Inet är årets datorbutik 2013 – Cdon och Webhallen starkast utmanare

Permalänk
Medlem
Skrivet av €lysian:

Men nu finns det ju konkurrenter som både har lägre pris och precis lika snabb leverans som Inet. Därför är de inte bäst på den punkten.

Tror det helt har med vart du bor.
Jag har köpt ifrån Webhallen,dustin,inet,komplett och maxfps detta året.
Inet har 1dag leverans till mig, Webhallen,dustin 2dagar,komplett och maxfps tog det 3-4 dagar att få mitt paket.
Så för mig har inet snabbast leverans iaf i år, med det jag har beställt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tricitum:

Felskrivning av mig, jag menade inte diskutera bäst utbud, utan mest utbud/flest artiklar.

Sedan ditt sätt att skriva och svara på, visar att du bryr dig bara om vad du tycker och vill att alla rättar sig efter dig.
"Är du helt säker på det här? isåfall borde detta tas upp i tv och kanske riksdagen!"
Även din nedlåtande ton i skrivningen visar detta.

Jag tror jag skriv mig och jag en del och beskrev hur folk antagligen tolkar frågan.
Men du får gärna fortsätta försöka trycka på folk din fanboyism och propagera tills du lyckas vända alla till din åsikt.
Tror detta citat är något för dig: "Alla har rätt till en åsikt, så länge den stämmer överens med min"

Bästa pris = billigaste priset för den artikeln/artiklarna du är ute efter.
Bästa prissättning = Är det bästa priset du anser är för artikeln och vad som medföljer/ingår.

Ett exempel:

Bästa hem-/bilförsäkring är sällan samma sak som den billigaste.
Bäst prissatta försäkring är inte heller den billigaste.
Text tagen av: David på facebook

Hade frågan varit lägsta prissättning så hade nog netonet eller någon annan butik tagit hem priset, men det var inte detta som det frågades efter.
Men allt är en tolkningsfråga och hur folk väljer att tolka det, detta är hur jag tolkar det.

Vad är fel med att diskutera mest utbud?

Sen angående mitt svar som du drar massor med slutsatser kring så var det trollgodis... Din ton ser inte heller jätte rolig ut och du ställer fortfarande inga frågor utan talar bara om massa saker för mig... varför? Dessutom tycker jag det är du som trycker på, jag la fram min synvinkel som du kommenterade med massa uttalanden som jag ifrågasatte och nu uttalar du dig igen.

Alla har rätt till en åsikt? ja.. men glöm nu inte bort att det var du som citerade mig först och framförde din åsikt till mig.

"Bästa hem-/bilförsäkring är sällan samma sak som den billigaste.
Bäst prissatta försäkring är inte heller den billigaste.
Text tagen av: David på facebook"

Hälsa David att han har rätt. Men för att ge David en tankeställare ska vi även visa det här: "Bästa grafikkort är sällan samma som det billigaste. Bäst prissatta grafikkort är inte heller den billigaste. Där gör vi observationen att grafikkort inte är en produkt, utan en produktkategori. (detsamma gäller för försäkringar)"

Men man kan se det såhär också: "Bäst prissatta grafikkort X är den billigaste, där X totalt definierar grafikkortet."

Dessutom ser jag det fortfarande som lite oklart vad du anser är bäst prissättning? På vilket vis kan ett högre pris vara bättre? Jag får uppfattningen att du väger in olika produkters värde när du diskuterar, stämmer det? Pröva isåfall att svara på frågan nedan:

Vilket pris på X anser du är bäst prissättning:
1. 100kr
x. 3000kr
3. 4 miljoner kr

Sen vill jag be dig att vara lite försiktigare i dina uttalanden.
"du får gärna fortsätta försöka trycka på folk din fanboyism och propagera tills du lyckas vända alla till din åsikt."
Varför skriver du såhär? Vad menar du att jag har propagerat för?

