Final Fantasy XIV A realm reborn

Permalänk
Medlem

Final Fantasy XIV A realm reborn

Tänkte höra om det är fler som fått betanycklar till detta?
Fick min idag men servrarna är nere konstant verkar det som...

Om ni fått betanyckel, vilken server och klass kör ni?

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeddiz:

Tänkte höra om det är fler som fått betanycklar till detta?
Fick min idag men servrarna är nere konstant verkar det som...

Om ni fått betanyckel, vilken server och klass kör ni?

A realm "REBORN"

Har haft min nyckel sen fas 2. Ser fram emot helgen att kunna testa fas 3.

Visa signatur

5700x3D | RTX 3080 | 2 TB M.2 | 32 GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av FX9:

A realm "REBORN"

Har haft min nyckel sen fas 2. Ser fram emot helgen att kunna testa fas 3.

Haha ja du har helt rätt, ändrade topic nu.

Hur är gameplayet osv? inte hunnit spela något ännu

Visa signatur

System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeddiz:

Haha ja du har helt rätt, ändrade topic nu.

Hur är gameplayet osv? inte hunnit spela något ännu

Inte haft tid själv, ska logga in nu. Däremot hade fas 1 rätt nice gameplay tyckte jag. Ska testa med handkontroll denna gång tror jag.

Visa signatur

5700x3D | RTX 3080 | 2 TB M.2 | 32 GB RAM

Permalänk
Inaktiv

Fick en nyckel till pc igår så har nött lite nu under senaste timmarna. Jag är en lv 16 Lancer. Riktigt kul spel faktiskt. Jag brukar vanligtvis inte fastna för mmo:s men detta gillar jag skarpt. Jag kör på Cerberus(EU).

Permalänk

Lirade de båda tidigare betafaserna... laddar ner den nya klienten just nu.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Jag kör med handkontrollen, tog lite tid att komma in i spelet tycker jag, är bara level 7 typ.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nån som har en extra beta-nyckel el vet vart man kan fixa en? (PC)

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elajt_1:

Nån som har en extra beta-nyckel el vet vart man kan fixa en? (PC)

Registrera dig på deras hemsida så hamnar du på listan för betatestare, dvs det kan ta ett tag om du ens får en betanyckel mailad, tror inte många har nycklar över att ge bort tyvärr.

Visa signatur