Tips om en ny mobil, tack.

Permalänk

Tips om en ny mobil, tack.

Hej, tänkte köpa en ny mobiltelefon, dock vet jag inte vilken som jag ska köpa då min nuvarande är Samsung Galaxy S2 som var bra.
För mig är det viktigaste är ljudet då jag lyssnar mycket musik samt kameran bör vara bra, men där är jag inte kräsen.
Ps får ej vara Iphone.

Tack i förhand.

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy S4 Mini

Permalänk

lg g2 skit nöjd med den reas ut nu för 3800kr

Visa signatur

Quote Please

Manswers, all i do is manswer!

Permalänk
Medlem

Nexus 5 eller LG G2.

Visa signatur

i7 3770K @ 4,5GHz, P8Z77-V Pro, Vengeance LP 4x4GB, GTX 1650 Super, Crucial m4 128GB, Toshiba 3TB, CM Storm Enforcer, Xigmatek 600W, XL2420T 120Hz

Permalänk

Ska se på dom, tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoWin:

Samsung Galaxy S4 Mini

Är dom bra ?
Fick en sånn, men funderar på att byta den mot någon med bättre kamera.
Motorola/Nokia/Sony. Motorola Droid 4 och Sony Xperia Z är telefoner jag har funderat på (men inte sett i verkligheten).
Men inte så insatt i telefoner, antar att dom kanske är gigantiskt stora...
liten storlek är egentligen något jag gillar och har haft i alla mina telefoner hittills.
men bra kamera är fördel, annars ser jag noll anledning att byta från min gammla.
tangentbordet på Droid 4 ser ju nice ut också.. men gillar inte gigantiska tegelstenar som knappt går att ha i byxfickan heller :/
finns det ingen med som man fäller ihop så den inte blir gigantisk i fickan (flexibel oled display ?).
Antar att det kan bli en mellanskillnad i pris på 2000-2500kr.. det är väl ok.

Permalänk
Skrivet av Styckaren:

Ska se på dom, tack

Har själv en LG G2. Väldigt nöjd! Bra ljudchip, bra skärm, grymt batteri, bra kamera. Knapparna på baksidan vänjer man sig fort vid. Enda nackdelen är att genvägarna på volymkontrollen går ej att stänga av. Har ibland råkat fota i fickan. Händer dock bara i mina arbetsbyxor när den ligger i en liten strumpa för repskydd.

Visa signatur

Citera för lättare svar!
Main: Core i7 3820 3,6GHz @ Corsair H50 - Asus P9X79 - Corsair Vengance 4x4GB 1600mhz -
80GB Intel X25-M G2 - 240GB Corsair Force GS - 3TB HGST HDD - Corsair HX 1000W - Sapphire Radeon R9 290x Tri-X
NAS: Lagring: 6TB RaidZ - Backup: 3TB Raid 1 - FreeNAS 9.3 Uplink: Telia Fiber 100/100

Permalänk
Medlem

Fick en Nexus 5 igår och den har funkat bra med det jag har testat. Känns väldigt skön i handen, något material på baksidan som är väldigt skönt. Rekommenderar den

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

D6XvX4TJiQvnGKQGY9rTvnrJaGsYBAgpZb

Permalänk
Skrivet av Alpha77:

Är dom bra ?
Fick en sånn, men funderar på att byta den mot någon med bättre kamera.
Motorola/Nokia/Sony. Motorola Droid 4 och Sony Xperia Z är telefoner jag har funderat på (men inte sett i verkligheten).
Men inte så insatt i telefoner, antar att dom kanske är gigantiskt stora...
liten storlek är egentligen något jag gillar och har haft i alla mina telefoner hittills.
men bra kamera är fördel, annars ser jag noll anledning att byta från min gammla.
tangentbordet på Droid 4 ser ju nice ut också.. men gillar inte gigantiska tegelstenar som knappt går att ha i byxfickan heller :/
finns det ingen med som man fäller ihop så den inte blir gigantisk i fickan (flexibel oled display ?).
Antar att det kan bli en mellanskillnad i pris på 2000-2500kr.. det är väl ok.

Jag har en Xperia Z sen 5 månader tillbaka och imo så är den för stor och oskön i handen. Den är dessutom lite slö. Ingen telefon jag rekommenderar.

Permalänk
Medlem

Kolla på nån av Nokias WP lurar, jag gick från Galaxy S2 till en Lumia 920 och är toknöjd.

Visa signatur

Intel I5 2500k | Gigabyte GTX680 | Gigabyte Z77P-D3 | OCZ ModXStream Pro 600w | G.Skill Ripjaws 8GB 1600hz | Samsung Pro 840 128GB | Crucial M500 240GB | WD Blue 640GB | Fractal Design R4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av menellerhur:

Jag har en Xperia Z sen 5 månader tillbaka och imo så är den för stor och oskön i handen. Den är dessutom lite slö. Ingen telefon jag rekommenderar.

Skrivet av Zer0x:

Kolla på nån av Nokias WP lurar, jag gick från Galaxy S2 till en Lumia 920 och är toknöjd.

Får åka förbi någon butik och kolla på Nokia och annat

Permalänk
Medlem

lg g2 32GB inkl flipcover 3,5k http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefon/varumarke/lg/... garanterat bäst mobil för pengarna

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Asus Crosshair 7 Hero - AMD Ryzen 9 5900X - Noctua NH-D15S Chromax - G.Skill Trident Z 32 GB 3600MHz CL14 - Seasonic Prime Ultra Platinum 750W - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Samsung 970 Evo Plus 2TB -Intel 520 480GB - WD Caviar Black 1TB - Asus RTX 3080TI Strix OC - 2x Asus PG279Q - Logitech G703 - Asus Strix Scope TKL Deluxe - Logitech G840 - Beyerdynamic Custom One Pro & Beyerdynamic Custom Headset Gear

Permalänk
Inaktiv

Själv kör jag med en Galaxy Note 2 4g, det är en helt fantastisk smartphone.

Alltid har det varit så att man önskat sig en ny telefon när de nyare kommer, men så var det inte detta år.
Har aldrig varit mer nöjd med någonting jag köpt, NÅGONSIN.
Dock så tycker många att den är "lite" (haha) för stor, 5,55" 720p skärm.
Annars finns det ju Galaxy s4 och Xperia Z1 som ska vara riktigt bra, dock lite dyrare eftersom de är ganka nya nu.

Permalänk
Medlem