Permalänk

Rummet mitt!

Tjenare allihopa! Nu har jag äntligen tagit mig tid med att få fram ett album på min datorhörna, detta blir mitt första album på Sweclockers men i framtiden kommer nog fler

Specs på datorn:

Chassi: Fractal Design R4.

Cpu: Intel I7 3820 3,6 GHz.

Gpu: Gefore Gtx 550 Ti från EVGA.

Moderkort: Gigabyte UD3 (Lga 2011 socket).

Cpu-Kylare: Cooler Master 412s.

Ram: Corsair Vengeance 4x4 GB, 1866 MHz.

Nätdel: Corsair Builder Pro 600W.

HDD: WD caviar blue 500GB.

SSD: Ocz vertex 4.

Dvd: Samsung SH-B123L Blue Ray.

Kom gärna med tips på saker ni skulle vilja se fixade/ändrade jag är alltid öppen för förslag

Rummet mitt!

Permalänk
Medlem

vart får man tag i planchen till vänster om byrån? *dräggel*

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Skrivet av morxy49:

vart får man tag i planchen till vänster om byrån? *dräggel*

Det är en handduk skaffat på Nolia

Permalänk
Medlem
Skrivet av TwinTalker:

Det är en handduk skaffat på Nolia

gief!

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Skrivet av morxy49:

Hahaha bara att leta på Nolia nästa gång

Permalänk

Får du inte ont i ryggen av att sitta i en fotölj? tänker att den blir låg.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

Får du inte ont i ryggen av att sitta i en fotölj? tänker att den blir låg.

Njae jag halv-ligger i den med fötterna uppe på basen så den blir faktist riktigt bekväm men jag planerar att köpa en riktig datorstol när jag kan

Permalänk
Medlem

Vem är tjejen på bilden?

Visa signatur

StationärI7-4770k 3.5 @ 4.2, Msi z87 gaming g-45, Corsair Vegence 1600 mhz 16 gb 2x8, Evo 212, Corsair 850 w tx, Samsung 250 gb ssd Operativsystem Windows 7 ultimate 64x

Bärbar Macbook Operativsystem Windows 7 ultimate 64x

Permalänk
Skrivet av bajsmedel:

Vem är tjejen på bilden?

Ingen aning tyvärr

Permalänk
Medlem

Jag hade samma skrivbord när jag bodde hemma. Riktigt skönt skrivbord faktiskt! Plats för mycket tonårsskräp, men inga CD-skivor i CD-hyllan!

Permalänk
Skrivet av bajsmedel:

Vem är tjejen på bilden?

Skrivet av biorrith:

Jag hade samma skrivbord när jag bodde hemma. Riktigt skönt skrivbord faktiskt! Plats för mycket tonårsskräp, men inga CD-skivor i CD-hyllan!

Haha håller med! men det har blivit en aning för liten sen jag skaffade min 24" skärm (den passar som inte riktigt)

Cd-skivor används extremt sällan

Permalänk

bordet gillas hur länge har du haft ditt?
där hemma är mitt 15år.

Visa signatur

cm HAF 922|x6 1090t @3.7ghz|noctua NH-C12P SE14|8gb xms3 1600 cl9|asus M4A89TD pro|HIS 7970|240gb SSD|samsung 840 500gb avlastar C:\|2x2tb till annat|HX 750watt|AOC U2868PQU|TTbord MX svart mus mx518. MammaPappaLådda overkill :D >>>P8H77-I> i5 3450-S @2.8>XMS3 8gb>HIS 7850 2gb<overkill.>CX430watt>noctua NH-L9i>intel 320 80gb>Bitfenix liten.

Permalänk
Skrivet av pollisoong:

bordet gillas hur länge har du haft ditt?
där hemma är mitt 15år.

Bordet har jag faktiskt ingen aning alls hur gammalt det är, troligen äldre än mig (18)

Permalänk
Medlem

Inkommande fiber var ju inte direkt snyggt draget :S

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av linsjb:

Inkommande fiber var ju inte direkt snyggt draget :S

Näe det blev hastigt gjort och jag planerar att göra nånting åt det då jag har tid

Permalänk
Medlem

Snygga bilder och härlig hörna!

Permalänk
Avstängd

Sånt datorbord har jag också haft! Dock så började mitt bli ostabilt så fick ett nytt. Men jag må säga att det var det bästa datorbordet jag någonsin haft, hur bekvämt som helst när man sitter och spelar, fick plats med allting!
Saknar det någon extremt, hoppas att du trivs med det datorbordet!
Ta det försiktigt med det, tro mig, finns inte många så bra som det!

