Permalänk
Medlem

World of Warcraft

Hej, jag är 12 år och letar efter nån jag kan bjuda in till WoW ocg rafa med. Jag kör på Darksorrow horde och har snart 3 85: or.
Jag skulle uppskatta om ni hade skype och betalade hela spelet själva.

Permalänk
Medlem

Ett tips till nästa gång är att inte avslöja din ålder:)
Folk här på SweC är ofta dryga mot just 12 åringar för att det är coolt att säga p12. Skulle gissa att personen med inlägg #2 själv är typ 13....

Bryr mig inte ett piss om ålder, bara man är tillräckligt mogen för att fatta hur man ska bete sig:)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd jätterensad*

Diskussioner och kommentarer om TS ålder, samt ålder i allmänhet har inget med tråden att göra.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

*Tråd jätterensad*

Diskussioner och kommentarer om TS ålder, samt ålder i allmänhet har inget med tråden att göra.

Måste rätta dig lite, åldern har ju faktiskt med tråden att göra då TS nämner åldern, men jag förstår din poäng.

OT:

Finns massa trådar där folk söker folk att lira med så om du vill hitta någon fort så sök andra trådar och kontakta någon därifrån

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Theunit:

Måste rätta dig lite, åldern har ju faktiskt med tråden att göra då TS nämner åldern, men jag förstår din poäng.

OT:

Finns massa trådar där folk söker folk att lira med så om du vill hitta någon fort så sök andra trådar och kontakta någon därifrån

ja men alla vill Skicka En RAF inte få en för då måste han hon köpa ett nytt wow