Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av nacud:

http://www.clasohlson.com/se/Ter%C3%B6r/34-9626

Terör 70% rabatt!!! Är man dessutom fantasifull så kan man nog använda det till annat kul

Kan eventuellt va det roligaste fyndet jag har sett!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beamy:

Usel respons från Phone House är en underdrift. Har gått några veckor utan sms, så jag mailade (ringde först, men kön var olidligt lång) och fick senare under dagen detta svar:

"Dessvärre har din order blivit makulerad då kampanjen tog slut dagen innan ordern lades, men det råkade finnas kvar på hemsidan dagen efter också. Vi ber om ursäkt för att du inte blivit meddelad detta tidigare."

Att det blivit fel kan jag ta, men att dom inte meddelar mig om den makulerade ordern är riktigt dåligt.

Jo jag håller med. Har fortfarande inte fått nåt besked om jag kommer få mina eller inte. Var över en vecka sedan jag frågade kundtjänst senast, inget svar än. Första gången jag frågade, vilket var flera veckor sedan; sa de att de skulle kontakta butiken då det blivit nåt fel i systemet. Jag misstänker att jag aldrig kommer få några. Vilket är lite trist, det var ju en perfekt present till gamla släktingar som inte förstår sig på touch-telefoner. Men men, över en månad har gått nu sen jag beställde, man får väl bara vänta och se vad som händer.

Permalänk
Medlem

Passade ni på o beställa hem filmer/serier/filmbox från Hemmakväll då d va 50%? Själv gjorde jag detta men fick ingen orderbekräftelse förrens nu där dom tackar mig för beställningen. Däremot står det inte vilka skivor jag hade beställt. Hoppas dom har koll på detta och att jag får filmerna snart Hur har det gått för er som har beställt? Fick ni nån orderbekfräftelse? Eller fått grejerna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrJiM:

Kan eventuellt va det roligaste fyndet jag har sett!

10st inkörda....menar inköpta

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: 2700k@4,5GHz - Mobo: ASUS P8Z77-V PRO - GPU: Palit gtx1060 - Minne: 16gb ram-Skärm Eizo Foris FS2333-BK

Permalänk

Ja, jag beställde ca 15 3D-filmer och fick både bekräftelse och leverans. Fick dem i tisdags. Allihopa.

Permalänk
Medlem

Någon som vet var man kan hitta billiga lagringsdiskar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaspersky 0_o:

Någon som vet var man kan hitta billiga lagringsdiskar?

amerikanska sidor som säljer till sverige
amazon är väl bra att leta på annars, både amerikanska och uk, tyska etc.
Inom EU så borde luxembourg ha billigt då det är lägst moms där, har doc aldrig hittat nån bra sida därifrån.
pixmania har ju ofta billiga, de säljer från frankrike, som har lägre moms och inga efterblivna pålägg, vet doc inte om du åker på nånting genom att köpa en HDD utifrån, det gäller f.ö. alla sidor utanför Sverige.

Visa signatur

[Tiger MP. 2xAMD Athlon MP 1.4GHz , 2x512MB ddr, ?350w PSU, 80GB HDD, Geforce4 ti 4600]
[i7 950, ASUS p6t, xfx 650w, 30GB SSD a-data, 3x2GB corsair xms3, 8800GT, ][i7 920, 3x4GB Vengeance, gtx 260] [i5 3570k, MSI twin frozr PE GTX 570, Corsair 4x2GB xms3]
[3930k, GA-X79-UD3, EVGA GTX 780SC ACX, Corsair Force 3 120GB, XFX 850w, Corsair Air 540, Corsair h100i, Corsair 4x4GB Vengeance]

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Layon:

amerikanska sidor som säljer till sverige
amazon är väl bra att leta på annars, både amerikanska och uk, tyska etc.
Inom EU så borde luxembourg ha billigt då det är lägst moms där, har doc aldrig hittat nån bra sida därifrån.
pixmania har ju ofta billiga, de säljer från frankrike, som har lägre moms och inga efterblivna pålägg, vet doc inte om du åker på nånting genom att köpa en HDD utifrån, det gäller f.ö. alla sidor utanför Sverige.

Handlar du inom EU så blir det inga merkostnader, vad jag vet. Frihandel, du vet.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoneKeeper:

inet har fått in 5 st ducky shine gold edition

behöver inte säga mer vill du ha ett ta chansen
http://www.inet.se/produkt/6606982/ducky-shine3-gold-edition-...