Och en till trollgodis till dig
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fanboy

Visa signatur

Jag brukade ha mina dator komponenter listade här men efter att ha bytt vissa och sedan glömt bort vilka som nu sitter i datorn får jag skriva den här tråkiga texten istället. Om någon mot förmodan läser så här långt kan jag inte annat än be om ursäkt för hur meningslös min signatur nu är...

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Och distans köp är 1000 gånger bättre typ, kan öppna testa skicka tillbaka.

Ja, har man för mycket fritid kanske det är kul att beställa saker bara för att öppna och skicka tillbaka....?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tempel:

Skall du bara handla en kabel kan du förståss gå in på Inet, men å andra sidan tror jag inte du bor mittimellan webhallen och inet och du med all säkerhet har en nasare på närmare håll och som kanske är bara 50kr dyrare än webhallen men du tjänar in 1h i restid så du gör en mycket större vinst att gå dit med ditt resonemang eller så kan du besöka nån av webhallens andra butiker i Sthlm för antagligen har du nån ännu närmare än att åka in till stan. Webhallen har dock helt klart lång väntetid i sin butik men det beror mest på att dom faktiskt har en stor ström av kunder genom sin butik vilket man inte kan säga Inet har.

Jag bor i princip lika nära båda butikerna och har ingen annan butik närmare, jag behöver intr åka in till stan heller då jag bor i innerstan. Det spelar liten roll för min tidskostnad varför webhallen har långa väntetider, i den butiken får jag vänta avsevärt längre tid än hos inet. Därför påverkar det hur jag röstar i prisfrågan.

Skrivet av MystiX:

Klart bäst pris syftar på billigast i detta fall. Om frågan hade varit bredare än bara priset och inkluderat service, varför har man då en fråga om "bäst service"? Ska man då tolka att "bäst service" har prissättningen i åtanke också, eftersom servicen kommer efter att du har köpt en produkt, och således betalat för din service.

Med tanke på att Inet lyckas vinna "Bäst prissättning" så ger jag inte mycket för resultatet i andra omröstningar heller. Dock har Inet skött sig väldigt bra i mina ögon, men så har CDON, Dustinhome och andra butiker också gjort.

Nej det är inte klart, varken rent logiskt eller vad Swec menade. De har redan varit inne och förklarat att de inte menar billigast då man inte behöver rösta om det eftersom man rent objektivt kan ta reda på det.

Om du rent subjektivt skall rösta om vilken butik du tycker har bäst prissättning får du väga pris mot vad du får som du värderar. Är det bara lågt pris du vill ha är inet uppenbarligen fel val.

Service kan ju självklart bedömas separat och då känns det bara logiskt att inte väga in priset när du bedömer servicekvalité.

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av henkiii:

Ja, har man för mycket fritid kanske det är kul att beställa saker bara för att öppna och skicka tillbaka....?

Du verkar inte fatta vinkeln.

Visa signatur

CASE CaseLabs SMA8-A + CaseLabs Nova X2M CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 7950X3D @5.7GHz GPUs RTX 3090 FE + RTX 3080 FE RAM 2x32GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x32GB 6000MHz CL30 Dominator Titanium PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD Corsair Force MP700 Pro M.2 NVMe 2.0 Gen 5 2TB, 2x Samsung 990 Pro 2TB M.2 Headphones Audeze Maxwell + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard ASUS ROG Crosshair X670E Hero + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Nej det är inte klart, varken rent logiskt eller vad Swec menade. De har redan varit inne och förklarat att de inte menar billigast då man inte behöver rösta om det eftersom man rent objektivt kan ta reda på det.

Om du rent subjektivt skall rösta om vilken butik du tycker har bäst prissättning får du väga pris mot vad du får som du värderar. Är det bara lågt pris du vill ha är inet uppenbarligen fel val.

Service kan ju självklart bedömas separat och då känns det bara logiskt att inte väga in priset när du bedömer servicekvalité.

