Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk

Ny mus sökes

Hej Jag är ute efter en gaming mus. Helst från razer.
Kommer spela Minecraft TF2 Lite WoW Men det blir mest minecraft. Men jag kommer också att surfa ganska mycket

Tacksam för svar

Permalänk

En Razer Deathadder är nog något för dig då

Visa signatur

| Intel i9 10900KF + Fractal Design Celsius S24 + 2x Noctua NF-F12 iPPC-2000 | Kingston HyperX Predator 32GB 3600MHz | Asus ROG Strix Z490-F Gaming | Nvidia GeForce RTX 2080 Super FE | Corsair RM 660x | Phanteks Eclipse P400 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor Larsson:

Hej Jag är ute efter en gaming mus. Helst från razer.
Kommer spela Minecraft TF2 Lite WoW Men det blir mest minecraft. Men jag kommer också att surfa ganska mycket

Tacksam för svar

min RAZER favorit är Razer Deathadder av alla jag provat.
http://www.inet.se/produkt/6606188/razer-deathadder-respawn-g...

men varför just Razer det finns bätre gaminmöss för samma pris som denna

http://www.inet.se/produkt/6101545/qpad-5k-pro-gaming-mouse

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk

Varför razer?? Om du måste ha razer finns tex naga som jag tror är framtagen för spel typ wow.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Logitech G400 är en skön och billig mus http://www.inet.se/produkt/6606215/logitech-g400-gaming-mouse

Visa signatur

CPU: i5 3570K@4.2GHz, 1.152V RAM: Corsair Vengeance 8x2 Grafikkort: MSI Geforce GTX 660ti Chassi: Fractal Design Define R4 Ljudinterface: Focusrite Scarlett 2i2 Hörlurar: Audio Technica ATH-M50
Citera för svar!
Gymnasist med stort intresse för musik, grammatik, böcker och datorer.

Permalänk

Men hur är nagan då Den funkar la till lite allt möjligt också eller ?

Permalänk

Men hur är nagan då Den funkar la till lite allt möjligt också eller ?

Har inte testat den själv, det var bara ett exempel. Men som sagts tidigare i tråden finns det bättre möss än Razer! Tycker du ska åka till någon butik och känna dig fram till villken som passar bäst!!

Permalänk
Skrivet av Pierre232:

Har inte testat den själv, det var bara ett exempel. Men som sagts tidigare i tråden finns det bättre möss än Razer! Tycker du ska åka till någon butik och känna dig fram till villken som passar bäst!!

Tyvärr har jag inte tillgång till nån butik i närheten :/

Permalänk

razer imperator 2012?

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB

Permalänk

Men e inte razer imperator ganska liten?

Permalänk
Medlem

Microsoft intellimouse 3.0, bästa musen någonsin!

Permalänk
Medlem

Mina personliga favoriter är logitech mx518 (g400), Microsoft 3.0, ZOWIE EC1.

Visa signatur

Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | MSI Z87-S02 | MSI GeForce GTX 780 3GB OC | Corsair Vengeance 8GB | Samsung SSD EVO Basic 840-Series 120GB

Permalänk
Skrivet av DragonRapide:

razer imperator 2012?

Bor du i fjärås?

Permalänk
Medlem

Min favorit är Logitech G9, har precis beställt en G9X (utan fult MW3 skit).

Visa signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Jag kan bara rekommendera Steelseries Ikari laser till alla som frågar.
Underbar mus som dock är rätt så svår att få tag på nu för tiden.

Permalänk

Kör helst razer

Permalänk
Medlem

Kör helst razer

Pga? Den coola loggan?

Permalänk

Men nån som har en razer mamba. Den e ju lik deathaddern men har hört massa problem med deathadder

Permalänk
Medlem

Jag kör själv gaming musen R.A.T 3 från Cyborg och är mycket nöjd med denna. Jag kör blandannat WoW, Minecraft, MW2 och surfar / programerar välldigt mycket. Det finns som sagt många olika variationer av denna mus och de högre dyrare varianterna kan man göra mycket med. Blandannat ställa tyngd och längd osv. Denna mus rekomenderar jag till de felsta!

Permalänk
Skrivet av weezy:

Pga? Den coola loggan?

Aa lite men sen tycker jag dom e sköna!

Permalänk
Skrivet av vpklotar:

Jag kör själv gaming musen R.A.T 3 från Cyborg och är mycket nöjd med denna. Jag kör blandannat WoW, Minecraft, MW2 och surfar / programerar välldigt mycket. Det finns som sagt många olika variationer av denna mus och de högre dyrare varianterna kan man göra mycket med. Blandannat ställa tyngd och längd osv. Denna mus rekomenderar jag till de felsta!

Den verkar bra men e den verkligen så sjön

Permalänk
Medlem

Det är rätt så roligt att ingen har frågat vad han har för mus idag, och vilken form han är ute efter.
Så därför frågar jag, vad har du för mus idag, vilken form och storlek på musen är du ute efter?
Det är prio ett när man letar en mus att den faktiskt ska vara skön och passar handen, inte att den har 100000000 DPI eller bäst i alla test.

Visa signatur

Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz | Asus P8Z77-V PRO |
Samsung SSD Basic 830-Series 256GB | Intel Core i7 3770K 3,5Ghz |
Asus Xonar Essence STX | Noctua NH-U9B SE2 | Antec Performance One P280 | Corsair HX 850W 80+ Gold Modulär | MSI GTX 770

Permalänk

Men med nagan kan man ju switcha item med elr?

Permalänk
Skrivet av NoPaiN^:

Det är rätt så roligt att ingen har frågat vad han har för mus idag, och vilken form han är ute efter.
Så därför frågar jag, vad har du för mus idag, vilken form och storlek på musen är du ute efter?
Det är prio ett när man letar en mus att den faktiskt ska vara skön och passar handen, inte att den har 100000000 DPI eller bäst i alla test.

Idag har jag bara en vanlig mus som jag inte vet vad det är för nån. Vill ha en ganska så stor mus som ska ligga sjönt i handen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blazter:

Min favorit är Logitech G9, har precis beställt en G9X (utan fult MW3 skit).

Vad hade du innan? Vad är skillnaden mellan g9 och g9x? Vad prösjar du?

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Skrivet av Yorgo_:

Jag kan bara rekommendera Steelseries Ikari laser till alla som frågar.
Underbar mus som dock är rätt så svår att få tag på nu för tiden.

Kan bara hålla med, bästa musen jag testat!

Visa signatur

Ghost S1
Mitt bästa köp är min 3770K <3

Permalänk

Idag har jag bara en vanlig mus som jag inte vet vad det är för nån. Vill ha en ganska så stor mus som ska ligga sjönt i handen

Qpad 5k brukar vara en av de som rekommenderas varje gång. Det är min rekommendation om du ska köpa en mus utan att prova först.

Permalänk

Ikari, DA eller intelli 3.0

Visa signatur

Ghost S1
Mitt bästa köp är min 3770K <3

Permalänk

Passform är A och O, jag rekommenderar Mionix Naos 3200

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Aa lite men sen tycker jag dom e sköna!

Jaså? Du har ju knappt känt på några.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500