Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Snusfri

Flyg och hotell till St Julians (Malta) julen 2013, vet att det är tidigt men det fanns förvånansvärt få hotellrum kvar

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem

Guran begagnad, förstärkaren ny. Mycket oljud för en så liten låda

Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3

Permalänk
Föredetting

Efter att ha fått min 406:a stulen och vandaliserad behövde jag en vinterbil...

Och en Wankel måste ha lite kärlek. Så det blev lite tändstift, spolar, tändkablar, däck, ny stereohuvudenhet, LCD-display, olja, etc, etc.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Nytt 150:-

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Så har jag äntligen fått min "Soulphone", en HTC 8X, tack till Sweclockers och Inet (Julkalender, lucka 19).

Trevlig liten låda som telefonen kom i.

Förpackningen öppnad

Tillbehör som kom med, laddare, en kort usb kabel och något dåliga headset.

Helt enkelt en riktigt trevlig telefon, det strulade lite för mig att få gmail att fungera, men när jag väl hittade att jag var tvungen att ge åtkomst och rättigheter genom google-kontot, så fungerade det :). Skärmen har väldigt bra upplösning och även ljudkvalitén från telefonen är bra (med beats avaktiverat). Definitivt en bra telefon, hur stor skillnad det är mot Lumia 920 vet jag inte, men jag är iaf. nöjd med flytet och kvalitén på telefonen. Nu ska jag bara leta upp något vettigt fodral och skärmskydd. Lagringsutrymmet på 16GB är snålt och kan bli något av ett problem.

Permalänk
Medlem

Logitech K400

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Medlem

Ursäktar röran på skrivbordet och den kassa kvaliten (sgs3 i dåligt ljus)

Haffade från cdon för 399kr
Samt ett Poetic SLIMLINE Portfolio Case för min nexus 10. kostade bara 4.95£ med en frakt på 13.99£ :\
Riktigt nöjd mycket stabilt och känns väldigt exklusivt måste jag säga. Kostar dock mer nu då det var något kampanj när jag plocka på mig mitt

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

http://i.ebayimg.com/t/Mazda-rx8-2004-231-bhp-/00/s/MTYwMFgxM...

Och en Wankel måste ha lite kärlek. Så det blev lite tändstift, spolar, tändkablar, däck, ny stereohuvudenhet, LCD-display, olja, etc, etc.

Vad lite snö ni har där du bor

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeddiz:

Vad lite snö ni har där du bor

Ser ut som GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

http://i.ebayimg.com/t/Mazda-rx8-2004-231-bhp-/00/s/MTYwMFgxM...

Grymt.

Hur mycket billigare blir det att hämta från GB?

Hur fraktar du hem bilen?

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem

HTC Flyer, Smart Card Reader

Bytte till mig en HTC Flyer tablet och köpte även in en Smart Card Reader from DX.com.
Båda fungerar ypperligt!

Permalänk
Hedersmedlem

Köpte mig en ny processor för första gången på.. många år.. om man inte räknar med de som satt i mina två bärbara och Atom-processorn på Ion-kortet. Även en flaska té utan socker.

En av middagens rätter, den hade allt! Spam, thousand year old egg, svamp, spenat och kyckling. Tog mig nio månader i Tjina att hitta en sådan fantastisk kombination. Nu kan jag dö lycklig.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Har du haft några problem med att mottagningen inte fungerar som det ska?
Jag köpte ett sånt här tangentbord när jag skaffade HTPC. Har kanske 3-4 m till datorn. Fri sikt.. Men bara det kommer typ några ölburkar, fjärrkontroller i vägen för fri sikt så laggar signalen totalt.

Något du hunnit märka av än?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Jag köpte ett sånt här tangentbord när jag skaffade HTPC. Har kanske 3-4 m till datorn. Fri sikt.. Men bara det kommer typ några ölburkar, fjärrkontroller i vägen för fri sikt så laggar signalen totalt.

Jag har ett likadant tangentbord och det fungerar utmärkt! Sitter 4 meter ifrån och mottagaren sitter bakom soffa/skrivbord och har inga problem med att den hackar. kanske är fel på din mottagare?

Har även råkat ut för många olyckor som Cola och kaffespill utan några skador förutom lite sega tangenter :).
kan tillägga att vi haft tangentbordet runt ett halvår

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fors_89:

Jag har ett likadant tangentbord och det fungerar utmärkt! Sitter 4 meter ifrån och mottagaren sitter bakom soffa/skrivbord och har inga problem med att den hackar. kanske är fel på din mottagare?