Varför ha en omröstning om service om man bakar in servicen i en annan fråga också? Antingen så syftar man på bara priset i sig, eller så skippar man att ha en separat omröstning om servicen också om den tänkt vara inbakad i prissättningen. Huruvida dom varit inne och förklarat vad dom menade har ingenting med saken att göra, det är hur folk uppfattar det som betyder något, eftersom folk knappast läst deras förklaring innan dom röstat iaf. Har du en fråga om prissättning och en om service så bör man verkligen inte räkna in båda dessa i något av valen, därav pris för sig, service för sig. Varför känns det logiskt att inte väga in priset i servicekvaliteten? Det låter bara oerhört motsägelsefullt. Om en butik tar 4000 för en vara medan en annan tar 5000, varav den senare kommer hem till dig och besiktar en felaktig vara på plats. Du betalade 1000 kr mer, men priset spelar alltså ingen roll alls då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MystiX:

Varför ha en omröstning om service om man bakar in servicen i en annan fråga också? Antingen så syftar man på bara priset i sig, eller så skippar man att ha en separat omröstning om servicen också om den tänkt vara inbakad i prissättningen. Huruvida dom varit inne och förklarat vad dom menade har ingenting med saken att göra, det är hur folk uppfattar det som betyder något, eftersom folk knappast läst deras förklaring innan dom röstat iaf. Har du en fråga om prissättning och en om service så bör man verkligen inte räkna in båda dessa i något av valen, därav pris för sig, service för sig. Gör om gör rätt.

Klart du kan ha en fråga där delar av en annan fråga är en delmängd av den första, vad skulle problemet vara? Det som ändrar sig är vilken slutsats man kan dra från resultatet. En butik som är dyr men har väldigt bra service kan av någon som inte värderar service högt få uruselt betyg i priskategorin men ändå högsta betyg i servicekategorin, båda frågorna är viktiga oavsett om man väger in service i prissättningen eller ej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Klart du kan ha en fråga där delar av en annan fråga är en delmängd av den första, vad skulle problemet vara? Det som ändrar sig är vilken slutsats man kan dra från resultatet. En butik som är dyr men har väldigt bra service kan av någon som inte värderar service högt få uruselt betyg i priskategorin men ändå högsta betyg i servicekategorin, båda frågorna är viktiga oavsett om man väger in service i prissättningen eller ej.

För att antingen har man en fråga om båda för sig eller en ihopbakad, svårare är det inte. Vad är det för idé att ha en fråga där du inte kan tolka vad resultatet betyder ens? Är priset bra? Är det servicesn som är bra, är det en kombination, eller tolkade dom flesta bara frågan fel? När man öppnar upp en fråga för att tolkas på flera olika sätt utan att förklara det direkt, samt att ha med en fråga vars område tränger in på en annan fråga blir det sällan ett vettigt svar i slutändan.

Permalänk
Medlem

ClickOk dom vann väl?

Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname

Permalänk
Medlem
Skrivet av MystiX:

För att antingen har man en fråga om båda för sig eller en ihopbakad, svårare är det inte. Vad är det för idé att ha en fråga där du inte kan tolka vad resultatet betyder ens? Är priset bra? Är det servicesn som är bra, är det en kombination, eller tolkade dom flesta bara frågan fel?

Man kan tolka resultatet utan problem. Det kommer ge dig svaret på om folk tycker att den paketlösning de fick av inet för det priset är det mest prisvärda för dem eller om den rösten går till en annan butik. Att bara kolla på priset för produkterna vore däremot helt värdelöst att ha som en fråga då du kommer få en subjektiv bedömning av något som är objektivt mätbart, dvs helt meningslöst. Är något objektivt mätbart skall du ju självklart använda den objektiva mätningen framför en subjektiv bedömning.

Skrivet av MystiX:

När man öppnar upp en fråga för att tolkas på flera olika sätt utan att förklara det direkt, samt att ha med en fråga vars område tränger in på en annan fråga blir det sällan ett vettigt svar i slutändan.

