Vad var ditt bästa drop idag? [Diablo III]

Permalänk
Medlem

Nu har ja fan brist på utrymme i stashen och ja vill verkligen inte kasta allt, så ja gör såhär.

amuletter/ringar
http://imageshack.us/a/img26/4427/amusale.jpg

Lite allt möjligt
http://imageshack.us/a/img708/3402/salejq.jpg

Dra iväg ett PM om något verkar intressant!

OBS - OM inlägget inte är ok, så säg till mig så tar jag bort det/mod får ta bort det..hittar inga regler mot att posta såhär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luddtuss:

Jag lirade igenom hela act3 igår och fick inte ett skit användbart heller trots MF 250% + 5 nv...
Som någon i gruppen skrev RNG sucks!!! (Random Number Game).
Visst fick jag några lvl 63 items, men rollsen på dom var ju totalt värdelösa, t.ex. yxa med 233 dps...
Jag säger som Sverker: - Ska det vara så här!!??

RNG står för Random Number Generation/Generator, även i spelsammanhang

Permalänk

Vad tror ni jag kan kränga den där för, den saknar ju mainstat vilket drar ner den i pris och gör den svårare att sälja. Men den är ju fortfarande riktigt nice.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedishPshyco:

http://i45.tinypic.com/mjxvex.jpg

Vad tror ni jag kan kränga den där för, den saknar ju mainstat vilket drar ner den i pris och gör den svårare att sälja. Men den är ju fortfarande riktigt nice.

Den där kommer du få bra för från nån barb eller munk ,alt dh..

Permalänk
Medlem

Den hade min physical munk gillat enormt.....tyvärr lite för short me cash för att ens lägga ett bud

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem

Den där är ju som gjuten på en Follower

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem

hittade den här skönheten nyss

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

Fick 2 legendaries i akt2 idag, verkar som dom bara droppar där för mig, dom förra 2 också därifrån rätt skumt har spelat mycket akt3 farming men tro fan har inte fått ett enda legendary där eller akt4 än..

Permalänk
Medlem

En yxa.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Hittade denna beaty för typ 10 minuter sen i pony level (Finns ute på AH,n)

Permalänk
Medlem

Du får nog 1,2k ifrån vendor iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlen:

Du får nog 1,2k ifrån vendor iaf

Du kan inte ha spelat mycket D3

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Rollade väl sådär...

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Fick ju inte de bästa statsen (IAS framför allt), men fortfarande bra med max discipline Är ett antal millar iaf.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Fick ju inte de bästa statsen (IAS framför allt), men fortfarande bra med max discipline Är ett antal millar iaf.

Jo precis, fick 30M iaf.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Synd att den inte rollade socket eller critdmg :/

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

http://i.imgur.com/JyNHT.jpg

Synd att den inte rollade socket eller critdmg :/

Den hade jag velat haft på min barb faktiskt men har varken råd eller spelar SC

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Intel 2600K@ 4.5ghz, ASUS P8P67 Deluxe, 8 gb Corsair Vengeance 1600mhz, AMD 7970 3gb, Asus Full hd LED, 2 x OCZ Vertex2 60gb raid-0, 4TB HDD. Logitech G500, W7 Enterprise

Permalänk
Medlem

Grönt är skönt.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk

Gräs är nice

Fick 60 mille för den

Visa signatur

CPU: Amd Phenom 955 4.1 ghz | MODERKORT: ASrock 970 | Chassi: Corsair Carbide 500R |
GFX MSI 280X 1200/6400 | RAM Corsair och Adata 8GB | Nätagg Corsair TX 850 |

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2247296

Permalänk
Avstängd

Shit Pommes, handlar det om tur eller är du en sån som lallar runt med 300MF?

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Det handlar alltid om tur, du kan springa med 300MF och inte få en legendary på väldigt länge.
För en vecka sedan fick jag 2 legendaries inom loppet av 5 minuter och detta innan jag ens hunnit få upp min Nephalem valor stack till 5, då hade jag ca 50 MF

Visa signatur

Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Har omkring 250 mf utan NV med min vanliga gear, kan köra med 300 men tappar då lite för mycket dps för att det ska vara värt.

Clearar alla vettiga zoner i act 3 med Archon igång i princip konstant, de gånger den tickar ut utan att cooldownen är redo direkt passar jag på att dra till stan för att idda, vendortrasha och sortera upp loot.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem

Höll på att missa den, låg vid ingången till Keep 2. Rollade lite bättre än den förra!

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Inte bästa statsen men det är min första set del efter 1.0.4, fick den under en azmodan run.

Permalänk
Medlem

Känner mej verkligen utelämnad både här och av fru fortuna.

Visa signatur

Antec P180/ Asus A8N-E / A64 X2 3800+ / 2x512 Corsair value select / Gainward GS 7800GT /SB audigy 2 /Antec neopower 480W

Permalänk

En uppgradering gentemot handskarna jag hade tidigare, kanske inte speciellt dyra men alltid roligt när man kan uppgradera sig utan AH

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Avstängd

http://i47.tinypic.com/1y5pfk.jpg

En uppgradering gentemot handskarna jag hade tidigare, kanske inte speciellt dyra men alltid roligt när man kan uppgradera sig utan AH

HOLY SHIT! lvl 46 vantar med såna stats

Ont: Själv hittade jag en "puzzle ring" i act3 nightmare när jag lallade runt med min WD

La ut den för 8 mille buyout och den gick direkt...

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Hur stor chans till goblin har man?

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

HOLY SHIT! lvl 46 vantar med såna stats

Ont: Själv hittade jag en "puzzle ring" i act3 nightmare när jag lallade runt med min WD

La ut den för 8 mille buyout och den gick direkt...

http://forumbilder.se/images/862201261458Pdb03.jpg

8M? Lol sist jag kollade AH så var denna värd 35-40m vilket var för ngn vecka sedan... Du hade kunnat få mer

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

8M? Lol sist jag kollade AH så var denna värd 35-40m vilket var för ngn vecka sedan... Du hade kunnat få mer

ligger hur många som helst ute för runt 9M dock, många som prövar lyckan då de är relativt lättfarmade.

Visa signatur