steam slutar ladda ner???????

Permalänk

steam slutar ladda ner???????

hej sen några dagar sen så köpte jag payday 2 och när jag skulle ladda ner det så slutar steam att ladda ner det och nu fick jag en uppdatering på 1,4gb och steam slutar ladda ner helt random (jag spelar inget)vad ska jag göra?

Visa signatur

CPU: i7 3770k @4.0Ghz. GPU: EVGA GTX 980. Ram: Corsair vengeance 1600Mhz 20GB, 8x2, 2x2. SSD: Kingston 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB. 3DMark Score: http://www.3dmark.com/fs/4093687

Permalänk
Medlem

Avänder du något som drar mycket nät?
Har för mig att Steam pausar då för att det inte ska sega ner andra saker.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheReapzter:

hej sen några dagar sen så köpte jag payday 2 och när jag skulle ladda ner det så slutar steam att ladda ner det och nu fick jag en uppdatering på 1,4gb och steam slutar ladda ner helt random (jag spelar inget)vad ska jag göra?

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Så gör steam för mig hela tiden.
Steam brukar börja och tanka i 2MB/s i kanske 10 sekunder, sen stannar den i 3-4 minuter och sedan tankar den i fullt ös tills det är klart.
Annars går det att byta nedladdnings server som ibland kan hjälpa.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Skrivet av Elghinnarisa:

Så gör steam för mig hela tiden.
Steam brukar börja och tanka i 2MB/s i kanske 10 sekunder, sen stannar den i 3-4 minuter och sedan tankar den i fullt ös tills det är klart.
Annars går det att byta nedladdnings server som ibland kan hjälpa.

har laddad ner det nu men asså den laddar ner segt sen boom jätte snabbt

Visa signatur

CPU: i7 3770k @4.0Ghz. GPU: EVGA GTX 980. Ram: Corsair vengeance 1600Mhz 20GB, 8x2, 2x2. SSD: Kingston 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB. 3DMark Score: http://www.3dmark.com/fs/4093687