Så ja, införskaffade mig en ny tv då det lå på ett väldigt lågt pris, så jag tänkte att tja, även ifall det inte kanske är toppkvalitet så är 2000 spänn för en Full HD 37 tums LED inte alltför farligt och man har iallafall en platt tv för stunden.
Tvn i fråga är den här: http://www.swedx.se/product_info.php?products_id=597
Men så sätter jag igång den efter att jag har satt ihop stället på den. Jag hade TVn upp och ner för en kort stund för att få på stället, vet inte ifall detta kan orsaka skador, för i övrigt så var jag noga med att inte låta den slå i något eller så. Jag antar att det är ett fel som inte kommer gå bort av sig självt (Har hört att vissa har haft pixel problem som har försvunnit efter ett par dagar) men jag tänkte ändå det kan vara värt att fråga om det här.
Vore ju bra ifall man inte behövde skicka tillbaka den, men jaja, jag kommer dock förstås försöka få kontakt med Swedx och prata med dom om det i vilket fall som helst. Kommer förstås göra en ny tråd i "Konsumenträtt" forumet ifall detta visar sig inte gå lösa själv och jag får problem med Swedx.
Tack på förhand.
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.