Har även råkat ut för många olyckor som Cola och kaffespill utan några skador förutom lite sega tangenter :).
kan tillägga att vi haft tangentbordet runt ett halvår

Fusk!
Måste kolla upp mitt. Kanske lämna tillbaka det. Ska testa med den där extendern man fick med, vissa säger att man får bättre mottagning med den..

OnT: Jag hyrde en lägenhet i Åre för v.10

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

BMW 523i

Visa signatur

Take care of what you love, before it becomes a memory.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Nä, min har fungerar helt okej än så länge det lilla man använt den. Däremot känner man ju att det är budget. Hade gärna sett en premium-uppföljare för kanske dubbla priset. Du får väl försöka slänga burkarna oftare Återkommer eventuellt efter ett tag när jag provat med hinder i vägen. Sitter ca 4 meter ifrån.

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

Köpte mig en ny processor för första gången på.. många år.. om man inte räknar med de som satt i mina två bärbara och Atom-processorn på Ion-kortet. Även en flaska té utan socker.
http://uglybob.df.lth.se/bilder/sinkop/IMG_9235.JPG

En av middagens rätter, den hade allt! Spam, thousand year old egg, svamp, spenat och kyckling. Tog mig nio månader i Tjina att hitta en sådan fantastisk kombination. Nu kan jag dö lycklig.
http://uglybob.df.lth.se/bilder/sinkop/IMG_9236.JPG

Jag håller på att spara pengar till en liknande processor, 3770 modellen. Dock inte K modellen då jag inte spelar något utan istället sysslar med servrar och virtuallisering.

Permalänk
Medlem

Blev en liten rackare, sjukt nöjd!

Permalänk
Medlem

Vart en älskare till min kära 3DS XL Rätt bra paketpris på gamestop och fick en frivillig EA titel till för endast 99 kronor så valde most wanted över fifa, får se om man behåller det då jag gett upp hoppet på NFS serien. :/
Nu blire nog importera Persona 4 Golden och sen invänta EU släppet på Tales of Innocence.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av sh4dy_05:

Vart en älskare till min kära 3DS XL Rätt bra paketpris på gamestop och fick en frivillig EA titel till för endast 99 kronor så valde most wanted över fifa, får se om man behåller det då jag gett upp hoppet på NFS serien. :/
Nu blire nog importera Persona 4 Golden och sen invänta EU släppet på Tales of Innocence.

http://i.picpar.com/i2k.JPG

Persona 4 golden är såååå bra!
Skaffar du playstation plus får du också gravity rush (riktigt bra spel!), uncharted, och mortal kombat gratis

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

funkar finfint här , du kanske har ett måndagsexempel ?

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farner:

Persona 4 golden är såååå bra!
Skaffar du playstation plus får du också gravity rush (riktigt bra spel!), uncharted, och mortal kombat gratis

Har hört sjukt mycket bra om Persona 4 men det verkar vara på G till europa så väntar kanske på ett släpp här, sen måste jag prova på det.
Och tackar så mycket för tipset men märkte det när jag införskaffade mig ett PS3 för två månader sedan så uncharted och gravity rush har legat och väntat tills jag nu plockatupp en Vita

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av sh4dy_05:

http://i.picpar.com/i2k.JPG

Köpte mig exakt samma paket för nån vecka sig.
Most Wanted är väl ganska roligt att spela, men inte speciellt bra gjort tyvärr.

Visa signatur

"The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
Steve Jobs

Permalänk
Medlem
Skrivet av Booot:

Köpte mig exakt samma paket för nån vecka sig.
Most Wanted är väl ganska roligt att spela, men inte speciellt bra gjort tyvärr.

Har inteens öppnat most wanted såhär långt, däremot tyckte jag All Star spelet var över mina förväntningar! Gillar det på PSV, passar plattformen riktigt bra.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Föll till sist för trycket och skaffade en surfplatta, google nexus 7.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pelleplu:

http://www.windestam.se/nexus.jpg

Föll till sist för trycket och skaffade en surfplatta, google nexus 7.

Jag funderar på att införskaffa mig en likadan. Är du nöjd med den resursmässigt?

Permalänk
Medlem

Morsan hittade den bland undanstoppat skräp, endast fronten varit vikt <3

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Gigabyte Radeon 9070XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Skrivet av 037180:

http://i.imgur.com/vTUov.jpg

Morsan hittade den bland undanstoppat skräp, endast fronten varit vikt <3

Skickades från m.sweclockers.com

Jaha, så du köpte den av morsan alltså?

Permalänk
Entusiast

Känns faktiskt lite småtungt att ge bort den i present.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II