Det du tar upp här är dock en reellt problem för alla undersökningar. Helst vill du ju ha likvärdiga tolkningar av samma fråga, tyvärr kommer folk alltid misstolka frågor i sådana här sammanhang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Jag räknar in flera faktorer till bästa prissättning såsom väntetid i butiken osv. Jag har alltid upplevt markant korktare väntetid i Inets butik kontra Webhallens t.ex.. Får jag vänta en kvart längre hos Webhallen blir min kostnad högre för att gå dit även om Inet skulle vara 30 kr dyrare. Detsamma gäller estimerad väntetid vid service osv.

För att bedömma bästa prissättning måste man räkna in alla punkter där kostnaden är olika mellan två butiker samt exakt vad man får för pengarna.

Ska man räkna på exakt vad man får för pengarna så återigen ska service och sortiment med mera tas i beräkning. Då blir det bästa butik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aleshi:

Ska man räkna på exakt vad man får för pengarna så återigen ska service och sortiment med mera tas i beräkning. Då blir det bästa butik.

Varför skulle det bli det? Jag räknar tex inte in om personalen är trevlig i min bedömning av prisvärdhet. För mig är faktorerna fysiska butikers läge, pris på produkter, väntetider, reklamationsförfaranden med mera viktiga för priset. Trevlig personal, trevliga lokaler, bra hemsida, roliga events med mera räknar jag in på bästa datorbutik. Och ja, jag vet att det finns en koppling till varors pris här men det påverkar inte min kostnad för köpet (jag pratar då inte om den rena monetära kostnaden).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Man kan tolka resultatet utan problem. Det kommer ge dig svaret på om folk tycker att den paketlösning de fick av inet för det priset är det mest prisvärda för dem eller om den rösten går till en annan butik. Att bara kolla på priset för produkterna vore däremot helt värdelöst att ha som en fråga då du kommer få en subjektiv bedömning av något som är objektivt mätbart, dvs helt meningslöst. Är något objektivt mätbart skall du ju självklart använda den objektiva mätningen framför en subjektiv bedömning.

Det du tar upp här är dock en reellt problem för alla undersökningar. Helst vill du ju ha likvärdiga tolkningar av samma fråga, tyvärr kommer folk alltid misstolka frågor i sådana här sammanhang.

Nej man kan inte tolka resultatet på den frågan utan problem. Då frågan innefattar en rad olika tolkningar i sig så finns det en betydande chans att svaret är väldigt missvisande. Har du en fråga där du frågar efter bästa service frågar du efter en sak(hanterade dom ditt ärende bra eller inte), men bakar du inte flera blir svaret väldigt missvisande då många inte tolkar frågan på rätt sätt med tanke på frågeställningen.

Detta är inte alls något som gäller alla undersökningar, bara dom som inte kan använda tillräckligt tydliga frågor. Kanske ska börja använda ledande frågor i alla mina enkäter och undersökningar eftersom att alla undersökningar ändå kan tolkas på sitt sätt(enligt dig), så det spelar ingen roll hur frågorna är ställda.

Permalänk

Då tycker jag att Inet ska fira det med riktigt låga priser till jul!

Visa signatur

I Fractal Design Define R4 Arctic White I EVGA GeForce GTX 680 2GB I i7 2600K I 16gb 1333mhz I Be-Quiet Pure Power L8 630W I 1 TB hårddisk I SanDisk SSD Extreme 120GB I Logitech MX Master I SteelSeries 4HD Mousepad I Samsung S27A950D I Logitech Z623 I

Permalänk
Medlem

VA?! Inet vann?! Är inte förvånad. Vad är det nu, 29:e året i rad?

Visa signatur

Laptop: Asus N76VZ 17,3''|Specs: CPU: Intel i7 3610QM 2.4 Ghz|Minne: 8Gb|HDD: 750GB 7200rpm|GPU: Nvidia Geforce GT 650M|OS: Windows 7 Ultimate 64-bit|Övrigt: 1920x1080p

Permalänk
Medlem

Har inte läst alla svar.

Inet vinner för att de har den mest klockrena och bästa hemsidan vad jag har sett - ingen annan kommer nära.

