Få Mail att poppa upp med Firefox addon

Permalänk
Medlem

Få Mail att poppa upp med Firefox addon

Ja, Det jag skulle vilja hända när jag får mail är att det ska poppa upp en liten ruta som det står vem det är ifrån kanske också början på texten o tidslag.

Finns det något sånt addon till FIrefox? Gärna nått som har en snygg design

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel I7 3770k, MSI G45-Z77A, Corsair Vengenance Low Profile 2x 8GB, Samsung Evo 840 250 GB, Fractal Design Define R4, Cooler Master Evo 212, Corsair HX650 v2, 1 TB Western Digital Green Caviar, Asus Dvd Brännare.

Permalänk
Medlem

Kan +1'a Xnotifier också, du får inga popups med vad som står i mailet, du kan få en liten popup om du vill ha det dock.
Du kan också koppla den så att den checkar facebook också så att du får ett litet pling om du får ett meddelande eller liknande.
Vad jag vet ska den funka med i princip alla mailsidor, jag själv använder den för hotmail, gmail och facebook.

Den är dock inte snygg, bara en liten ikon, men gud så behändig.

Permalänk
Medlem

Du är awesome!

Permalänk
Medlem

Skriver här så slipper jag göra en ny tråd.

När jag använde Chrome så hade jag Avast till det som scannade det mesta. Nu använder jag WoT och NoScript.

Funkar de bra jämfört med Avast t.ex? Måste säga att jag kände mig säkrare med Avast för jag fick lite mer varningar generellt.
Jag surfar rätt mycket random när man söker info och då kan det bli att man går in på en dålig sida.

Finns det något bättre program än WoT och NoScript?