Ändra "windows muskänsligheten" ingame(BF3) med tangentbordet

Permalänk
Medlem

Ändra "windows muskänsligheten" ingame(BF3) med tangentbordet

I battlefield 3 har man många "sensitiviteter"..
En för fordon, en för infanteri.
I fordon har du en sense som förare och en som "gunner". Dessutom har du en annorlunda sense, när du utnyttjar TV missilen, i Vipern/Havocen.

På min mus, Razer Deathadder, har jag inte tillräckligt många knappar för att kunna binda alla mina olika sense-inställningar.
Dessutom så tabbar"on the fly sensitivity", till razer drivrutinsprogrammet, ut mig från spelet såfort den blir aktiverad eller påverkad med den scriptade knappen.

Jag är ute efter nåt program som kan ge mig tillgång till windows-sensen som man kan byta med en simpel knapp på tangentbordet, ett vanligt logitech bort(inget gamingbord).
Antar att autohotkey scriptet är ett alternativ men kan inte scripta. Sen så vet jag inte om det funkar om man använder sig av det ingame.

MVH

Permalänk
Medlem

räcker det inte med infanteri sens och sensen för fordon? låter som det blir mycket knappar

OT; så skulle jag hålla mig borta från tredjepartsprogram då dessa kanske kan räknas som fusk, dunno.

Permalänk
Medlem

Egentligen är jag bara ute efter att kunna byta sensen när jag ska använda mig av TV missilen för heli gunship..

problemet är ju att on the fly sense funktionen kastar spelet till window mode direkt så jag kan ju inte använda mig av musen, som många andra lätt kan göra. :/