Sjukt stort + där, och gör att de vinner nästan samtliga kategorier. De hade till och med vunnit alla kategorier (förmodligen) om man hade kunnat rösta samma på samma i årets + utmanare.

Själv avstod jag från att rösta då det känns så intetsägande. Resultatet blir så.. skevt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MystiX:

Nej man kan inte tolka resultatet på den frågan utan problem. Då frågan innefattar en rad olika tolkningar i sig så finns det en betydande chans att svaret är väldigt missvisande. Har du en fråga där du frågar efter bästa service frågar du efter en sak(hanterade dom ditt ärende bra eller inte), men bakar du inte flera blir svaret väldigt missvisande då många inte tolkar frågan på rätt sätt med tanke på frågeställningen.

Detta är inte alls något som gäller alla undersökningar, bara dom som inte kan använda tillräckligt tydliga frågor. Kanske ska börja använda ledande frågor i alla mina enkäter och undersökningar eftersom att alla undersökningar ändå kan tolkas på sitt sätt(enligt dig), så det spelar ingen roll hur frågorna är ställda.

Frågan kommer ju dock ändå gå att tolka som hur många som tycker butik X har en bra prissättning oavsett exakt vad de tolkat in i frågan.

Som sagt, hur frågan är ställd ändrar bara vad frågan besvarar och kan då ha en inverkan på om du kan förkasta din hypotes eller ej, frågan blir ju inte värdelös för det.

Tror dock inte vi kommer någonstans så jag lägger ner :).

Permalänk
Medlem

Aldrig nåt på lager dåligt utbud dyra priser.
Och står som vinnare herrejösses.

Permalänk

Medans folk debaterar på om det ar ratt eller fel av Inet at vinna, så ar det ingen som marker hur mycket positivt och negativt det skrivs om en butik.
Inte for Inet ar dåliga men for att det finns faktiskt många som inte tycker de ar lika bra som forr.

Tycker man kan ifråga satta varför andra butiker/foretag har blivit battre eller varför inet har tappat.
Komplett har verkligen kampat for visa de kan i år, webhallen likså... CDON står stilla samt Inet puttar på, med vad har alla egentligen gjort i år for bli battre eller vinna?

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

Tycker komplett har blivit mycket bättre. Net on Net har också sjuka priser på utvalda grejer då och då.

Inet var bäst förr men nu är jag inte så säker.

Visa signatur

R7-3700X, B450M Mortar MAX, 32GB DDR4 @ 3200, RTX 2080, Corsair CX650M Rev2

Permalänk
Medlem

Gillar inte Inet sedan ett bra tag tillbaka. Tycker det är ganska synd att de få kunder som blir överkörda försvinner med tiden jämfört med de som är nöjda. Är det någon som förtjänar priset så är det en av de fyra andra.

Permalänk
Medlem

All this Inet fanboys..
Webhallen!!

Visa signatur

Intel inside ✔ Intel i5 14400F | Intel Arc B580 12GB Steel Legend OC | Corsair Vengeance LPX 32GB 3600MHz | Kingston KC3000 2TB NVME | Windows 11 + Fedora

Permalänk
Medlem

exakt

Skrivet av jimbow1234:

Oväntat Röstade dock själv på Inet då de har snabb leverans bra support och framförallt är deras hemsidan mycket bättre och mer lättnavigerad än de flesta konkurrenter (tänker framförallt på cdon, som är helt värdelös)

Dock handlar jag inte alltid på Inet då deras priser kan ligga lite över konkurrenterna.

Det handlar om butik, CDON:s hemsida är så urdålig att även om kundkorgen blir billigare orkar man inte med förvirrande kategoriseringen (sökte köpa en s-ata kabel där gick inte ens att hitta kategorin).

iNet har en superb hemsida som är snabb och ger bra valmöjligheter rörande sortering av produkter (tex grafikkort efter W, eller CPU kylare efter höjd).

Däremot har iNets utbud i min åsikt blivit sämre = ( så konkurrenterna har alla möjligheter att ta kunder bara de kan göra vettiga hemsidor, och "butik" är lika mycket en fysisk butik som en hemsida idag.

