Permalänk
Medlem
Skrivet av knewt:

- Att EA går o konkurs och gamla DICE tar över igen

This.

Visa signatur

_________
Intel > AMD

Permalänk
Skrivet av larssa87:

Kan vara så att jag är helt fel ute men bf2 vanillia hade dom inga upplåsbara vapen utan kom senare i expansioner. Jag kan fan ha helt fel.
Då får jag ta tillbaka allt. Det var så jag kom ihåg spelet. Dock så har man förträngt allt det dåliga. Då kan jag bara be om ursäkt

Ah... NP. minnet sviker även den bäste ibland.
Har endast spelat vanilla bf2 och som jag minns det så fanns weapon unlocks med redan från start.
Weapon unlocks ser jag som en positiv sak i bf3-4 eftersom det öppnar möjligheter för mer varierat spelsätt för den enskilde krigaren, beroende på situation.

Visa signatur

Delat konto.

DrAg00nEn - #MultiplatformGamer
4thePlayers - #PlayStationGamer

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrAg00nEn-4thePlayers:

Ah... NP. minnet sviker även den bäste ibland.
Har endast spelat vanilla bf2 och som jag minns det så fanns weapon unlocks med redan från start.
Weapon unlocks ser jag som en positiv sak i bf3-4 eftersom det öppnar möjligheter för mer varierat spelsätt för den enskilde krigaren, beroende på situation.

Såg nu på Wiki att det fanns några få vapen man kunde låsa upp, dock mer i expansion. Jag får som sagt be om ursäkt för mitt uttalande. Självklart är det roligt med nya vapen men dom är så obalanserade så att det är tråkigt.
När man kan börja skjuta folk 100+ med m5k, UMP45, pp-19 då har man tappat känslan. Ska inte fördjupa mig mer i det.

Skönt iaf att du inte började total såga mig och börja häckla.

Visa signatur

- Its all about the game

Permalänk
Medlem

Jag vill ha en vanlig offline skjutbana med fasta och rörliga tavlor
bättre animationer när fienden dör
mer blod inte överdrivet slafs men lite mer bara.
möjlighet att avsluta/options efter man dött och ska vänta
en chatt mellan matcherna
assualt och support ska inte ha oändligt med health/ammo lådor
skador i ben och armar ska märkas på aim och gång
guilesuit
lägre scope glare vind ska istället försvåra det för snipers.
ta bort spawnpoint antennen för sniper
flygplan ska bara kunna skjutas ner av andra flygplan eller helikopter
supressive klassen behöver fixas till hur vet jag inte

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk
Medlem

Bra bildfrekvens..

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem

kläder som gör en mer osynlig, testa hur man ser ut i olika kläder. i trean ser alla kläder halvbra ut, men känns som att de ska envisas med att ha en detalj som avslöjar en hela tiden

Visa signatur

Desktop: R9 5900X | 32GB RAM | 4 TB SSD | RTX 3080 TI | Define R5
Laptop: Razer Blade 15 Base 2020
Mobil: Iphone 13 Pro
konsol: PS4 slim 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaid:

Vill ha med detta.
- Att man är "den perfekta soldaten" genom att man t.ex kan ha två sikten, för nära och långa avstånd.
- Vill ha crossbow för skillshots (vänta... Finns ju redan. YEY)
- Vill att man ska kunna döda någon med 360
- Vill att hitboxarna ska bli betydligt högre och bredare så man kan få fler skillshots
- Vill att spelet ska komma mer ofta. För mig räcker få nya vapen och nya banor
- Vill stötta EA:s direktör så att han kan köpa en 50x25m pool istället för en 25x10m som hans familj aldrig får plats i!Därför betalar jag gärna en väldigt hög summa.
- Vill också att man ska kunna kasta knivar tomahawk eller liknande

Jag kommer lätt köpa BF4, eftersom jag tror det är väldigt sannolikt att dessa funktioner/saker kommer med i spelet. Yey.

F.U.E.A

Du vill ha Modern Warfare alltså?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Skrivet av larssa87:

Såg nu på Wiki att det fanns några få vapen man kunde låsa upp, dock mer i expansion. Jag får som sagt be om ursäkt för mitt uttalande. Självklart är det roligt med nya vapen men dom är så obalanserade så att det är tråkigt.
När man kan börja skjuta folk 100+ med m5k, UMP45, pp-19 då har man tappat känslan. Ska inte fördjupa mig mer i det.

Skönt iaf att du inte började total såga mig och börja häckla.

Jag behöver ingen ursäkt, alla har/gör/säger/tänker/minns fel förr eller senare.
Nej varför skulle jag börja häckla? mer givande att hålla diskussionen på en lite mognare nivå än att börja kasta ur sig dynga så fort nån nämner nåt som är lite felaktigt eller inte stämmer överens med an annan anonym persons åsikt.

Håller självklart med dig om 100+ meter med SMGs är väldigt OP. iofs använder jag endast dessa (eller shotguns) i bf3 när jag vet att det kommer att bli närkamper.

Visa signatur

Delat konto.

Permalänk

Är jag den enda som faktiskt gillar Battlelog. Jag tycker det är jättenajs att kunna göra annat medans jag väntar på att det laddar och stats är enkla att kolla. Och jag har faktiskt aldrig märkt något fel med origin.

Permalänk
Skrivet av Buzz996:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sarkasm

Read it, embrace it, love it.

Permalänk
Skrivet av anders.sjoberg:

Är jag den enda som faktiskt gillar Battlelog. Jag tycker det är jättenajs att kunna göra annat medans jag väntar på att det laddar och stats är enkla att kolla. Och jag har faktiskt aldrig märkt något fel med origin.

Äntligen en till som mig. Har länge undrat om det bara är för mig origin och battlelog funkar felfritt.
Tycker fler spel borde använda sig av en battlelog liknande tjänst, så man slipper va in-game för att kolla stats och se server browsern.

Visa signatur

Delat konto.

Permalänk

Även fast kampanjen verkar bättre tycker jag att man borde skippa den och fokusera på MP. Det är därför man köper BF. Offline läget tycker jag ska bestå av fight mot BOTs.

Men detta är min wishlist:
Commander mode(Order, artilleri, förnödenheter, transport)
VOIP(Ökar samarbete)
Bättre klass-balansering(Typ att assault har ammo och support är medics. )
Squad spawn på ledaren endast.
Flygplan med två säten.
Fordon måste laddas om även luftfordon

Saker som skulle vara kul att se:
E-sports-verktyg

Permalänk
Medlem

Bort med det förbannade levlandet och upplåsandet av alla vapen, tillbehör, fordon mm!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrik_IB:

aha haha xD lite svårare att förstå utan tonen

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Skrivet av Buzz996:

Håller med dig "jag vill att man ska kunna kasta tomahawks"

Vi är glada att vi har battlefield serien och dice, vi hoppas också att vi kan hålla borta alla cod noobs från battlefield

Permalänk
Medlem

Att det ska finnas en funktion så att admin kan bestämma om fordon(både luftburna- och landfordon) ska behöva fyllas på med ammunition från basen eller inte. Skulle inte göra fordon så overpowered då att ett lag med några duktiga spelare som kör fordon kan totalt dominera 95% av speltiden, nu skulle andra laget få ta en liten paus och ge utrymme för andra laget att återhämta sig medan fordonen måste laddas om. Det ger det sämre laget större chans att vända trycket tror jag. Samtidigt som det krävs mer skills att landa med jetplanen och faktiskt välja sina skott försiktigt med tanks, inte bara stå på en kulle och langa oändligt mycket med skott. Eller kanske att man måste vänta i en minut utan att röra på sig tills tanksen har laddat om så att de på så sätt blir mer sårbara.

Permalänk
Medlem

Skippa origin och EA och inte samma tråkiga nutid(BF2142 Titan mode ftw)...oh wait....trololol.

Allvarligt talat:

*Bättre klassbalans.(Haj ai am Assault ai cen revajv and heal and hav best gun). Mera som BC2 tack.
*Giv tracer darts.
*Ta bort 3d-spotting för luftfordon.
*Slopa alla scopes som tar upp halva skärmen (PSO, M145 etc)
*Olika typer av ammo
*Attachements till pistoler tack
*Stabil launch

Finns mera men orka....

Visa signatur

MB: MSI B450 Tomahawk MAX| CPU: RYZEN 7 5700X| RAM: 16GB(2x8) Corsair Vengence LPX DDR4@3200Mhz| GPU: Sapphire Radeon RX 6600 XT Pulse 8GB| PSU: Corsair RM850X ATX 3.1 850W| SSD: Kingston A2000 500GB NVme|Chassi: Fractal Design Define R4| OS: Win 11 pro | CPU-kylning: Noctua NH-U14S

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RoflCopter:

Håller med dig "jag vill att man ska kunna kasta tomahawks"

Vi är glada att vi har battlefield serien och dice, vi hoppas också att vi kan hålla borta alla cod noobs från battlefield

Vad är det som gör Battlefield så anti-cod-noob-vänligt då?

BF3 är precis lika enkelt att spela som CoD. Bara att banorna är större bortsett från TDM/Rush modes.
Mycket CQC så Recoil spelar inte så stor roll.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem

BF3 kommer att släppas ytterligare en gång, inte BF4.

Permalänk
Medlem

Commander, voip, 6pers squad, vapen låsta till lagen (som ak o m16 i bf2), inte en miljard gadjets osv. (Läs bf2 remake)

Kan lätt betala en tusing för ett komplett spel.

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Vill du verkligen förlänga framför att fixa eländet som BF3s kampanj var? Snacka om kamera på räls.

har du problem med vad jag tycker ? , jag är inte kräsen av mig men jag tyckte att kampanjen var lite lam och lite kort !

Visa signatur

Born to raise hell