Permalänk
Avstängd

Hej, är intresserad av S27B971D men ni är ungefär 700kr dyrare än webhallen, tänkte ni kontra med något pris?:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Om man beställer montering måste man ha med en dvd-brännare för att ni ska kunna installera windows?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rawrgasm:

Om man beställer montering måste man ha med en dvd-brännare för att ni ska kunna installera windows?

Skickades från m.sweclockers.com

USB-minne?
Eller så bootar dom över nätverket och installerar den vägen. Sen så kan dom ju installera en dvd läser just vid installation eller hur.

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk

Hej Inet! När kommer ni att få in ASUS 24" VG248QE?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Torach:

USB-minne?
Eller så bootar dom över nätverket och installerar den vägen. Sen så kan dom ju installera en dvd läser just vid installation eller hur.

Det var så jag också tänkte, men jag fick ett mail imorse där det stog att jag inte hade med dvd-brännare(som stämde) eller OS(vilket inte stämde). Så jag tänkte att man kanske behövde en dvd-brännare.

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rawrgasm:

Det var så jag också tänkte, men jag fick ett mail imorse där det stog att jag inte hade med dvd-brännare(som stämde) eller OS(vilket inte stämde). Så jag tänkte att man kanske behövde en dvd-brännare.

låter ju helt sjukt... Tom den lilla firman jag jobbade på använde installation från en server istället då det går snabbare.

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk

Hej inet jag undrar om "Corsair Obsidian 800 sidopanel, ej fönster" säljs hos er, då när jag försökte köpa när det inte fanns i lager så skrev dom tillbaka "Tyvärr har artikel 6904231 på din order utgått" men nu har jag sett ett tag att den finns på weblager så jag undrar går det att köpa den nu eller måste jag köpa den via Corsair. då jag är sugen på att skaffa bättre luft flöde och kyla med 3 till 4 fläktar på sidan på min Obsidian 800D

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Skuggan74:

Hej, är intresserad av S27B971D men ni är ungefär 700kr dyrare än webhallen, tänkte ni kontra med något pris?:)

Det var visst inte så intressant att svara på den frågan, tycker man borde kunna titta in i sin egna tråd en gång om dagen ändå.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inet
Skrivet av Skuggan74:

Hej, är intresserad av S27B971D men ni är ungefär 700kr dyrare än webhallen, tänkte ni kontra med något pris?:)

Skickades från m.sweclockers.com

Priset uppdaterat!

http://www.inet.se/produkt/2303572/samsung-27-s27b971d-pls-le...

Skrivet av Rawrgasm:

Om man beställer montering måste man ha med en dvd-brännare för att ni ska kunna installera windows?

Skickades från m.sweclockers.com

Nejdå, det är givetvis inget krav!

Skrivet av SilentStriker:

Hej Inet! När kommer ni att få in ASUS 24" VG248QE?

Finns i lager nu!

http://www.inet.se/produkt/2204966/asus-24-vg248qe-144hz

Skrivet av ThrasherX:

Hej inet jag undrar om "Corsair Obsidian 800 sidopanel, ej fönster" säljs hos er, då när jag försökte köpa när det inte fanns i lager så skrev dom tillbaka "Tyvärr har artikel 6904231 på din order utgått" men nu har jag sett ett tag att den finns på weblager så jag undrar går det att köpa den nu eller måste jag köpa den via Corsair. då jag är sugen på att skaffa bättre luft flöde och kyla med 3 till 4 fläktar på sidan på min Obsidian 800D

Det är troligtvis så att vi fick in en sista leverans efter det att vi svarat dig för det ska gå fint att beställa! Vi har dock bara 1st kvar i skrivande stund och finns chans att det inte kommer in fler när den är slut..

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Avstängd
Skrivet av inet.se:

Priset uppdaterat!

http://www.inet.se/produkt/2303572/samsung-27-s27b971d-pls-le...

Nejdå, det är givetvis inget krav!

