassi?

Undrar även om mitt semi-modulära Corsair TX650-nätagg skulle passa i chassit?

Vad som även skulle vara nice är ett Prodigy utan benen och handtagen, just för att göra lådan lite mindre i ren mITX-anda

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | MSI RTX 4070 SUPER | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Senast Bitfenix Sverige va inne va 2013-02-15 11:04... Senast dem svarade på något va 2013-01-07, 16:23

Skulle gärna vilja bli kontaktad av någon angående ärendet två poster upp... Mejl: carl.carlsson@hotmail.se eller pm här på SweC...

Mvh

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