Va tror ni warcraft filmen kommer handla om?

Permalänk
Medlem

Va tror ni warcraft filmen kommer handla om?

Nån som vet va Filmen kommer handla om?
Burning legion?
Lich King?
Illidan ?
Horde vs alliance??

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

Små svartvita mjuka pälsaktiga varelser, Pandor.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk

Förhoppningsvis kriget mellan Horde och Alliance på Groms och Uthers tid!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Nån som vet va Filmen kommer handla om?
Burning legion?
Lich King?
Illidan ?
Horde vs alliance??

Har det inte varit snack om en sådan film i 7 år nu eller något? Ifall detta stämmer tvekar jag på att den ens kommer.
Annars kan jag la tänka mig att de hoppar tillbaka en bit i tiden för att inte blanda sig i "aktuella händelser", så mitt svar vore Horde vs Ally

Visa signatur

CPU - 4670k @ 4.0 Grafikkort - Asus Strix 970
Minne - Corsair Value Select 3x4 Gb 1333 mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orkhan:

Har det inte varit snack om en sådan film i 7 år nu eller något? Ifall detta stämmer tvekar jag på att den ens kommer.
Annars kan jag la tänka mig att de hoppar tillbaka en bit i tiden för att inte blanda sig i "aktuella händelser", så mitt svar vore Horde vs Ally

Har du inte hört? De confirmed dom jobbar på den nu och jonny den deppiga jäveln kanske ska va med

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Har du inte hört? De confirmed dom jobbar på den nu och jonny den deppiga jäveln kanske ska va med

Då blir den inte animerad.. intressant. man lär bli besviken om dom olika raserna ser dåliga ut vilket är ganska stor risk då man är van att se dom animerade/tecknande.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Har du inte hört? De confirmed dom jobbar på den nu och jonny den deppiga jäveln kanske ska va med

Hörde att en film gjordes..Men Johnny Depp...ska vara med...Omfg..:D Ser fram emot filmen ännu mer...

Filmen för övrigt kommer förmodligen handla om Classics Cinematic..4 years have passed since the mortal races banded together blablabal
The war between the horde and the alliance..
Eller kan filmen också handla om hur Thrall blev hövding..eller hur Arthas blev lich king..

Hoppas bara de inte "jumpar" för mycket..typ tar 3 expansions på 1h och 30 min film..

Permalänk
Medlem

den kommer va animerad lol.. Jonny depp ska göra rösten till nån Illidan??

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

den kommer va animerad lol.. Jonny depp ska göra rösten till nån Illidan??

Omg :3 Johnny Depp, ska göra rösten till illidan..den coolaste karaktären i warcraft loren ^^ Detta blir bara bättre o bättre

Permalänk
Medlem

Det blir simpson/family guy stuk

Permalänk
Avstängd
Skrivet av simon253:

Då blir den inte animerad.. intressant. man lär bli besviken om dom olika raserna ser dåliga ut vilket är ganska stor risk då man är van att se dom animerade/tecknande.

Varför inte? Johnny Depp gör röster till flera animerade filmer, Rango är en.

HHAAHAHA Illidan? Johnny Depp har en fånig röst till att börja med, varför i helvete ska en karaktär med en mörk och elak röst låta som Jack Sparrow?

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk

Får väl hoppas att filmen handlar om kriget mellan Alliance och Horde. Men som ändå kommer slåss sida vid sida mot Lich king.
Hittade ett rätt bra klipp på youtube som varade i ungefär 1timme. Riktigt bra gjort. Rekommenderar det klippet i alla fall
Och bara för att vara snäll, så linkar jag klippet http://www.youtube.com/watch?v=BQ_YEuL2nOc

Visa signatur

Deadsith: Disc/Holy Priest | Haikeiki: MM/BM Hunter | Garridel: Frost/Arcane mage (Main) | Turák: Resto Druid

Permalänk
Medlem

Skulle inte tro att det kommer att vara en animerad film, beror ju helt på hur man ser på det.
Vissa kan säga att Avatar var animerad (Då jag själv inte tycker det och animerat, animerat för mig är som Simpsons osv.)
Avatar kom '09, denna film kommer att komma tidigast Q3/Q4 '15. Då blir det drygt sex år att utveckla det som fanns i Avatar för tex. Night Elfs osv. Då jag själv tycker att Avatar var väldigt bra gjord, och nu sex(?) år senare när denna film kommer, kan jag bara hoppas på det bästa.

