Anonymt & gratis webbutrymme + domän, vilka möjligheter finns?

Permalänk

Anonymt & gratis webbutrymme + domän, vilka möjligheter finns?

Hejsan!

Jag har byggt hemsidor i flera år, men det var riktigt längesedan jag använde mig av gratisdomäner och gratis webbhotell. Av denna anledningen har jag inte längre någon koll på vilka alternativ som är stabila och vilka som inte är det. Vilka alternativ har ni själva goda erfarenheter av? Jag är intresserad av att lägga upp en mindre sida hos något anonymt och gratis webbhotell, och sedan komma åt sidan genom en gratisdomän.

Det jag kräver är stöd för PHP och gärna också en bra kontrollpanel hos själva webbhotellet!

Vilka tjänster skulle ni använt er av?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

Hejsan!

Jag har byggt hemsidor i flera år, men det var riktigt längesedan jag använde mig av gratisdomäner och gratis webbhotell. Av denna anledningen har jag inte längre någon koll på vilka alternativ som är stabila och vilka som inte är det. Vilka alternativ har ni själva goda erfarenheter av? Jag är intresserad av att lägga upp en mindre sida hos något anonymt och gratis webbhotell, och sedan komma åt sidan genom en gratisdomän.

Vilka tjänster skulle ni använt er av?

000webhost.com med en egen subdomän och sedan göra om subdomänen till en vanlig .tk domän med dot.tk

Permalänk
Medlem

En snorbillig VPS i utlandet är ju ett roligare alternativ. Hur menar du med anonymt? Ska det inte gå att spåra tillbaka till dig via betalningar osv.?

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

Registrera en .tk med ett färskt mailkonto, sen kör 000webhost.com.