Visa signatur
Intel Core i9-12900k | Asus ROG Strix Geforce RTX 3070 OC | G.Skill Trident DDR5-6000 CL36 BK RGB | Seagate Firecuda 530 | NZXT H510 Elite white, 4x Lian Li SL120/140 fans | NZXT Kraken X63 – all RGB set to static white
Hej!
Jag vill lägga alla mina gamla mp3-filer i en mapp på Dropbox istället för att ha dem drällandes på hårddisken/SD-kortet. Jag har lyckats hitta två bra spelare för Android, men ännu ingen dektop-klient eller webbläsarklient (till Opera, Chrome). Det enda jag hittat är en webbläsarklient som spelar upp låtarna en efter en så som de ligger i mappen, men jag vill ha åtminstone minimala funktioner så som spellistor och ordna efter artist/album.
Det jag är ute efter är alltså en mediaspelare - till Windows, som ett plugin eller som flash/HTML5-applikation - som har grundläggande funktionalitet och som kan ansluta till min Dropbox och spela upp musiken därifrån utan att jag behöver förvara alla filerna på hårddisken.
Är det någon som vet var jag kan få tag i något bra? Har googlat i ett par timmar så börjar bli seg i kolan.
Intel Core i9-12900k | Asus ROG Strix Geforce RTX 3070 OC | G.Skill Trident DDR5-6000 CL36 BK RGB | Seagate Firecuda 530 | NZXT H510 Elite white, 4x Lian Li SL120/140 fans | NZXT Kraken X63 – all RGB set to static white
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.