Finns i lager nu!

http://www.inet.se/produkt/2204966/asus-24-vg248qe-144hz

Det är troligtvis så att vi fick in en sista leverans efter det att vi svarat dig för det ska gå fint att beställa! Vi har dock bara 1st kvar i skrivande stund och finns chans att det inte kommer in fler när den är slut..

Tack för det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vill bara säga att jag älskar er inet och att ni är bäst!

Permalänk
Medlem

Hej Inet,

Varför har ni tagit bort alla uppgraderingspaket (MB, RAM, CPU)?

Visa signatur

Case: Corsair 650D | PSU: Asus Thor 1200W | RAM: Corsair 2*16GB Dominator Platinum RGB 5600MHz | Cooling: Corsair H100i Elite LCD | CPU: i7-12700K | MB: Asus ROG Strix Z690-F Gaming WIFI | GPU: MSI 4080 SUPRIM X | Monitor: Acer XB270HU

Permalänk
Inet
Skrivet av cruel_:

Vill bara säga att jag älskar er inet och att ni är bäst!

Tack

Skrivet av Zorrox:

Hej Inet,

Varför har ni tagit bort alla uppgraderingspaket (MB, RAM, CPU)?

Håller på att uppdatera med nya konfigurationer och bör dyka upp igenom inorm närmsta dagarna!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Vill bara slå ett slag och säga hur otroligt roligt det är att jobba på IT avdelningen när det finns företag som inet.

ALLTID bra leveranstider.
ALLTID bra service.
ALLTID samarbetsvilliga.

Ett speciellt TACK till Mikael Lindén på kundtjänst.

Permalänk
Inet
Skrivet av CeaAndersson:

Vill bara slå ett slag och säga hur otroligt roligt det är att jobba på IT avdelningen när det finns företag som inet.

ALLTID bra leveranstider.
ALLTID bra service.
ALLTID samarbetsvilliga.

Ett speciellt TACK till Mikael Lindén på kundtjänst.

Tack själv!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej!
Kommer ni att få in backplates till GTX 780?

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Är det möjligt att ni kan fixa in http://www.modmic.com/ ?

Permalänk
Medlem

Kommer ni att sätta in den nya nexus 7 i ert sortiment när den kommer?

Annars så kan jag bara säga att jag kommer att rösta på er nästa gång man kan rösta om den bästa datorbutiken!

Mvh Skingken

Visa signatur

Bara för att du inte hittar ett virus så betyder det inte att det inte finns där.

Jag anmäler mina egna kommentarer för att någon ska läsa dem.
<!-- Sad Smiley -->

Permalänk
Medlem

Modmic har jag svårt att se att dom kan få tag i då tillverkarna själva säljer slut på dom ganska omgående när dom väl har fått in en sädning i lager.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte hur GTX 680 kan vara så jävla dyrt? Samma sak med 670 ?
Ett Gigabyte GTX 770 kostar 3599 kr, sedan finns det GTX 680 för 3 349 kr - upp till över 4000kr och GTX 670 från 2700kr - 3700kr

Liksom GTX 770 är bättre än både 670 och 680, om folk köper gtx 670 eller 680 måste de vara bra mycket bakom flötet, skulle priserna däremot ligga på ca, GTX 670 ~ 2000 kr & GTX 680 ~2500 - 3000 kr så skulle folk kanske fundera på att köpa dom iaf.

STORA FRÅGAN: Varför ligger priserna på allt från 660ti - 680 så högt? De borde väl droppa snart? Finns väl ingen som vill köpa ett sådant kort när 770 är till och med billigare än flera av dom och presterar bättre?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cruel_:

Jag förstår inte hur GTX 680 kan vara så jävla dyrt? Samma sak med 670 ?
Ett Gigabyte GTX 770 kostar 3599 kr, sedan finns det GTX 680 för 3 349 kr - upp till över 4000kr och GTX 670 från 2700kr - 3700kr

Liksom GTX 770 är bättre än både 670 och 680, om folk köper gtx 670 eller 680 måste de vara bra mycket bakom flötet, skulle priserna däremot ligga på ca, GTX 670 ~ 2000 kr & GTX 680 ~2500 - 3000 kr så skulle folk kanske fundera på att köpa dom iaf.