Ska det där vara ett fynd???
Det här är ett fynd! http://www.clasohlson.com/se/Ter%C3%B6r/34-9626

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Handlar du inom EU så blir det inga merkostnader, vad jag vet. Frihandel, du vet.

Fast svensk moms åker du på om du handlar från pixmania.
Det gäller för övrigt alla butiker med hög försäljning till sverige.
Det man slipper är copyswedes avgift.

Visa signatur

"Du bist ja wie eine Zwiebel. Wenn Ich Sie sehen, muß Ich heulen"

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av loser:

Fast svensk moms åker du på om du handlar från pixmania.
Det gäller för övrigt alla butiker med hög försäljning till sverige.
Det man slipper är copyswedes avgift.

Antog att det var inräknat i priset då det ändå är en "svensk" butik, håller mig borta från dem så jag vet inte.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Hittade en erbjudande värt 149$ på ett videoredigeringsprogram. https://hitfilm.com/express/free Har inte hunnit testa programmet än men det kommer

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Wozzor:

Nej, 3490:- kostar den utan abonnemang

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Jag slog till på en PlayStation 3 - 500 GB (vit) + 2 kontroller på Elgigantens helgrea. 1949 SEK inklusive frakt. Priset gäller endast på internet t.o.m 2/2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zunhs:

Jag slog till på en PlayStation 3 - 500 GB (vit) + 2 kontroller på Elgigantens helgrea. 1949 SEK inklusive frakt. Priset gäller endast på internet t.o.m 2/2.

Det är onekligen ett bra pris mycket tack vare den extra handkontrollen. Jag måste dick varna för det jobbiga fläktljudet den modellen ger ifrån sig. Den förra PS3 slim modellen var mycket bättre kvalitetsmässigt.

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650 l AMD Ryzen™ 5 7600 l Thermalright Peerless Assassin 120 SE l ASUS Prime Radeon RX 9070 XT l Kingston Fury Beast RGB DDR5 6000MHz 32GB l Corsair RM1000X Shift 1000W l Lian Li LANCOOL 216 RGB chassi

Permalänk
Medlem

Sandisk Ultra plus 256 GB 1190 på netonnet. Shysst pris tycker jag.

http://www.netonnet.se/art/dator/komponenter/harddisk/ssd-/sa...

Visa signatur

Burk 1: ASUS Z87-A/i5-4670K/Crucial BallistixSport 16GB/MSI GTX980/Sandisk Ultra Plus 256GB/WD Green 2TB/
Be Quiet L8 630W 80+ Bronze Modulär.
Burk 2: MSI Z97 Krait Edition/i5 4690K/ HyperX Fury 8GB 1866Mhz/Gigabyte GTX760 OC/Sandisk Ultra Plus 256GB/EVGA 500W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mosnicemos:

Tipsar härmed om dessa hörlurar:
Wicked Audio Mojo - "festivalklipp" på coop, 99kr.

Helt ok lurar att slänga med i korgen bland potatis och falukorv!
Närmsta pris: 279kr enligt prisjakt.
http://www.coop.se/PageFiles/415874/Toppbild_Mello_Festivalkl...

http://www.coop.se/Butiker-varor--erbjudanden/Total-festival/...

Skitdåliga hörlurar, fick de gratis med en tidning, bättre och lyssna med dom man fick med telefonen...

Visa signatur

GamingPC: Ryzen 5800X3D | Corsair LPX 3200MHz 4x16GB | Asus TUF 3080 | WD Black 1TB NVME | ASUS TUF 1000W | Anidees AI Crystal Case | ASUS TUF B550-PLUS | Win11
MobilePC: MacBook Air M1 :)

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av two4player:

Skitdåliga hörlurar, fick de gratis med en tidning, bättre och lyssna med dom man fick med telefonen...

Samma här, helt värdelösa var dem, verkligen inte värt det priset.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Resorb:

Woffffff!!!!! Så försann alla från webshopen! Tur att man bor i göteborg! Får se om jag kan lägga vantarna på en imorn! Tackar så mkt för ett bra tips!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawk:

Hej
Köpte i alla fall ett par "GUNNAR Optiks Special Edition Call of Duty" för 299 spänn.
Tack för tipset

??
Antar att du menade att skriva i diskussionstråden?

