Speedpad eller Func surface till en MouseMan Dual

Permalänk
Medlem

Speedpad eller Func surface till en MouseMan Dual

Hej.

Jag är en ensam Logitech MouseMan Dual Optical som söker sällskap. Jag gillar trevliga skogspromenadet och bra musmattor.. Skämt åsido.

Vilken av Speedpad (klar) och Funcsurface är mest prisvärda och vilken funkar bäst till en Logitech MouseMan Dual Optical? Någon som har testat båda kanske?

Tacksam för svar.

Visa signatur

Problem med FPS:en i cs? Stackars liten.

Permalänk
Hedersmedlem

fUnc sUrface 1030, jag kör med den, mycket skön känsla, rekommenderas helt klart.

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

köp inte evergliden iaf. till en logitechmus är den värdelös. hade en, har den, den slets till oanvändbarhet på mindre än en månad. där rök de 189:- kr.... köpte mig en func istället och den fungerar jättebra.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem

okaj.. så att en func surface 1030 är värt dom 150 kr extra det ändå blir för en liten fyrkantig plastbit?

Visa signatur

Problem med FPS:en i cs? Stackars liten.

Permalänk
Medlem

jag köpte en func för några timmar sedan...

jag sitter på Nordiclan techworld i växjö och dom sålde lite dator prylar..

jag kan säga att när jag packat upp den och testat lite var jag på väg och gå och fråga om jag fick lämna tillbaka den...jag kunde inte ens styra musen tillfredställande i windows, funcen var så jävla hal

tur att jag inte gjorde det

för nu är den hur skön som helst... jag skulle inte byta tillbaka till min gamla (icemat)

jag kan tilllägga att jag har en dual optical som jag kör på funcen...