STORA FRÅGAN: Varför ligger priserna på allt från 660ti - 680 så högt? De borde väl droppa snart? Finns väl ingen som vill köpa ett sådant kort när 770 är till och med billigare än flera av dom och presterar bättre?

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=749641

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=756301

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Båtbyggare med mera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skylar7s:

SEn är bilden lite missvisande Röda minnen, men på bilden är dom svarta

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

Är jag helt åt helvete bakom flötet nu eller kostade inte http://www.inet.se/produkt/4304402/a-data-ssd-sx900-series-12... 690 :- för några dagar sedan? Kunde inte för mitt liv fatta varför min korg ökat i pris utan att jag ändrat nåt. Kan ha varit ett klassiskt flik-förvirring dock.

Vill för övrigt bara säga att jag har stort förtroende för Inet! Har inte beställt något därifrån nu men jag ser fram emot det dagen jag gör det Gief pingvinstång!

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | i5 4670K | Gigabyte Geforce GTX 760 rev 2.0 | Crucial 8GB Ballistix Sport | be quiet! Pure Power L8 630W 80+ Bronze Modulär | Kingston SSD V300 120GB | WDC 750GB | ASUS Z87-A ATX

Permalänk
Medlem

Schysst, då är det bara inet som har overprice på dom alltså, köper nog ett GTX 680 från komplett då jag som alltid handlar från inet..

Permalänk
Medlem
Skrivet av cruel_:

Schysst, då är det bara inet som har overprice på dom alltså, köper nog ett GTX 680 från komplett då jag som alltid handlar från inet..

Du kan ju vänta och se om dom kan kontra priset...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Hejsan Inet!

Jag undrar om ni exemplar av "qpad qh-90" och "qpad qh-85" utställda i er Stockholms-butik så att man kan testa innan köp?
Har inte hittat något ställe att testa dessa headset tyvär..

Permalänk
Medlem

Tjenare Inet, tänkte höra hur ni tolkar coil whine.

Det är så att jag har köpt Be Quiet! Dark Power Pro 10 850W från er häromdagen.
Och det är så att den har ett väldigt jobbigt coil whine när den är avstängd, alltså inte på.
Hur ser ni på saken? Ska jag lämna in den som skadad produkt eller bara använda öppet köp?

Tack på förhand!

Visa signatur

Chassi: Phanteks Evolv X || Mobo: MSI Z490 EK X || CPU: i9-10900KF || RAM: G.skill Trident 32GB 3600Mhz || GPU: Inno3D 3080 Frostbite || SSD: 2x WD Blue 1TB NVME || PSU: ASUS Rog THOR 1200W || OS: Windows 10 Pro || Radiatorer: Corsair & Barrow 360mm || CPU-kylare: EKxMSI Monoblock || Bildskärm: Lenovo Y27gq-25

Permalänk
Medlem

Hallå Inet!
För några dagar sedan köpte jag ett chassi (tillsammans med andra datordelar), och jag har tyvärr märkt att det inte står på alla 4 "fötterna", utan en av fötterna är lite för kort. Är detta något som går på garantin eller får jag skylla mig själv att jag köpte ett budgetchassi?

PS. När jag kollade runt bland processorkylare på er hemsida idag märkte jag att under fliken "specifikationer" står det "fläkt anslutning" men jag misstänker att det skall stå "fläktanslutning". Kan vara värt att kolla upp. DS

Visa signatur

Dator 2012- Chassi: Antec Solo 2 Nätagg: OCZ 750w ZT series CPU: intel 3570k Moderkort: Asrock z77 extreme4 RAM: A-DATA 2x8GB SSD: 128GB A-DATA SX900 HDD: 3TB Seagate Barracuda 7200rpm, DVD-brännare: Plextor PX-L890SA
Skärm: (TV) LG32LS560T @ 32" TGB: Ducky G2pro PTB MX green

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Du kan ju vänta och se om dom kan kontra priset...

Skickades från m.sweclockers.com

aa jag avvaktar ett tag till så får vi se