Visa signatur

Beasten : Intel Core i7 4790k [<->] MSI Geforce GTX 780 [<->] ASUS Z97-A ATX [<->] 16GB Corsair Vengeance Gold Pro 1600Mhz [<->] be quiet! Straight Power E9 680W 80+ Gold Modulär [<->] Samsung Evo Basic 250GB SSD [<->] 1TB WD Blue HDD [<->] Cooler Master Hyper 212 Evo Processorkylare [<->] Fractal Design Define R4 [<->]

Permalänk
Skrivet av zenyard:

Sånt datorbord har jag också haft! Dock så började mitt bli ostabilt så fick ett nytt. Men jag må säga att det var det bästa datorbordet jag någonsin haft, hur bekvämt som helst när man sitter och spelar, fick plats med allting!
Saknar det någon extremt, hoppas att du trivs med det datorbordet!
Ta det försiktigt med det, tro mig, finns inte många så bra som det!

Tackar Tackar Jo jag gillar det också men efter att jag skaffade min nya skärm på 24" så blev det utrymmet en aning för litet jusst för en sådan stor skärm, (hade en 19" innan). Vi har faktiskt ett till bord här hemma och den lilla lådan till höger bytte jag mellan dom för att den första blev lite tuktad av min knytnäve ibland (A)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TwinTalker:

Tackar Tackar Jo jag gillar det också men efter att jag skaffade min nya skärm på 24" så blev det utrymmet en aning för litet jusst för en sådan stor skärm, (hade en 19" innan). Vi har faktiskt ett till bord här hemma och den lilla lådan till höger bytte jag mellan dom för att den första blev lite tuktad av min knytnäve ibland (A)

Haha! Det är ett hållbart sådant, men det är då inte stabilt efter ett flertals år av användning kan jag säga ! Men sen är det lite kasst att man inte kan ha så stor skärm där heller, men du kan ju alltid slipa dom kanterna som är ivägen där, eller såga av dom eller något.

Visa signatur

Beasten : Intel Core i7 4790k [<->] MSI Geforce GTX 780 [<->] ASUS Z97-A ATX [<->] 16GB Corsair Vengeance Gold Pro 1600Mhz [<->] be quiet! Straight Power E9 680W 80+ Gold Modulär [<->] Samsung Evo Basic 250GB SSD [<->] 1TB WD Blue HDD [<->] Cooler Master Hyper 212 Evo Processorkylare [<->] Fractal Design Define R4 [<->]

Permalänk
Skrivet av zenyard:

Haha! Det är ett hållbart sådant, men det är då inte stabilt efter ett flertals år av användning kan jag säga ! Men sen är det lite kasst att man inte kan ha så stor skärm där heller, men du kan ju alltid slipa dom kanterna som är ivägen där, eller såga av dom eller något.

Mjo jag har funderat på det men det känns som att det inte kommer bli bra med resten av skrivbordet bara för att skärmen ska få bättre plats ;P

Permalänk

Hannes GT440

Visa signatur

GPU: MSI GeForce GTX 780 Ti | CPU: Intel Core i7 2600K 3,4Ghz | Moderkort: Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 |
Chassi: Bitfenix Shinobi Midi | SSD: Samsung SSD Desktop 830-Series 256GB | HDD: Seagate Barracuda 3TB | PSU: Unkown 630W | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE |

Permalänk
Skrivet av firefly_goat:

Hannes GT440

Va?

Permalänk
Medlem

Ååå fyyyy va ja hatar såna där bord har ett här hemma och det är ett för mycket. Köptes 2006 till samma pris som en värsting dator och är byggt av spånskivor...Vek sig meddetsamma. Men annars en fin hörna

Mvh.Joel

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

nytt skrivbord borde du fixa som bara är platt! annars snyggt

Permalänk
Skrivet av stoffe3000:

nytt skrivbord borde du fixa som bara är platt! annars snyggt

Jo jag vill ha ett annat bord men det får komma i framtiden

Permalänk
Skrivet av TheFlyingFin:

Ååå fyyyy va ja hatar såna där bord har ett här hemma och det är ett för mycket. Köptes 2006 till samma pris som en värsting dator och är byggt av spånskivor...Vek sig meddetsamma. Men annars en fin hörna

Mvh.Joel

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har skaffat mig ett platt bord nu! bara att titta in på mitt andra album "Min datorhörna 2.0"