Permalänk
Avstängd

Rally spel

Jag leter efter något roligt rally spel. Jag har spelat colin mcrae dirt (första) och gammla colin mcrae 1 och 2. Kom gärna på några tips!

Visa signatur

Mina prylar: Ipad,MacBook pro,Iphone,ipod. Android dynga vill ingen ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nokia12:

Jag leter efter något roligt rally spel. Jag har spelat colin mcrae dirt (första) och gammla colin mcrae 1 och 2. Kom gärna på några tips!

DirT2&3 är ju riktigt trevliga,Flatout 1 är bra också.

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk

Richard Burns har riktigt bra körkänsla tycker jag! Gammalt men väldigt bra känsla. Värt att testa.

Visa signatur

| Intel i5-4670k @ 4.6Ghz | Noctua NH-U12P SE2 | Asus GTX 980 | ASUS Z-87 A| Några SSD | Corsair TX V2 750W PSU | 12GB DDR3 Ram|

Permalänk
Skrivet av nokia12:

Skrivet av Wallman_91:

Richard Burns har riktigt bra körkänsla tycker jag! Gammalt men väldigt bra känsla. Värt att testa.

Om man kör med ratt är det gamla Richard Burns Rally riktigt bra. Gammal grafik (det finns grafikmodar som snyggar till det, har jag för mig) men bästa körkänslan Annars finns väl t.ex. WRC 1,2,3(?)

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk