Tråd med gaming communities, klaner presentationer.

Permalänk

Tråd med gaming communities, klaner presentationer.

En liten ide'/fundering.
MMO bygger ju i grunden på klaner, guilds, kinships, corps osv. Många finns i flera spel. Många är gaming communities.

Ofta ser man folk som söker klaner att gå med i eller medlemmar att få med.

En tråd där dessa communities presenterar sig och berättar vilka spel dom spelar, tänker spela.

Vad tycker ni som är aktiva i tex Aesir, Friskyttarna mfl om detta?

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Vi i Aesir skulle ju tycka det vore väldigt trevligt att få presentera oss och hitta fler medlemmar från Sweclockers.
Samtlidgt skulle man slippa väldigt många onödiga trådar

En kort presentation om klanen/föreningen och nämna vilka spelcommunityn är aktiva inom.

Permalänk

Bra idé Främling.

Inte så att jag misstror din förmåga eller goda vilja, men tyvärr är problemet med denna typen av samlingstrådar att de oftast blir inaktuella ganska omgående, då endast trådskaparen har möjlighet att redigera/uppdatera texten.

Dessutom lär förmodligen Sweclockers aldrig nåla fast denna typ av tråd.

Permalänk
Skrivet av Trudgelmer:

Bra idé Främling.

Inte så att jag misstror din förmåga eller goda vilja, men tyvärr är problemet med denna typen av samlingstrådar att de oftast blir inaktuella ganska omgående, då endast trådskaparen har möjlighet att redigera/uppdatera texten.

Dessutom lär förmodligen Sweclockers aldrig nåla fast denna typ av tråd.

Vore kul att höra vad moderatorn för denna forumdel tycker. Om dom kunde skapa en nålad tråd tex.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trudgelmer:

Bra idé Främling.

Inte så att jag misstror din förmåga eller goda vilja, men tyvärr är problemet med denna typen av samlingstrådar att de oftast blir inaktuella ganska omgående, då endast trådskaparen har möjlighet att redigera/uppdatera texten.

Dessutom lär förmodligen Sweclockers aldrig nåla fast denna typ av tråd.

Håller med. Bra idé dock så känner jag precis som Trudgelmer att jag vill ha lite mer frihet med tråden så att säga.
Dock hade det ju kanske varit lite mer intressant om den blivit klistrad.