Permalänk
Avstängd

Processor+minne!!

Hejsan!! Någon som vet hur mycket jag kan få för min duron 1300 processor+fläkt + 128 SDRAm minne?? kan man få 700 kr?? Det är ju garanti på allt!! Skulle vara bra om man kunde få så mycket då jag behöver en projektor!! Sen så har jag även en miditower låda med nätdel på 350w hur mycket kan jag få för den 800 kr eller?? Nätdelen e ifall ny!! Kanske kan man få 1600 för allt??

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem

Dream on.

Visa signatur

"A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever"- Shigeru Miyamoto

Permalänk
Medlem

Du kanske kan kränga den till någon lättlurad sak i en tidnigs annons, men att sälja den till någon som har något så när pejl på vad sakerna är värda kan du glömma

Permalänk
Medlem

En ny Duron 1300 går på 540:- boxad med fläkt, ett standard 128MB PC-133 SDRAM går på 173:- (Original går på 209:-). Alltså 713:- eller 749:- beroende på om det är standard- eller ett originalminne. Begagnat kan du som mest få 400:- för allt.

Lådan kan du nog som mest få 300-500:- beroende på märke och skick.

Visa signatur

Var snälla mot varandra och snåla inte på nätaggregatet.