Guild Wars 2 Screenshots!

Permalänk
Medlem

Älska att färga min armour, fick tag i denna snygga metall grå idag. :=)

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Gick AFK ett tag och kom tillbaka till detta, lite lustigt

Ibland kan man behöva vila efter en hård dags arbete

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Är ju bättre att de vet sina begränsningar än att de pressar in folk och hela skiten blir ospelbar? Självklart frustrerande men jag skulle tolka det som att de anser att upplevelsen för deras spelare är viktig och valt att sätta den framför att "make a quick buck"?

eller skaffar de bättre servrar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

eller skaffar de bättre servrar?

Om det bara vore så enkelt men det är det inte, inköp av servrar tar tid, att se till att man har nog med bandbredd m.m. och om inte fixa det, att göra i ordning servrarna och testa att allt funkar som det ska, köra in dem i nätverket med de andra servrarna utan att påverka något annat och sedan är det inte direkt billiga saker att bara skaffa sådär, både servrar och bandbredd kostar, Anet måste balansera sin vinst mot vad de kan upprätthålla iom att de inte tar månadsavgift men ändå måste tillhandahålla tillgång till servrar så måste de räkna på varje ny server.
Sedan som sagt prioriterar de att få systemet att fungera med nuvarande istället för att försöka pressa in mera, så deras tekniker sitter och jobbar med att se till att nätverket som är faktiskt fungerar och är stabilt och snabbt istället vilket iaf jag anser är mer seriöst än att försöka bita av mer än man kan hantera, en MMO release är nog tillräckligt med jobb iaf.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Attack of the screenshots!

Skulle postat direktlänkar kanske?

Permalänk
Medlem

Mm...exotics

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Min björn är ett troll

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fan va nice Viking!

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter
CPU: Intel Core i7 2600 | GPU: XFX Radeon HD 7950 3GB | CHASSI: Antec p280 | KYLNING: antec kühler h2o 620 | NÄTAGG: corsair hx 650w |SSD: Samsung SSD Basic 830-Series 128GB | SATA: Seagate 1TB | MODERKORT: MSI Z77A-GD65 | RAM: Dubbel-Kanal DDR3 = 16,0 GB |

Permalänk
Medlem
Permalänk

Jaaaa, jag vet att folk redan har linkat the shatterer här flera gånger, men jag gillar den här bilden!

Permalänk
Medlem

Kan aldrig bestämma mig vilken färg jag ska ha :P

Hierloom+Wrath+Matte

Abyss+Black+Matte

Personligen föredrar jag när färgerna går över varandra I samma ton en lite mörkare och den andra ljusare för att vara mera diskret än typ svart på rött.

Vad tycker ni? Man kanske borde starta en separat tråd för detta. Där man visar sina färgade rustningar med vapen. Olika kombinationer etc.

Om ni undrar vilken rustning det är så är det "PvE endgame" man kan köpa från dom olika tempel som finns typ Temple of Grenth.

MVH

Ph0bLif3

Visa signatur

Laptop: Lenovo LEGION Y520(Mini-DP variant), OS: Windows 10, RAM: 8GB 2400MHz DDR4, Processor: i5 7300HQ, Grafikkort: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB (Max-Q), Lagring: Samsung 256GB SSD(M.2 PCI Express), Extern HDD: 4TB Seagate GoFlex Desk(Inuti: Seagate Barracuda XT 7200RPM 184.8MB/s read och 152.8MB/s write över USB3.0. Gjord för 24/7 användning), Dataskärm: 27" iiyama Black Hawk G-Master G2730HSU-B1 1920x1080 75Hz 1ms GTG, Tangentbord: HyperX FPS CherryMX röd, Mus: Steelseries Rival 110 etc...

Permalänk
Medlem

Min Norn Ranger chillar nånstans i Charr området

Visa signatur

Ryzen 5600x | 32GB DDR4 Vengeance LPX 3600MHz | Gigabyte X570-I Aorus Pro | Louqe Ghost S1 + Medium top hat | MSI GTX1080 Gaming X | Corsair SF600 V2 600W | Noctua NH-L12S | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Crucial MX300 525GB | ASUS ROG Swift PG278QR | QPAD MK-85 MX Red | Logitech G602 |

Permalänk
Medlem

Jag och flickvännen "shufflar" loss på en gata i Divinity's Reach. Självklart är det jag som är den "coola" tjuven.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem