jag kanske är den första som modar corsair carbine 330r

Permalänk

jag kanske är den första som modar corsair carbine 330r

jag tror jag är den första som modar corsair 330r
jag har inte världens bästa dator men den funkar
har ett gammal cpu och ett gammalt moder kort
cpu kyllare coolermaster hyper evo 212
platiunum socket 775
moderkort vete fan socket 775
grafikkort. gigabyte gtx 760 oc
minne vetefan gddr3
nätag corsair 750 watt
fram fläktar corsair
bak fläkt corsair
top fläkt coolermaster
led nzxt

jag kanske är den första som modar corsair carbine 330r

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul med lite bättre bild kvalite.

Visa signatur

-Vansinne är ärftligt, man får det av sina barn.-

AMD Ryzen 7 5800X - NZXT Kraken X73 | Asus Rog Strix LC 6800XT | 32GB DDR4 Corsair Vengeance | ASUS ROG STRIX B550-F | 500GB Samsung 860 EVO | 500GB Samsung 970 EVO | Corsair RM850 | Define 7 S/V TG | Windows 10 64bit |

Permalänk

Har sett potatisar ta bättre bilder än detta! Vad har du tagit kort med egentligen?!

Visa signatur

CPU: Intel core i7 4790k | RAM: Corsair Vengeance 16gb | GPU: MSI GeForce GTX 980 4GB | MB: MSI Z97I AC | SSD: Samsung 840 EVO 250gb | HDD: Seagate Barracuda 3T

Battlelog: Vanillaenergy

Permalänk
Medlem
Skrivet av vanillaskyes:

Har sett potatisar ta bättre bilder än detta! Vad har du tagit kort med egentligen?!

Ser ut som en pre-smartphone mobilkamera med skit på linsen:P

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Om man mejlar en potatis till honom, kommer bilderna bli bättre då?

Permalänk

Hade ju vart bra om man såg hur resultatet blev, även lite text hade ju suttit bra. Sen kan jag nog garantera dig att du är den första som moddar Corsair Carbine 330r eftersom det inte finns. Finns dock ett Corsair Carbide 330r.

Visa signatur

|Fractal Design XL|MSI Z77A-GD65|MSI GTX 660Ti 2GB|Corsair 4GB Dominator DHX+|Intel Core i5 3570K 4.5GHz| Noctua NH-D14|Samsung SSD 830-Serien 128 GB + 250 GB|Samsung DVD±RW SH-S223C|Western Digital Caviar® GreenPower 1TB|3TB WD Caviar Green|Cougar 700CM|

Permalänk

Och nu vet vi varför du är de första som moddar just de chassit...

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Ser man på fasen!

Det var du som snodde min tandborste verkar det som!

Give it back.

(Sen heter chassit carbide och du borde se över stavningen lite mer och upplägget på texten tills nästa gång, du får 2 pluppar)

Permalänk

jag vet att kameran är lite dålig under alla lektioner som jag haft så kunde jag bara använda min skol dator dock:/

Permalänk
Medlem
Skrivet av krillepogrillen:

jag vet att kameran är lite dålig under alla lektioner som jag haft så kunde jag bara använda min skol dator dock:/

Men du får gärna uppdatera med en bättre bilder för det verkade kunna vara intressant iaf:)

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Skrivet av Curemylife:

Men du får gärna uppdatera med en bättre bilder för det verkade kunna vara intressant iaf:)

ja jag vet nästa bygge så ska jag nogg använda en annan kamera för att mitt logitech kmera program till stationära funkar inte som det ska jävla skit

Permalänk
Medlem
Skrivet av krillepogrillen:

ja jag vet nästa bygge så ska jag nogg använda en annan kamera för att mitt logitech kmera program till stationära funkar inte som det ska jävla skit

En fråga, du har dyslexi va? ( har en del jag känner som har det, så sorry om jag klagade på stavningen, vet att det kan vara svårt)

Permalänk
Skrivet av Axelind:

En fråga, du har dyslexi va? ( har en del jag känner som har det, så sorry om jag klagade på stavningen, vet att det kan vara svårt)

nee det har jag inte. jag är inte så bra på stava jag behöver bli bättre på det

Permalänk
Skrivet av krillepogrillen:

nee det har jag inte. jag är inte så bra på stava jag behöver bli bättre på det

OffT: Haha sött, lycka till med det

OnT: Som de flesta har sagt, lite mer högupplösta bilder hade inte varit fel och har även läst att du ska fixa en annan kamera..
Kan vara intressant, släng upp mer bilder MED EN ANNAN KAMERA

Permalänk
Medlem

Var köpte du den svarta plexin?

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Skrivet av Najsisen:

Var köpte du den svarta plexin?

jag köpte det inte jag fick det av slöjdläran dock men jag kan fråga vart dem köper in

Permalänk
Skrivet av skibbetyskott:

OffT: Haha sött, lycka till med det

OnT: Som de flesta har sagt, lite mer högupplösta bilder hade inte varit fel och har även läst att du ska fixa en annan kamera..
Kan vara intressant, släng upp mer bilder MED EN ANNAN KAMERA

för att jag ska kunna ta bilder så måste jag ha program till kameran och dem programen funkar inte till kameran dock :C

Permalänk

Jag tror jag har sett leksakskameror ta bättre bilder än detta! värsta jag sett, hade man kunnat ge minuspoäng hade du fått det

Visa signatur

CPU: Intel core i7 4790k | RAM: Corsair Vengeance 16gb | GPU: MSI GeForce GTX 980 4GB | MB: MSI Z97I AC | SSD: Samsung 840 EVO 250gb | HDD: Seagate Barracuda 3T

Battlelog: Vanillaenergy

Permalänk
Medlem

kan nog bli bra när man ser vad det är som görs, tyvärr säger jag som andra, skaffa lite bättre bilder, behöver inte bli super HÖG upplösning men lite bättre åh en aningen mera fokus hihi.

ser fram emot mera

Visa signatur

i7 4790K, BeQuiet! SR2, Asrock z97e-itx/ac, HyperX FURY 16GB,
R9 380 4G, Raid-0 3xKingston ssdNOW300V 120GB,
Bitfenix Prodigy, OCZ ZT 750W

Twittwit@enRodjavel