--> var tog Alina vägen ^^

Visa signatur

RyZen 5700x, MSI B350 Mortar, 16gb corsair LTX, GPU 7800xt

Permalänk
SpelClockers

Webhallen får alla mina pengar. Väldigt bra service och professionellt bemötande vid garantiärenden. Priserna är oftast bland de bättre. Mycket kampanjer och rabatter genom Facebook.

Permalänk
Medlem

Gillar Inet som fan och dom är väl värda det! MEN! Det är grymt tråkigt att det ska sitta en massa "nötter" och påstå att dom har bäst prissättning, det är ju en ren lögn. Hjärntvätt!

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Omröstningen kunde ju lika gärna heta "Årets populäraste datorbutik" där enda frågan var "vilken datorbutik har du handlat mest hos i år". Skulle gissa på att de flesta oavsett vilket företag deras röst hamnar hos inte har något att jämföra med direkt då man förmodligen helt enkelt röstar på det stället man handlar hos vilket är ganska naturligt.

Man får ju ta en sån här omröstning för vad det är, en kul grej. Den säger egentligen ingenting mer än att inet har störst kundbas på sweclockers.

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av thomas_skane:

Läs om, läs rätt. Detta har inget med att kringgå garanti. hade din produkt varit felaktig så skulle det inte kostat dig någonting. Inet endast informerade dig om att om du hade fel, och du reklamerat en fullt fungerande vara, så kommer du få betala det detta kostat Inet. Även Webhallen har denna policy.

Så nej, du har fel (Eller "direkt fel" som du uttrycker det).

Webhallen må ha samma regel i teorin på sin sida, men det är hur de beteer sig i praktiken som spelar roll.
På Webhallen har jag haft saker jag endast påstått var trasiga och jag har genast fått byta dem, utan att de ens brytt sig om att testa dem. Det är att lita på sina kunder. Det handlar om goodwill.
Sedan angående den där regeln om den nu omsätts i praktiken som Inet gör. För det första är Inets testavgift nästan dubbelt så stor som Webhallens (500 kr mot Webhallens 300 kr) .

För det andra så är det inte alls så att jag endast kommer att få betala avgiften om varan är fullt fungerande. Då skulle det inte vara några större problem (även om jag tycker att avgiften är lite för hög i Inets fall).
Jag kommer även att få betala avgiften om det är fel på min vara som borde täckas av garantin, men där de som testat varan gjort ett alltför dåligt jobb med att finna felet. Ta mitt grafikkort som exempel. Det kraschar lite då och då vid hög belastning, men ibland kan man köra någon timme i sträck om man har tur utan att det kraschar. Skulle Inet då sätta in grafikkortet i en dator, starta datorn och notera att det fungerade ett par minuter så skulle de ta ut kortet returnera det till mig och hävda att inga fel finns och att jag ska betala 500 kr, i praktiken beroende på att de inte varit tillräckligt noggranna i sin undersökning.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tempel:

Blir så när man skall ha en massa säljare... Säljare är människor som är anställda för att få dig att känna dig behövd, unik och kunnig när dom lurar på dig saken dom har mest provision på den här månaden...

Inget mer än en ursäkt. Dom försöker tjäna en extra hacka helt enkelt. Never again för min del iaf.

Permalänk
Medlem

Hur röstar folk egentligen?
Inet kanske är värdiga vinnare för bästa butik, men att vinna på alla punkter inklusive bäst pris?

Visa signatur

Dator:|Gigabyte GA Z170X-game7|i7 6700k Noctua D15|Gtx 1070 Palit Jetstream| 16GB@3200MHz Corsair Vegenance|Corsair AX750|Fractal Design R5|Crucial MX100 256GB + 128GB|WD Red 4TB x2 | WD Green 2TB|W10 Pro|

Permalänk

Jag tycker om Inet mer än Webhallen för på Webhallen är det alltid så mycket folk när jag ska köpa något

Visa signatur

Blegh <3 ^^