Youtube visar bild i en sekund, sedan felmeddelande.

Permalänk
Medlem

Youtube visar bild i en sekund, sedan felmeddelande.

Tråkigt att man ska behöva starta en sådan här tråd.
Men varje gång jag startar ett youtubeklipp så spelar det endast en eller två sekunder om ens det, ofta står tidräknaren still på 00:00 under den korta tiden, sedan blir det "brus" och ett felmeddelande. Inget ljud har jag heller. I början fungerade det fortfarande i chrome, men nu fungerar det inte där heller. Samma fel både i Chrome och Firefox. Har testat att installera om flash också. Alla andra streamingtjänster fungerar.
Vad göra?

Permalänk
Medlem

Samma för mig.

Jag tankade in nya drivrutiner till inbyggda ljudkortet på mitt ASUS mobo. Det gjorde susen.

Kanske du kan göra likadant?

/Gurun

Visa signatur

CPU: iIntel Core i5 6600K @4,3Ghz (Cooling-CPU Be Quiet! Shadow Rock Slim) | GPU: ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1070 8GB GAMING | MoBo: Asus Z170I Pro Gaming Socket 1151, Mini-ITX, Z170 | PSU: Be Quiet! 530W 80+ Bronze Modulär | RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) 3000MHz / DDR4 | SSD: Samsung SSD Basic 840-Series 250GB HDD: 500GB WD Black Caviar 7200rpm | Chassi: Fractal Design Define Nano Svart | Skärm: Acer 27" Predator XB271HUA G-Sync
Bärbar: Asus Zenb0ok UX32VD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vingurun:

Samma för mig.

Jag tankade in nya drivrutiner till inbyggda ljudkortet på mitt ASUS mobo. Det gjorde susen.

Kanske du kan göra likadant?

/Gurun

Jag var också inne på det spåret och testade att disabla det helt. Har ju ändå inga högtalare vid jobbdatorn vanligtvis.
Men ska testa. Tack för tipset.