Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

Vad var det för kampanj länk som mod deleta?

Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimuman:

Vad var det för kampanj länk som mod deleta?

Dustin weekend rush

Visa signatur

Låda: Fractal Design Define R3, Nätagg: Fractal Design Newton R3 600W, Moderkort: ASUS ROG Maximus IV Gene-Z, CPU: Intel 2700K @ 4,8GHz, RAM: 8GB Corsair Vengeance LP PC12800, GPU: GB 280X @ 990MHz, SSD: Sandisk Extreme 240GB, HDD: Seagate Barracuda 2TB, Vattenkylning: EK-D5 pump, XSPC RayStorm CPU, Zalman ZM-WB5 GPU, EK-CoolStream RAD XTC 140mm, Alphacool NexXxoS ST30 FC 120mm, Skärm: Dell U2311H

Permalänk
Medlem
Skrivet av thompo:

Dustin weekend rush

tack

Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Beinerfelt:

Weekend Rush på Dustin Home: http://www.dustinhome.se/page/7071/weekend-rush/?ssel=false&u...

Ser ut som ett GIGABYTE GTX670 för 1899:- på SÖNDAG 28/4 KLOCKAN 12:00

Tror jag är extremt tveksamt, 1899:- kommer dom gå back på. Dessutom brukar Dustins weekend-rush inte att vara nåt speciellt bra. Hur kom du fram till att det skulle kosta 1899:-?

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av Kajlie:

25% på samtliga hörlurar hos CDON.
Gilla dom på Facebook sen får man en kod där.

Är det inte fjärde gången som någon skriver detta i fyndtråden?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av FuzzyMcFluffens:

Är det inte fjärde gången som någon skriver detta i fyndtråden?

Jo. Jag sitter bara och väntar på nåt som stolpskott som ska tipsa om Inets GTX670 för 2499:- för femte gången :cry:

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Tror jag är extremt tveksamt, 1899:- kommer dom gå back på. Dessutom brukar Dustins weekend-rush inte att vara nåt speciellt bra. Hur kom du fram till att det skulle kosta 1899:-?

Aldrig att den kommer kosta 1899 jag tror mera på 2899 kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Kent:

Tror jag är extremt tveksamt, 1899:- kommer dom gå back på. Dessutom brukar Dustins weekend-rush inte att vara nåt speciellt bra. Hur kom du fram till att det skulle kosta 1899:-?

Skrivet av albin967:

Aldrig att den kommer kosta 1899 jag tror mera på 2899 kr

Skickades från m.sweclockers.com

I deras utskick kan man se ett pris som ser ut som 1899, även om de "blurrat" texten. Skulle lika gärna kunna vara en tvåa i början dock...

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av albin967:

Aldrig att den kommer kosta 1899 jag tror mera på 2899 kr

Skickades från m.sweclockers.com

2899 kr är ju vad den verkar kosta just nu
http://www.dustinhome.se/product/5010743486/gigabyte-geforce-...

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

I deras utskick kan man se ett pris som ser ut som 1899, även om de "blurrat" texten. Skulle lika gärna kunna vara en tvåa i början dock...

http://www.dustinhome.se/Content/Utskick/banners/Weekday_mail...

Skrivet av rankko:

Kommer säkert kosta 2899 på söndag, men de höjer det ordinariepriset ;).

Permalänk
Medlem

Rätt dåligt utbud och rabatter hos Dustinhome under deras Weekend Rush. Var med vid 12-slaget och kunde ganska snabbt konstatera att priserna inte är något att hurra för direkt. Eller har jag missat något?

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av xtQ:

Rätt dåligt utbud och rabatter hos Dustinhome under deras Weekend Rush. Var med vid 12-slaget och kunde ganska snabbt konstatera att priserna inte är något att hurra för direkt. Eller har jag missat något?

Alla dessa Weekend Rush, Superweekends o.s.v känns numera rätt urvattnade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jerseph:

De har nu sänkt den med ytterligare 200 spänn, 1785 inkl. Frakt nu!

Jag har en aningen dum fråga... Är det möjligt att använda ett USB-ljudkort för att spela upp ljud från skivor som man spelar på bluray-spelaren? Alltså, kan jag koppla mina högtalare till ett ljudkort och sedan på något vis koppla ljudet från bluray-spelaren till ljudkortet? Mycket tacksam för eventuella svar!

