Permalänk
Medlem

Hejsan! Datorbygge på gång!

Hej, hade tänkt att köpa mig en prisvärd spel dator har läst runt lite och fick fram ett hyggligt pris, har lagt till kuponger och köpt från olika sidor för att pressa priset så hårt som möjligt. Skulle vara mycket tacksam om ni kan hitta några förbättringar/tips till min köplista innan jag beställer. Kan tipsa om att man kan använda SWEC1209 som rabbatkod på CDON för att få rabatt
Tack i förhand, lolfish

INET: https://www.inet.se/kundvagn/visa/2255530/lolfish-setup
CDON

Permalänk
Medlem

Ser skit bra ut! Skärmen är väl inte i vassaste laget vad gäller färger etc men för gaming är den säkert jättebra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Henke420:

Ser skit bra ut! Skärmen är väl inte i vassaste laget vad gäller färger etc men för gaming är den säkert jättebra.

Tack för svaret Henke! Kanske ändrar till en bättre skärm vill dock inte lägga när så mycket pengar på skärmen

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolfish:

Tack för svaret Henke! Kanske ändrar till en bättre skärm vill dock inte lägga när så mycket pengar på skärmen

Varför inte, utan en bra skärm så är datorn värdelös. Allt datorn klarar kommer via skärmen eller hur

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeleni:

Varför inte, utan en bra skärm så är datorn värdelös. Allt datorn klarar kommer via skärmen eller hur

Sant dock så märker jag inte så stor skillnad på olika skärmar, men kanske ska titta efter någon bättre skärm. Förslag?