OT; Kommer det att bli en drös med filmer eller bara en. Om det blir en drös med filmer så hoppas jag att det blir lite action med bland annat Arthas och Sylvanas. Sen kommer det säkerligen handla en stordel om just Horde Vs. Alliance.

Permalänk
Medlem

WoW?

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem

Den ska handla om Budd.

Visa signatur

Intel Core i7 @ 3.50GHz | MSI Z77A-G43 | AMD Radeon Sapphire 7970 3gb | 16 GB Corsair DDR3 RAM | STOCKKYLARE FTW

Permalänk
Inaktiv

Jag hoppas nästan att filmen är omkring Arthas, tycker den historien är riktigt fet.

Permalänk
Medlem

Med risk för att smiska en död häst, men det har redan släppts inte bara en, utan TVÅ WoW-filmer.

Dold text
Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Dolph Lundgren som Arthas och vi har en 5 faldig oscarvinnare!

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Hoppas dom inte har hyrt in något B-Bolag som gör filmen, hoppas verkligen det är gruppen bakom alla Blizzards cutscenes, trailers etc

Fan om dom inte använder monster samt bossar från spelet

Permalänk

Jaså, har Uwe Boll lyckats lura till sig nya statliga filmpengar att förskingra?

Visa signatur

~: När du vill skriva "dem", skriv "de" eller "dom" istället :~

Permalänk
Medlem

Warcraft loren, alltså allting som det berättas om. Innan Undercity blev Undercity och var Lordaeron osv. Det hade varit riktigt, riktigt intressant!

Permalänk
Medlem

Blunda och tänk dig Jack Sparrow som säger... "You are not prepared!". Meh, funkar inte :/

Hoppas dem har med Chromie i filmen.

Permalänk
Inaktiv

Jag tycker med att det bör handla om Lore, dock den gamla innan alla ninja-paddor (förlåt pandor)

Permalänk

Hoppas på att det utspelar sig under second war eran :>

Permalänk
Medlem

Filmen kommer inte vara animerad. Filmen kommer ses från Alliance ögon några år innan WoW's tid. Duncan Jones kommer regissera filmen.

Källa: osäker, men lyssnade på The Instance, en WoW-podcast. http://theinstance.net/

Det här är vad jag hört. Det kan vara sant, det kanske inte är det.

Permalänk

Jag skulle gärna se en rulle som utspelar sig under tiden för det första eller andra Warcraft.

Permalänk
Medlem

Thrall och Jaina.

Visa signatur

[Låda: NZXT H630 Ultra Tower Silent] [MB: ASRock Z590 Velocita] [CPU: Intel 10900K] [CPU-kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 360] [Mem: 32 GB 34666 MHz CL15] [GPU: XFX Speedster Merc 319 6950 XT] [Lagring: 180 GB Intel+128 GB Corsair SSD, 525 GB Crucial M.2] [Bildskärm: LG 4k 43" bildskärm] [Ljudkort: inbyggt, med extern hörlursförstärkare/DAC] [Högtalare: Edifier S530D] [Lurar: Beyerdynamic Amiron Home]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Små svartvita mjuka pälsaktiga varelser, Pandor.

Javisst, facinerande när vi redan har Kung-Fu Panda... Vilken flopp om du har rätt...

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Jaina är ju en stor del av loren men hon är tråkig hoppas dom klipper bort henne . In the mean time blunda och tänk på jonny depp säga you are not prepared ...... riktigt opassande ><

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk

Strax innan och under öppningen av AQ skulle vara ballt!

Troligtvis kommer det handla om en raid. Tänk er Clash of the Titans mixat med Blackwing Lair och WoW.