En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.
ThinkPad:en är död! Leve ThinkPad:en ? Någon med koll på lenovo idag ?
Visa signatur
Visa signatur
En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.
Visa signatur
Visa signatur
Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?
Visa signatur
5700X3D | 5080 Prime OC | Katt
Visa signatur
Senast redigerat
Visa signatur
Cooler Master MasterCase 5 || Asrock X99M Extreme4 || i7-6800K || Antec KÜHLER H1200 PRO || 16GB Corsair Vengence DDR4 3000MHz || Samsung 840 EVO 1TB || Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 || Antec 620w High Current Gamer
3 st HP LP2475w || Logitech G710+ || Razer Diamondback
Visa signatur
| CPU: Intel i5 2500k @ 4.0 Ghz | Mobo: Asus Sabertooth P67 | Ram: 8Gb Corsair Vengence 1600Mhz Cl8 | GFX: Geforce GTX 470 + Zalman vf3000 | SSD: Intel 124GB | HDD: WD Caviar Black 1TB | Chassi: Corsair Carbide 400R | PSU: Seasonic 700W | CPU Cooler: Corsair H80 |
Visa signatur
Visa signatur