Permalänk
Medlem

Köpte dead island riptide för 15kr, men var är min kod? Hittar ingen kod att aktivera någonstans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oskar.:

Köpte dead island riptide för 15kr, men var är min kod? Hittar ingen kod att aktivera någonstans.

Du får gå in under Mina sidor - Redownload --> klicka sedan på Dead Island Riptide (Europe) och verifiera/godkänna köpet.

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650 l AMD Ryzen™ 5 7600 l Thermalright Peerless Assassin 120 SE l Gainward GeForce RTX 3080 Phoenix 10GB l Kingston Fury Beast RGB 32GB l Corsair RM1000x Shift 1000W l Lian Li LANCOOL 216 RGB

Permalänk

I och med att Steam har en intern marknad, går det att köpa flera kopior av spelet och sedan sälja dem vidare?
Kan jag köpa loss några ex och ge bort dem till mina steamkompisar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Razer-T:

Du får gå in under Mina sidor - Redownload --> klicka sedan på Dead Island Riptide (Europe) och verifiera/godkänna köpet.

Det står tillgänglighet - nedladdningsbar. Jag verifierade förut, kan inte göra igen, och har inte fått någon kod där. Det enda jag kan ladda ner är en pdf med instruktioner för steam, och dom säger bara att jag ska följa instruktionerna i steam. Inga koder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oskar.:

Det står tillgänglighet - nedladdningsbar. Jag verifierade förut, kan inte göra igen, och har inte fått någon kod där. Det enda jag kan ladda ner är en pdf med instruktioner för steam, och dom säger bara att jag ska följa instruktionerna i steam. Inga koder.

Samma här.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

Samma här.

Skickades från m.sweclockers.com

samma här får inte heller nån kod

Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname

Permalänk
Medlem

Samma här, någon som lyckas lösa det får gärna saga till hur dom gjorde!

Permalänk
Medlem

Jävla CDON, jag köpte inte ett jävla manual, ge mig min nyckel...

Permalänk
Medlem
Skrivet av klove:

Samma här, någon som lyckas lösa det får gärna saga till hur dom gjorde!

Läste under recensionerna på CDON...
"Verkar som att det kan vara delay på upp till 4 timmar för vissa att få se nyckeln."

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem
Skrivet av XTRO:

Läste under recensionerna på CDON...
"Verkar som att det kan vara delay på upp till 4 timmar för vissa att få se nyckeln."

Produkten verkar vara bortplockad nu, vi får väl se vad som händer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Kommer säkert kosta 2899 på söndag, men de höjer det ordinariepriset ;).

Du fick rätt. Fy f*n vad fult av Dustin.

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Kommer säkert kosta 2899 på söndag, men de höjer det ordinariepriset ;).

Som sagt, 2899:- pinsamt av dustin. Jävla tattarfasoner

Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Kommer säkert kosta 2899 på söndag, men de höjer det ordinariepriset ;).

Haha. Du hade så rätt!

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem

Jahapp, köpte Dead Island Riptide igår kväll på CDON, ordern har gått igenom men ser ingen produktnyckel under fliken Redownload :/

Permalänk
Medlem

Det har de gjort sen flera gånger tidigare, var ute efter en Corsair 2000 några veckor sedan. Även där var dealen lagd på söndagen, kikade på priset på fredagen och jämförde på söndagen, ingen skillnad alls!

EDIT: Råkade citera någon.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimuman:

Som sagt, 2899:- pinsamt av dustin. Jävla tattarfasoner

Fortfarande billigast på prisjakt, men knappast nåt fynd. Höja ordinarie pris typ samma dag är ju aningen genomskinligt.

Skrivet av zelxi:

kikade på priset på fredagen och jämförde på söndagen, ingen skillnad alls!

Speziaaal priize for you my friiend, ooonly today!

Visa signatur

--
A shark on whiskey is mighty risky, but a shark on beer is a beer engineer.

Permalänk
Medlem

Och där rök dustin från min affärer man kan handla i lista. riktigt dålig stil. Sänk den en hundring eller nåt iså fall, annars ha den inte på kampanj..