Permalänk
Medlem

Det dyker upp tips om Gunnarglajor lite nu och då, men är det inte samma som ett par vanliga gula skyddsglas? Eller f.lux som jag själv använder. Gunnars känns som pengar i sjön.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

https://www.humblebundle.com/
Pay what you want:

• Sid Meier's Civilization III Complete

• Sid Meier's Civilization IV: The Complete Edition

• Sid Meier's Ace Patrol

• Sid Meier's Ace Patrol: Pacific Skies

• Sid Meier's Railroads

Pay more than the average ($6.65) to unlock:

• Sid Meier's Civilization V

• Sid Meier's Civilization V: Gods and Kings

Pay more than $15 to unlock:

• Sid Meier's Civilization V: Brave New World

Även om jag fullständigt förstår varför dom lägger till en nivå till så tycker jag nästan att det är lite fult då det ändrar konceptet lite.

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Oskar.:

Det dyker upp tips om Gunnarglajor lite nu och då, men är det inte samma som ett par vanliga gula skyddsglas? Eller f.lux som jag själv använder. Gunnars känns som pengar i sjön.

Det är en hel del skillnad, främst är det ett märke, dyrare, och troligen lite bättre tint.
Personligen använder jag flux med men har testat Gunnar. Att de håller in fukten bakom glaset är faktiskt riktigt skönt för ögonen om man har en torr innemiljö, typ den stora och enda fördelen gunnars har.

Skrivet av Prodigys:

Även om jag fullständigt förstår varför dom lägger till en nivå till så tycker jag nästan att det är lite fult då det ändrar konceptet lite.

De har kört med "betala mer än 15/25/35$" flera gånger hittills. Verkar fungera hyfsat. Hellre det än 35USD eller upp för allt. Bra med valmöjlighet.

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

Det är ett bra pris för samtliga spel om man inte har BNW (Med reservation då jag inte vet hur det ser ut med DLC, inte säker om något mappacks/civpacks ger något mervärde. Själv har jag spelat med samtliga väldigt länge uttala mig säkert om individuella dlc ), ett OK pris om man har övriga spel men inte BNW.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

De har kört med "betala mer än 15/25/35$" flera gånger hittills. Verkar fungera hyfsat. Hellre det än 35USD eller upp för allt. Bra med valmöjlighet.

Det var mer än vad jag var medveten om, fast sen är jag ganska ny till humblebundle också.
Helt klart bättre med 15$ än 35+.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

Det var mer än vad jag var medveten om, fast sen är jag ganska ny till humblebundle också.
Helt klart bättre med 15$ än 35+.

Jag slog till på https://www.humblebundle.com/weekly , älskar Dirt spelen (särskilt 3:an), och $6 känns inte dyrt. Det har dock höjts, var $5 när jag köpte det. Plus att man får en massa annat på köpet då om man är ute efter Dirt som i mitt fall.

Visa signatur

GamingPC: Ryzen 5800X3D | Corsair LPX 3200MHz 4x16GB | Asus TUF 3080 | WD Black 1TB NVME | ASUS TUF 1000W | Anidees AI Crystal Case | ASUS TUF B550-PLUS | Win11
MobilePC: MacBook Air M1 :)

Permalänk
Medlem

Finns det någon CDON rabattkod för köp över 300sek ?

Permalänk
Citat:

iPad 32GB (4th Generation) för 2990kr på Siba

http://www.siba.se/product/11648265/...rt?ref=section

För bra för att vara sant, var inte... sant.
Bokade igår på Siba.se eftersom en del butiker hade den i lager, men efter tystnad från Siba hela dagen ställde jag mig i deras 30 minuters telefonkö och fick veta att Ipaden inte finns. Någon annan som haft större tur?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyperdyne68:

För bra för att vara sant, var inte... sant.
Bokade igår på Siba.se eftersom en del butiker hade den i lager, men efter tystnad från Siba hela dagen ställde jag mig i deras 30 minuters telefonkö och fick veta att Ipaden inte finns. Någon annan som haft större tur?

Hehe! Vilken tur att du ringde :)! Skulle precis ringa o kolla vad som händer med mina bokningar både backaplan och den på sisjön. (skulle bara ha en men gjorde flera beställningar "justincase")
Själv missade jag 2 samtal från siba.....antar att dom skulle komma med dödsbud! Nåja typisk Siba! Detta är inte första gången!

EDIT! Siba sisjön: Tyvärr finns inte produkten kvar även om det står att vi har det på lager!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Gammal dator och många servrar.